Harry P.O.V.
'Lou, de jongens zijn er, ben je bijna klaar we moeten vertrekken!'
'Ok ik kom al!'
Vandaag vertrekken we op tour. Ik heb er echt wel zin in! 1 maand geleden trouwden Louis en ik en ik kon niet gelukkiger zijn met een man als hem! Oké, hij kan niet koken of doet nooit de was en plas, maar ik hou van hem zoals ik nog nooit van iemand anders heb gehouden.
Louis komt eindelijk de trap af met 5 koffers.
'Lou, serieus? We krijgen op tour ook superveel kleren, je moet toch niet alles meenemen?'
Louis zet een stap dichter en fluistert in mijn oor.
'Ik heb wat andere dingen tussen mijn kleren verstopt zodat we nog wat toffe avonden kunnen hebben, maar de jongens en het management hoeven niet te weten wat.'
Er gaat een rilling over mijn rug en dan stappen we allebei het huis uit en stappen bij Liam, Zayn en Niall in de auto.
'Yo, lads! Klaar?' Zegt Zayn?
'Helemaal' roep ik uit en Louis kijkt me grijnzend aan.
Als ik nu eens zou weten wat er in die verdomde koffers zit...
————————————————————
(Tijdsprong van 1 week)We hebben al een hele week optredens gegeven, en vandaag hebben we een dag vrij, we zijn nu in New-York, dus we besloten om wat te gaan shoppen. Ik wou graag met Louis op de kamer chillen, maar dat mocht niet van Simon, aangezien alle larry shippers het zouden doorhebben, ookal hebben ze het al door. Die shippers zijn gewoon erger dan FBI! We lopen met ons 5 in de straten, lopen af en toe eens een winkel binnen en trekken een paar foto's met enkele fans. Als we aan de Adidas winkel staan, blijft Louis staren naar de etalage.
'Hazza, kijk deze trui!'
Hij wijst naar een groene Adidas sweater.
'Kom, we gaan wel even binnen, dan kunnen we hem passen!'
Zayn gaat ook nog mee naar binnen terwijl Niall en Liam een ijsje gaan eten.
Louis neemt de trui en loopt naar de paskamer. Zayn kijkt nog wat rond in de winkel terwijl ik buiten wacht tot Louis uit zijn kamertje komt.
'En, wat vind je?'
Ik kijk hem aan en sta met open mond te staren, de trui staat hem super cute!
'Super mooi lou!'
Louis glimlacht en drukt een kusje op mijn wang.
'Lou, ze weten niet dat we samen zijn!' Fluister ik.
'Owja, vergeten'
Louis kleedt zich weer om en we rekenen af. Zayn, Louis en ik gaan al terug naar het hotel en we eten alvast. Daarna gaan Louis en ik naar onze kamer en knuffelen we de hele avond nog.
'I love you Lou!'
'Love you too'
Hoi! Sorry voor de hele late update, maar school is herbegonnen dus heb ik niet zoveel tijd :) vote aub ff! Xx
All the love~xx
JE LEEST
Always wish we could be more-LS (Dutch)
Fanfiction~Dutch Larry Stylinson book.~ ( de eerste 27 hoofdstukken zijn mega slecht en kort, maar geloof me, daarna wordt het beter) Louis en Harry worden stilaan verliefd op elkaar, ze vertellen het de rest en ze accepteren het, maar wat vindt het manageme...