{28} san siro

189 10 2
                                    

Louis P.O.V.

Vandaag hebben we een concert in Italië! Op Twitter heb ik een paar tweets gezien over een fanproject, maar dat kan ook gewoon fake news zijn... Als het vanavond een goeie show wordt, ga ik Harry tonen wat er in mijn koffers zit...

(Tijdsprong naar het concert)

We lopen het podium op en Harry zingt zijn eerste zin. De crowd gaat helemaal los! Daarna zingen we allemaal samen. We praten tussendoor een beetje met de fans en beantwoorden een paar tweets. Toen Harry zei dat hij Niall zou doen, voelde ik wat jaloezie, maar ik wist dat hij het niet meende. Nu beginnen we met 'right now'

Opeens houdt iedereen een papiertje omhoog en vormen in een paar seconden een super mooie boodschap! Iedereen is onder de indruk! We bedanken nadat we right now hebben gezongen de fans en dan beëindigen we de show. We nemen afscheid van de fans en lopen dan naar de tourbus, waarna we onmiddellijk vertrekken.

'Wow!' Brengt Liam uit.

'Dat was supercool! De beste dag van de tour tot nu toe!' Roept Harry enthousiast uit.

Ik ga dichterbij Harry zitten en fluister in zijn oor: 'wacht maar tot in de hotelkamer'

Ik voel hem helemaal rillen en ik schuif weet grijnzend van hem weg. Eens we in ons hotel zijn, kan Harry niet snel genoeg op de kamer zijn.

'Louis, surprise me!'

'Okay, doe je ogen toe, ik zal het gerief nemen!'.

Ik hoor Harry kort grinniken en dan sluit hij zijn ogen. Ik loop naar mijn koffer en neem er de plastic zak uit die Harry al de hele tijd wilt openmaken. Ik zet de zak gesloten voor zijn neus.

'Je mag je ogen openen.'

Hij opent zo snel mogelijk zijn ogen en hij grabbelt zo snel als hij kan naar de plastic zak die recht voor zijn neus staat. Wild begint hij in de zak te graaien. Hij voelt een kartonnen, rechthoekige doos en besluit deze doos uit de zak te nemen. De doos zit nog eens verpakt in inpakpapier dat Harry al snel eraf heeft getrokken. Hij draait de doos om en ziet dan wat er op de doos geschreven staat.

'do you know your significant other?' staat op de doos geschreven.

Ik weet dat hij iets anders had verwacht, maar dat is dan voor een andere keer denk ik bij mezelf. Het ding dat hij net gekregen heeft is een spel met allemaal vragen over je partner, om te zien of je elkaar echt goed kent.

'Wow Lou, dit is geweldig!' schreeuwt Harry uit en geeft me dan een dikke knuffel. Ik glimlach en daarna open ik de doos. We beginnen te spelen en we blijven maar doorspelen, tot er opeens iemand aanklopt. Ik doe open en zie Liam staan.

'Liam, wat doe jij hier?'

'Bro, het is 9 uur, we moeten gaan ontbijten.'

Mijn ogen schieten eerst naar Harry en dan naar de klok. Hebben we echt zo lang gespeeld?

'Yeah tuurlijk, we komen eraan!'

Eens Liam weg is schieten we allebei in de lach. We kleden ons aan en we gaan beneden gaan ontbijten.

Hyeee :) Vanaf nu schrijf ik de hoofdstukken echt volledig dus hopelijk wordt het beter :)) vote ff aub! Xx

All the love-xxx

Always wish we could be more-LS (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu