{29} something great

157 10 6
                                    

Harry P.O.V.

We zijn net klaar met ontbijten en we gaan terug naar onze hotelkamer om onze tanden te poetsen. We stappen de lift in om naar boven te gaan. Als we net in de lift staan hoor ik Louis opeens luid geeuwen, wat ook niet abnormaal is aangezien we niet eens hebben geslapen. Het was een leuke nacht aangezien we niet doorhadden hoe laat het was. Het was lang geleden dat ik zoveel fun heb gehad. Geen management, geen stress, geen haast, gewoon Louis en ik die genoten van elkaar. Het spel was heel leuk! We hebben veel gelachen, maar ook veel serieuze en diepe conversaties gehad.

Dat vind ik nu zo leuk aan hem: het ene moment wenen we van het lachen en het andere moment hebben we de meest diepe gesprekken.

*ping*

De lift stopt op onze verdieping en we stappen allebei de lift uit. Ik zoek de sleuren van onze kamer in mijn jaszak en open de deur dan.

'Louis, ik ga even douchen. Ga jij onze koffers al beginnen inpakken?'

'Tuurlijk Hazza, have fun!' Zegt hij met een lachje.

Ik lach eens terug en ga dan naar de badkamer. Ik kleed me uit en draai de douche open. Ik neem mijn shampoo en douchegel en begin me te wassen. Eens ik klaar ben met mij te douchen draai ik de douche toe en droog ik me af. Ik kleed me aan en kam mijn haren. Dan poets ik mijn tanden nog en daarna stap ik terug de kamer binnen.

Ik zie de koffer van Louis halfopen op mijn helft van het bed liggen en op de andere helft ligt Louis super schattig te slapen. Ach ja, ik laat hem wel gewoon slapen. Ik maak onze koffers en daarna kijk ik rustig wat Netflix in bed. Om 12 uur moeten we terug vertrekken dus maak ik Louis wakker.

'Lou? Wakker worden! We moeten vertrekken!'

Hij maakt een zacht geluidje maar staat dan toch op.

'Hazz, hoelang heb ik geslapen?'

'Iets meer dan een uurtje denk ik, maar nu moeten we echt vertrekken, de jongens wachten waarschijnlijk al op ons in de hal'

We nemen onze koffers en verlaten de kamer dan. We nemen de lift naar beneden en daar staan de jongens op ons al te wachten. We stappen met z'n 5en het hotel buiten en wandelen meteen de tourbus in.

Gelukkig moeten we vandaag niks opnemen voor ons volgende album en moeten we niks repeteren. We hebben dus nog een rustpauze van ongeveer 5 uurtjes. Louis en ik kruipen samen in ons bed op de tourbus en de knuffelen wat met elkaar. Na een tijdje vallen de allebei in slaap.

'Louis, Harry? Wakker worden! We zijn er!'

Ik open mijn ogen en zie Zayn aan ons bed staan. Ik maak een geluidje om te tonen dat ik wakker ben en dan staan we allebei op. Vandaag hebben we een concert in Rome. Ik hou van Italië! Vooral van de pizza, maar ook van de sfeer.

We stappen het stadion binnen en we doen even ene soundcheck. Daarna is er niet veel tijd meer over, dus kleden we ons allemaal om en dan legt onze hairstyliste Lou ons haar in model. We horen al veel fans schreeuwen, dus weten we dat we bijna op moeten.

'Oké jongens, jullie moeten op!' Zegt iemand van de crew.

'Let's go boys!' Roept Niall!

We leggen onze handen samen en daarna lopen we het podium op, klaar om alles te geven!

'Hallo Rome!' Roep ik heel luid.

Het publiek gaat uit hun dak en Dan begint het concert. We zingen onze setlist en daarna lopen we weer af. Het was weeral een geslaagd concert. Soms wordt het mij wat teveel, maar ik besef maar al te goed dat dit is wat ik wil, ik wil een zanger zijn in een band, en niks anders. Dit is mijn droom. En ik wil dit doen zolang ik kan.

Omg eerste hoofdstukje nieuw geschreven :) als je tips hebt let me know :)) vote ff aub heheh

Always wish we could be more-LS (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu