Harry P.O.V.
Vandaag zijn we 16 maart. Onze tour is een paar weken geleden van start gegaan en we zijn dus iedere dag volop bezig en we genieten er allemaal weer enorm van, onze fans zijn zo geweldig! Behalve Zayn, hij is vrij afwezig sinds Louis bij hem op bezoek is geweest na onze reis. Op de repetities zei hij niet veel, en als we na de repetities eens iets gingen drinken of bij iemand thuis wat gingen gamen, moest hij altijd naar huis voor Perrie zei hij. Dat was een leugen. We hadden Perrie namelijk enkele weken geleden gebeld om te vragen of dat effectief echt zo was, maar ze zei dat Zayn zelfs haar wegduwde en buitensloot. We hebben allemaal eens voor zijn deur gestaan, maar hij opende de deur voor niemand. Het was alsof Zayn in zijn eigen bubbel leefde en niemand die mocht doorbreken.
We zijn allemaal ongerust. Liam heeft naar het management gebeld, maar zij geven niet echt veel om hem en zijn gezondheid. Ze zeiden gewoon dat zolang hij naar de repetities en de shows kwam en zijn best deed, het allemaal oké was met hem, wat dus overduidelijk niet het geval was. Hij had ook veel kilo's verloren, dat was wel duidelijk. Iedere keer we er iets over zeiden, begon hij naar ons te snauwen dat we dingen zagen die er niet waren en dat we teveel films kijken en een te rijke fantasie hebben.
Vandaag hebben we een dagje vrij. Ik wou deze natuurlijk gewoon spenderen met Louis in onze hotelkamer, aangezien we in Hong Kong zijn, maar dat mocht niet want Eleanor was net speciaal overgevlogen naar hier om te laten lijken dat ze bij Louis is. Eigenlijk slaapt ze in de kamer naast ons met haar beste vriendin, maar deze avond moesten Louis en Eleanor nog eens samen iets doen. Voor de laatste keer, hopelijk. Simon heeft gezegd dat Eleanor en Louis 'uit elkaar kunnen gaan' binnen een paar dagen, 21 maart om precies te zijn. En dan zouden we mogen uitkomen rond november. Eindelijk.
Ik ga deze avond gewoon wat chillen denk ik, want Louis gaat pas thuis zijn rond 8 uur in de ochtend, orders van Simon. Ugh, ik haat hem.
'Blauw of rood?'
Ik word uit mijn gedachtes gehaald door Louis. Hij staat voor mijn neus mijn 2 shirts in zijn hand.
'Blauw.'
Hij trekt de blauwe t-shirt over zijn hoofd en legt de rode weer terug in zijn koffer. Hij neemt zijn gsm en trekt zijn jas aan. Daarna knoopt hij de veters van zijn schoenen en geeft me een afscheidszoen.
'Tot morgen Lou, gedraag je!'
'Zeker!'
En zo loopt Louis met een grinnik de kamer uit, naar Eleanor. Opeens is de kamer zo stil zonder Louis.
De avond gaat snel voorbij. Ik at wat pizza die ik besteld had en keek wat tv. Om 11 uur besloot ik te gaan slapen, aangezien we morgen veel interviews hebben en overmorgen een concert. Ik Steek mijn oplader in de stekker en laadde mijn gsm op.
ring ring ring
Mijn gsm ging af. Ik keek even naar de klok.
3am
Wie zou mij nu toch bellen? Ik twijfelde even of ik wel moest opnemen, maar ik pakte dan toch mijn gsm, wie weet was er wel iets gebeurd waar ik onmiddellijk van moest weten.
Zayn.
Ik nam direct op.
'Hallo, met Harry?'
Geen antwoord.
'Zayn, alles oké?'
Niks.
'Zayn?'
'Harry, ik kan dit niet meer.'
'Wat kan je niet meer?'
'Alles. De band geeft me zoveel druk en stress, ik kan dit geen seconde langer volhouden. Ik kan niet meer alsof doen, Harry. Ik ben het zo fucking beu! Ik heb amper slaap en ik doe veel meer dingen dan ik fysiek en mentaal aankan. De muziek die we maken, ik heb het nooit leuk gevonden. Dit ben ik niet! Ik ben mezelf helemaal verloren in de showbizzwereld en ik wil de oude, gelukkige en gezonde Zayn terug! Ik eet niet en ik slaap amper. Ik wist niet wie ik moest bellen, Harry. Ik wou eerst Lou bellen, want hij is mijn beste vriend, maar die is weg met Eleanor en ik krijg het niet over mijn hart om hem deze dingen te vertellen. Niall zou dit niet snappen, en Liam... Ik weet het niet meer Harry, echt niet!'
Dan stopt Zayn met praten en hoor ik hem luid snikken aan de andere kant van de lijn.
Ik begin ook te wenen. Ik wist dat het niet goed ging met Zayn, maar dat het zo erg was? En dat het al zo lang aan de gang was?
'Harry, ik wil de band verlaten.'
Mijn keel werd toegenepen. Het voelde alsof mijn wereld instortte. Ik kan de pijn met geen woorden beschrijven. Ik wil schreeuwen naar hem en boos zijn dat hij ons alle 4 in de steek wilt laten, maar ik wil ook huilen omdat One Direction niks is zonder Zayn.
Maar diep vanbinnen weet ik dat beide opties geen goed idee zijn. Diep vanbinnen weet ik dat dit het beste is voor hem.
Op dat moment barstten we allebei in tranen uit.
'Harry?' hoor ik hem vragen met een gebroken stem.
'Ik weet echt niet wat ik moet zeggen Zayn, echt niet. Ik wil boos zijn maar sat kan ik niet, want ik weet dat dit de juiste en correcte beslissing is. Maar Zayn, we gaan je zo hard missen. Wij zijn niks waard zonder jou!'
'Sorry.'
'Nee, zeg nou geen sorry! Het komt goed, oké? Ik beloof het! Ga nu maar weer slapen en dan kan je het morgen in alle rust aan de anderen vertellen, we hebben toch pas interviews vanaf 2 uur in de namiddag.'
'Ja, dat is het beste denk ik. Dank je Harry voor je hulp. IK hou van je!'
'Ik hou ook van jou, Z!'
En daarmee eindigt ons telefoongesprek. Pas als we hebben afgelegd besef ik wat hij me allemaal heeft verteld. Ik barst in tranen uit. Rond 5 uur val ik dan uiteindelijk toch in slaap.
———————————-
'Goeiemorgen Hazza! Klaar voor vandaag?' hoor ik Louis vrolijk zeggen.
Ik open mijn ogen en opeens krijg ik alle herinneringen van deze nacht terug. Ik kijk Louis aan en hij ziet meteen mijn rooddoorlopen ogen.
'Lou, ik heb je even nodig. Zeg niks, knuffel me gewoon, please?'
Nog geen 3 secondes later geeft Louis mij een dikke knuffel, en ik ben niet van plan om snel los te laten. Ik huil en huil en huil tot er geen tranen meer uitkomen. Als ik eindelijk gekalmeerd ben laat ik hem los.
'Dankje.' fluister ik met een zachte hese stem.
'Wat is er gebeurd? Wil je erover praten?'
Net op dat moment krijgen Louis en ik allebei tegelijk een melding. Een bericht van Zayn in onze groepchat.
Hey boys, kom binnen een kwartiertje naar mijn kamer. Ik moet wat zeggen... -Z
'Heeft het hiermee te maken?'
Ik knik en dan maak ik me klaar om naar de kamer van Zayn te gaan.
-------------------------------------------------------
Nadat Zayn zijn hele verhaal nog eens had gedaan, zaten we allemaal in stilte wat bij elkaar. Niet veel later begon Louis te wenen. Ik nam hem in mijn armen en toen was het Niall zijn beurt. Binnen no time waren we allemaal aan het huilen. We zaten verstrengeld in een groepsknuffel.
'Alles is al geregeld met het management. Ik doe vandaag nog de interviews en 18 maart nog het concert in Hong Kong? Dan stop ik en doe ik alsof ik ziek ben. Op 25 maart gaan we dan aankondigen dat ik de band zal verlaten.'
We knikken en knuffelen daarna nog even verder, wetend dat dit 1 van de laatste groepsknuffels ooit zal zijn...
Oke ik was gewoon aan het huilen toen ik dit schreef... I MISS YOU ZAYNNNNN!!!!! Anyways, hope you guys enjoyed this chapter en vote ff please <3
JE LEEST
Always wish we could be more-LS (Dutch)
Fanfiction~Dutch Larry Stylinson book.~ ( de eerste 27 hoofdstukken zijn mega slecht en kort, maar geloof me, daarna wordt het beter) Louis en Harry worden stilaan verliefd op elkaar, ze vertellen het de rest en ze accepteren het, maar wat vindt het manageme...