Louis P.O.V.
'Klaar Lou?'
'Ja'
Vandaag is de dag, Harry en ik gaan het zeggen tegen de rest. Harry is vrij kalm, maar ik ben super nerveus, misschien wel nerveuzer dan bij X-factor.
'Jongens, komen jullie even?' Roept Harry.
We horen voetstappen op de trap en niet veel later komt iedereen de woonkamer binnen. Niall geeft ons een aanmoedigende blik.
'Waarom moesten we komen?' Vraagt Zayn.
Harry geeft mij een onopgemerkt kneepje in mijn hand, wat me meer op mijn gemak laat voelen.
'Wel... Ehm. Het zit zo.... Ehm.... Harry en ik... Ehm....'
'Wij hebben een relatie.' Floept Harry er vlug uit.
Ik kijk Liam en Zayn aan. 1 seconde denk ik dat Liam ging schreeuwen tegen ons, maar zijn gezicht veranderde al snel in een glimlach, hetzelfde gebeurde bij Zayn. Harry kijkt me liefdevol en gelukkig aan. Voor ik iets kan uitbrengen vliegen Zayn en Liam om mijn nek heen. Ik knuffel hen terug. Niall zit op de bank een beetje te lachen naar ons. Als Zayn en Liam loslaten, kijken ze naar Niall.
'Jij wist hiervan hè?' Zegt Liam.
'Jep' antwoordt Niall doodleuk.
'Ah trouwens Zayn, je moet mij 5 euro!' Zegt Liam.
'Owja'
Zayn geeft Liam 5 euro.
'Waarvoor was die?' Vraagt Harry
'We hebben gewed om hoelang het ging duren voor jullie een koppel waren' antwoordt Zayn.
'Serieus?' vraag ik geschokt.
'Ja,' zegt Liam, ' en ik had gelijk!'
Iedereen begint te lachen. Dit moment was gewoon perfect! De jongens accepteerden ons en we konden nu gewoon doen als de jongens erbij zitten. Die avond besluiten we een film te kijken. Harry staat te smeken om the notebook te kijken, en na lang zeuren, stemmen we uiteindelijk allemaal in. Harry gaat tussen mijn benen zitten. Ik ben niet echt geconcentreerd op de film. Ik speel wat met Harry's krulletjes. Hij is zo cute: zijn lach, zijn ogen, zijn haar, zijn lichaam, zijn-
'Louis!'
Ik schiet uit mijn gedachten.
'Wil je wat drinken boo?' Vraagt Harry.
Ik smelt als hij mij Boo noemt.
'Cola' antwoord ik.
Even later komt hij terug en gaat op mijn schoot zitten. Hij legt zijn hoofd op mijn borst en kijkt rustig naar de film. Ik hoor zijn hartslag, het maakt mij rustig. Hij geeft mij een zacht en lief kusje op mijn mond. Het kusje wordt een zoen en hij likt aan mijn lip, ik open mijn mond en onze tongen spelen een rustig spelletje met elkaar.
'Jongens, doe dat ergens anders wil je?' Zegt Zayn licht geïrriteerd.
Ik word meteen rood en draai mijn gezicht weg. Harry fluistert in mijn oor dat we boven kunnen gaan. Ik grijns even naar hem en volg hem de trap op. We doen de deur op slot en trekken onze pyjama aan. Eenmaal in bed, gaat hij tegen mij aan liggen, hij legt zijn armen rond mijn middel en verstrengeld onze benen. We knuffelen voor een tijdje, en dan voel ik zijn ademhaling rustiger worden.
'Slaapwel Lou'
'Slaapwel Hazz'
'I love you'
Ik slik even stil, dit is de eerste keer dat hij dit zegt, ik twijfel natuurlijk geen seconde en antwoord.
'I love you too'
En we vallen ik elkaars armen in slaap.
Hye! Sorry dat ik zo lang niet heb geüpdatet, maar ik had al 4 hoofdstukken geschreven en opeens waren die weg :( vinden jullie het boek een beetje leuk? Love you all! Xx (ik cringe echt als ik dit teruglees whahahha, btw 2 updates na elkaar hehehe)
JE LEEST
Always wish we could be more-LS (Dutch)
Fanfiction~Dutch Larry Stylinson book.~ ( de eerste 27 hoofdstukken zijn mega slecht en kort, maar geloof me, daarna wordt het beter) Louis en Harry worden stilaan verliefd op elkaar, ze vertellen het de rest en ze accepteren het, maar wat vindt het manageme...