Tijdsprong naar oktober 2011
Louis P.O.V.
'Alles komt goed, Lou'
We zitten in de wachthal van het gebouw van 'Modest!'. We gaan het management vertellen over ons. Ze hebben er ons al een paar keer naar gevraagd, want er wordt enorm veel geroddeld over Larry Stylinson op sociale media, en we hebben het altijd ontkent. Maar we kunnen niet meer zwijgen, we willen de wereld vertellen dat we van elkaar houden! De band is goed bezig, onze single What makes you beautiful is een hit! Van hier tot in Amerika! We zijn alle 5 dolgelukkig, want we hadden dit nooit verwacht. Ons eerste album komt binnen enkele weken uit, en we zijn super benieuwd voor de reactie van de fans.
'Louis en Harry?'
Simon komt ons halen. We volgen hem naar binnen. Ik ben misselijk van de stress. Harry merkt het.
'Lou, doe rustig. Alles komt goed, geloof me! We're stronger together!'
Ik geef hem een zwakke glimlach terug en we gaan aan Simon's bureau zitten.
'Zo, jongens jullie wouden mij spreken?'
'Ja,' zeg ik, 'Nouja het zit dus zo: Harry en ik, wij- ik en- We zijn- sinds vorig jaar-' ik geraakte niet uit mijn woorden, dus nam Harry het over van mij.
'Louis en ik hebben sinds X-factor een relatie.'
Ik kijk Harry even aan, en dan kijk ik naar Simon, die ons met open ogen en mond aan staat te kijken.
'Echt?'
'Ja'
Simon zucht even.
'Ik moet even een telefoontje doen naar iemand anders, om te zien wat we met jullie gaan doen.'
We knikken en we verlaten zijn bureau.
We horen Simon vloeken en mompelen.'Jongens kom binnen'
We gaan terug zitten en ik lieg als ik zeg dat ik niet doodging van de stress.
'We hebben een beslissing genomen...'
Cliffhanger :))) morgen komt volgende hoofdstuk online hehe :) ik heb ook vakantie nu, dus ik kan Wss meer gaan uploaden. Ik stond gister btw op #2 in 'larrystylinson' THANK YOU GUYS! X
(Mijn hoofdstukken zijn mega kort,
Maar van na hoofdstuk 28 gaan ze wss langer worden omdat ik die nu aan het schrijven ben en die tot 28 zijn al maanden geschreven)
All the love <3
JE LEEST
Always wish we could be more-LS (Dutch)
Fanfiction~Dutch Larry Stylinson book.~ ( de eerste 27 hoofdstukken zijn mega slecht en kort, maar geloof me, daarna wordt het beter) Louis en Harry worden stilaan verliefd op elkaar, ze vertellen het de rest en ze accepteren het, maar wat vindt het manageme...