Louis P.O.V.
'Ik ga om boodschappen Lou!'
'Oké, doe voorzichtig!'
Ik hoor de deur dichtvallen in het slot. Ik lig nog in bed, maar ik sta al snel op. Ik kleed me aan en fatsoeneer me in de badkamer. Beneden maak ik een boterham en zet een tas koffie. Ik eet mijn boterham en drink mijn koffie. Ik kijk even op mijn Twitter en Instagram en na een tijdje hoor ik een auto de oprit oprijden. Een minuut later gooit hij de deur open en komt jij sukkelend binnen met 5 grote tassen.
'Moet ik helpen?'
'Nee, het is oké'
Ik ga weer zitten en hij legt alles weg in de kasten en de koelkast. Als hij klaar is komt hij achter mij staan en drukt zachte en lieve kusjes in mijn haar. Ik ga rechtstaan en druk mijn lippen op de zijne. Hij gaat erin mee en al snel vechten onze tongen om de leiding. Ik geef uiteindelijk op en geef hem de leiding. Hij trekt me de trap op en al snel zijn we in onze slaapkamer.
Ik weet wat hij van plan is, maar ik voel me er totaal nog niet klaar voor.
'Harry?' Zeg ik tijdens de zoen.
'Ja Lou?'
'Ik ben hier nog niet klaar voor'
'Oh tuurlijk, ik snap het!'
Voor het wat minder awkward te maken begin ik maar een kussengevecht. Al snel ligt de hele kamer overhoop. Na een paar minuten gevecht te hebben stoppen we allebei buiten adem.
Hij geeft me een zacht kusje. We ruimen daarna alles op en gaan dan naar beneden. We eten een broodje en gaan dan op de bank zitten. We kijken de hele dag nog films en knuffelen elkaar. We eten die avond niks meer, omdat we al 3 zakken chips hebben gegeten. Dan open ik even mijn Twitter. Het staat vol met Larry Stylinson dingen. Opeens krijg ik een bericht van Simon:
Simon: Louis, je moet even reageren op een bericht op Twitter waarin je zegt dat larry bullshit is en dat je nu gelukkig bent.
Ik toon het bericht aan Harry. Hij zucht en ik doe het toch. Iedereen reageert geschokt. Als Harry al in bed ligt verzend ik nog een andere tweet: Always in my heart @Harry_Styles . Yours sincerely, Louis.
Nog geen 2 minuten later is mijn hele Twitter ontploft. Ik glimlach en ga dan naar boven, ik kruip in bed.
'Dankje, Lou'
'Graag gedaan Hazz.'
En dan vallen we allebei in een vredige slaap. Simon vermoordt me waarschijnlijk voor deze tweet, maar dat kan mij niets schelen.
Hallooo! Vote ff aub :) ( WAAROM EINDIGT HET ALITJD MET SLAPEN😭😭😭)
All the lovexx
JE LEEST
Always wish we could be more-LS (Dutch)
Fiksi Penggemar~Dutch Larry Stylinson book.~ ( de eerste 27 hoofdstukken zijn mega slecht en kort, maar geloof me, daarna wordt het beter) Louis en Harry worden stilaan verliefd op elkaar, ze vertellen het de rest en ze accepteren het, maar wat vindt het manageme...