{15} you are too young

224 12 3
                                    

3 dagen later

Harry P.O.V.

Louis en ik zitten nu wat te chillen op de bank. De laatste 3 dagen heeft Louis bijna alleen maar gehuild. Het brak me om hem zo verdrietig te zien, het viel zelfs de fans op. Heel Twitter stond vol met: 'Louis ziet er verdrietig uit' 'Zou Louis ok zijn?' 'Waarom is Louis zo stil?'

Louis lag nu tegen mij aan te slapen, ik wil me bewegen, maar doe het toch niet want het is de eerste keer in 3 dagen dat hij zo goed en vast slaapt, dus besluit ik ook maar mijn ogen toe te doen. Ik lig misschien nog maar 10 minuten te slapen, of mijn telefoon gaat af. Ik kijk op het scherm: 'Cowbell' die naam had ik heb gegeven sinds hij Louis en mij niet laat uitkomen. Ik zucht even en neem dan toch op.

'Hallo?' Zeg ik fluisterend maar geïrriteerd.

'Harry, is Louis bij je?' Brult hij in de telefoon.

'Ja, en wees wat stiller, hij slaapt voor het eerst goed sinds 3 dagen!' Zeg ik nog meer geïrriteerd dan eerst.

'Kom nu allebei naar mijn bureau!'

Ik zucht maar stem in met tegenzin, dan druk ik hem weg.

'Loubear?'

'Lou, zo sorry dat ik je wakker maak, maar we moeten bij Simon.' Zeg ik zachtjes. Hij maakt een zacht geluidje en opent zijn ogen: hij ziet er al iets beter uit. Hij heeft geen wallen meer en zijn ogen zijn al wat minder rood. Ik druk zachtjes een lief en klein kusje op zijn mond.

'Waarom moeten we bij die klootzak?' Zegt hij schor.

'Ik heb geen idee, Lou. Maar laten we toch maar gaan, misschien is het wel goed nieuws.'

Ik zie hem knikken en hij kruipt van mij af. Hij fatsoeneert zichzelf en dan stappen we in de auto. Ik leg mijn hand zachtjes op zijn been, met mijn ander hand aan het stuur. Hij legt zijn hand op de mijne en de vlinders in mijn buik beginnen vrolijk te fladderen. Als we zijn aangekomen, stappen we uit en gaan we naar Simon, zonder hem ook maar een glimlach te gunnen, stappen we binnen en gaan we zitten.

'Jongens, ik heb een meisje geregeld, en 1 van jullie zal die moeten daten' zegt hij.

'Dit kun je niet menen!' Grom ik. Louis staart voor zich uit.

'Jawel! Haar naam is Eleanor en ze komt morgen even bij jullie langs'

'En wie moet ze dan daten?' Vraag ik.

'Dat kunnen jullie zelf beslissen'.

Het is even stil, ik wil net iets zeggen, maar ik word afgehakt door Louis.

'Ik neem haar' zegt hij met een gebroken stem.

'Oké!,' Zegt Cowell, 'dan kunnen jullie gaan'

We stappen buiten in stilte, eens we in de auto zitten, spreek ik Louis aan.

'Lou, waarom deed jij dat nou? Ik ben tenminste nog bi, jij valt enkel op jongens! Waarom jij?' Zeg ik vol verdiet en schuldgevoel.

'Omdat jij 3 jaar jonger bent, Hazz. En ik krijg het niet over mijn hart om jou dat aan te doen, ik hou teveel van jou daarvoor.'

Haaiii! New chapter XD vote ff x btw no hate towards Eleanor ze is echt een leuk meisje! (Changed my mind, Eleanor is a racist bitch oop)

Love y'all! Xx

Always wish we could be more-LS (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu