Louis P.O.V.'1, 2, 3 ga ervoor!'
We lopen het podium op. Heel de crowd gaat los! Het is het beste gevoel ooit. Ik ben zo blij dat ik in deze band zit met mijn 3 beste vrienden en mijn allerliefste vriendje. Harry en ik hebben besloten om af en toe wat subtiele hints te geven over Larry, zodat onze geruchten dat we daten niet sterven. Simon haat ons hiervoor, maar we don't care!
'Goeieavond Londennnn' roep ik.
Iedereen begint nog luider te schreeuwen. Er komt spontaan een lach op mijn gezicht.
Na een paar liedjes ga ik in de zetel zitten op het podium. Naast mij zit Liam. Opeens hoor ik Harry iets heel sexy in mijn oor fluisteren, waardoor ik begin te huiveren. Niet hier. Nee. Dit mag niet.
Ik voel iets groeien beneden. Ik hoop dat niemand het ziet, anders ben ik er geweest. Dit komt sowieso in een larry proof video bedenk ik me dan, waardoor ik weer begin te lachen. Na nog een paar liedjes gezongen te hebben, is de show gedaan. We lopen het podium af en springen meteen onze tourbus in.
'Ik ga naar de toilet' zeg ik beschamend, omdat ik nog steeds met mijn probleempje van daarnet zit. Iedereen knikt terwijl Harry me met een grijns aankijkt. Op de wc los ik mijn probleempje op. Als ik weer naar binnen kom, heeft Harry nog steeds zijn grijns op zijn gezicht.
'Was wel je handen hè, Lou'
Ik begin te blozen als een gek en was dan mijn handen. De rest kijkt me even raar aan, maar laten het al snel gaan. We moeten de hele nacht doorrijden, dus slapen we vannacht in de tourbus. Gelukkig is er een 2persoonsbed waar Harry en ik kunnen slapen. We poetsen onze tanden en trekken onze pyjama aan. We kruipen in bed en ik druk mezelf tegen Harry aan.
'Hazz?'
'Ja?'
'Doe dat alsjeblieft nooit meer op het podium.'
'Oké lou' zegt hij lachend.
Hoi! Vote ff aub :) sorry voor het korte hoofdstukje btw, ik had gwn veel aan mijn hoofd dus had ik ook niet zoveel zin om te schrijven dus ja
All the love~xx
JE LEEST
Always wish we could be more-LS (Dutch)
Fanfiction~Dutch Larry Stylinson book.~ ( de eerste 27 hoofdstukken zijn mega slecht en kort, maar geloof me, daarna wordt het beter) Louis en Harry worden stilaan verliefd op elkaar, ze vertellen het de rest en ze accepteren het, maar wat vindt het manageme...