{24} datenight

196 9 2
                                    

Louis P.O.V.

Vandaag moet ik uit met Eleanor. Ze is echt mijn beste vriendin geworden. Ik sta in de badkamer mijn haar nog te fixen, tot plots de bel gaat. Ik hoor Harry de deur openen. Niet veel later hoor ik 4 voeten op de trap.

'Loubear, ben je bijna klaar? El is hier!'

'Ja Hazza, ik kom zo!'

Ik kam nog eens door mijn haar en doe dan de deur open. Voor mijn neus staan Eleanor en Harry.

'Hi El!'

Eleanor knuffelt mij meteen stevig

'Lou, proficiat met Harry! Ik hoop echt dat je snel mag uitkomen!'

'Dankje!'

Ik neem afscheid van Harry, en vertrek dan met Eleanor naar een restaurantje midden in de stad, zodat de fotografen het zeker zien.

Eleanor en ik lopen hand in hand, en we lachen over de stomste dingen. Na ongeveer 15 minuutjes stappen, zijn we bij het restaurant. We stappen binnen en gaan zitten.

'Dus Lou, hoe zit het voor de bruiloft?' Vraagt Eleanor opeens.

'Goed, we hebben alles al gepland met Niall, Liam en Zayn! We moeten juist nog de getuigen kiezen'

'Oh, leuk!'

'El?'

'Ja?'

'Ik wil dat je ook naar onze bruiloft komt, je bent echt een goeie vriendin!'

'Dankje!' Ze geeft mij een knuffel.

We bestellen daarna nog iets om te eten. Zij neemt een simpele veggie spaghetti en ik neem scampi's met wat saus. Terwijl we wachten op ons eten praten we nog even over de tour die eraankomt. Na een halfuurtje wordt het eten opgediend en we eten alles op. Het was heerlijk! We rekenen af en dan gaan we naar huis.

'Dag El!'

'Bye, Lou!'

Ik geef haar een kus op de wang en loop dan naar huis.

Als ik thuis ben, zie ik dat alles al donker is, Harry slaapt dus al. Ik loop muisstil de trap op, kleed me om en poets mijn tanden. Daarna ga ik zo zacht mogelijk naast Harry liggen. My future husband...

Hi! Sorry dat ik zolang niet heb geupload, maar ik had het heel druk... en ik heb gezien dat we 1k reads hebben, a massive thankyouuuu!! Xx vote ff aub

All the love xxxx

Always wish we could be more-LS (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu