{6} Torn

302 16 7
                                    

Harry P.O.V.

Wanneer we alles hadden uitgeladen, was iedereen moe. We besloten met zen vijven een film te kijken. Niall bood aan om 'Toy Story' te kijken, maar wij wouden iets spannender zien. Uiteindelijk werd het Spider-Man. Iedereen was erg geconcentreerd op de film, behalve ik.

Ik kreeg Louis maar niet uit mijn hoofd. Ik was hopeloos verliefd, maar ik wist niet of ik het hem moest vertellen, ik wou onze vriendschap niet kapotmaken. Ik was Louis al zeker een kwartier aan het aanstaren, tot hij me opeens in de ogen keek. Ik verdronk in die mooie, oceaanblauwe ogen van hem. We keken elkaar voor 5 minuten aan, tot Zayn ons riep.

'Louis, Harry, willen jullie wat om te drinken?'

'Nee, dankje. Ik ga eens gaan slapen, morgen ons eerste liedje samengingen... ik wil nog wat rusten.', zei Louis.

'Ik ga ook slapen' zei ik vlug.

Ze keken mij even raar aan, maar knikten gewoon en zeiden ons nog gedag. Ik was totaal niet moe, maar ik moest Louis zeggen wat ik voor hem voelde. Ik kon het niet meer verbergen, ik ben verliefd.

'Lou-Louis kunnen we even pra-praten?'

'Tuurlijk Hazz'

Hij kroop tegen me aan, waardoor ik het nog warmer kreeg.

'Oké dit klinkt misschien als het stomste dat ik ooit heb gezegd, maar het is wel het meest belangrijke en eerlijke ding dat ik je ooit ga zeggen.'

'En dat is?'

'Ik-Ik-Ik'

'Neem je tijd hazz'

'Ik denk dat ik verliefd op je ben, of nee, ik weet het gewoon. Ik ben zo verl-'

Ik werd onderbroken door zijn lippen op de mijne. Het voelde zo goed en zo veilig. Hij beet zachtjes op mijn lip vragend om mijn toestemming, die ik hem onmiddellijk gaf. Mijn tong ontmoette de zijne. Het was een liefdevolle zoen. Als we geen adem meer hebben trekken we zachtjes en rustig terug.

'Ik ben ook verliefd op jou, hazz.'

We vielen in elkaars armen in slaap. Ik hoorde zijn ademhaling heel duidelijk en ik werd er rustig van. De volgende dag werd ik wakker naast Harry. Ik dacht dat ik in een droom leefde.

'Hazz, wakker worden' fluisterde ik.

'Hazz'

'Harry'

'HAROLD' riep ik en hij begon te lachen. Hij gaf me een vlugge kus en we liepen naar beneden.

'Vertellen we het de jongens nu al?' Vroeg Harry.

'Ik ben er nog niet klaar voor denk ik... laten we eerst ons liedje zingen en dan zien we wel, oké?' Antwoordde ik voorzichtig.

'Tuurlijk boobear, alles op zijn tijd.' Ik grinnikte bij de bijnaam.

—————————————————————-

'Jongens ik besloot om met mijn hart te kiezen... jullie zijn door!'

We juichten en sprongen in elkaars armen, Niall was zelfs een beetje aan het huilen. Ik duwde Louis in het zwembad maar even later werd ik er ingeduwd door Liam. Iedereen sprong het zwembad in, behalve Zayn, hij had schrik voor water. Nadat we gedoucht en gegeten hadden, waren we zo uitgeput dat we meteen gingen slapen. Louis kwam onze kamer in en deed zijn kleren uit en zijn pyjama aan. Ik deed hetzelfde. Hij kwam naast mij liggen met zijn hoofd op mijn borst en ik wreef met mijn handen door zijn haar.

'Slaapwel Love'

'Sweet dreams, babycakes'

We gaven mekaar nog een kusje en vielen in slaap.

Halloooo! Nieuw hoofdstukje Hehe :) also... Harry is in Londen, dus dat wilt zeggen dat heel 1D (behalve Zayn) in Londen is :))) yayyyy! Ik heb ook echt heel veel werk voor school, dus komende week minder updates... vote ff ajb :) (omg ik cringe echt op dit hoofdstuk😭, anyways vote eheheheh)
Ly all xxx

Always wish we could be more-LS (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu