{16} meet me in the hallway

251 11 5
                                    

1 dag later

Louis P.O.V.

Straks komt ze, het meisje dat ik zal daten. Ik heb er zo hard geen zin in. Ik heb gewacht tot Harry in slaap was gevallen deze nacht, en dan ben ik beginnen huilen. Ik heb 4 uur aan een stuk gehuild. Dan heb ik nog een uurtje geslapen en dan ben ik maar opgestaan. Het is nu 14:00 en binnen een uurtje komt Eleanor.

Ik kon het Harry gewoon niet aandoen om hem iemand te laten daten, hij is nog minderjarig. Ik loop even naar de keuken en neem een glas en vul het met water. Opeens voel ik 2 armen om me heen. Ik draai me om en geef een zwakke glimlach. Ik krijg tranen in mijn ogen en barst opeens in tranen uit. Hij trekt me tegen zich aan. Hij weet hoe moeilijk ik het heb. Na 5 minuten geknuffeld te hebben, laat ik hem zachtjes los.

'Het komt allemaal goed, Lou.'

'I love you Hazz'

'I love you too, Lou'

'Dat rijmt' zegt hij. We beginnen allebei te lachen en op dat moment gaat de bel.

Ik verlaat de keuken en loop de hal in, waarna ik de voordeur opentrek. Ze staat voor mijn neus. Dit meisje zal mij moeten daten in publiek. Ik zal haar moeten knuffelen, handen geven en kussen. Ik walg van het idee.

'Ik ben Eleanor'

'Ik ben Louis'

Ze is niet lelijk, maar ik val niet op meisjes. Ze volgt me naar we woonkamer. Harry komt ook binnen.

'Hoi, ik ben Eleanor'

'Ik ben Harry'

Ze schudden handen en Harry komt naast mij zitten. Hij gaat op wat afstand zitten.

'Ga maar dichter zitten hoor, ik weet dat ik een cover up ben.' Ze geeft een knipoog. Ik lach zachtjes en ga dan dicht tegen Harry aan zitten. Hij legt zijn arm om me heen.

'Dus: waarom hebben jullie een cover up nodig?'

Ik voel de tranen al ik mijn ogen springen. Harry merkt het en trekt me dichter bij zich aan. Eleanor ziet het denk ik ook.

'Als je niet wil, moet je het niet zeggen, Louis'

'Ik zal het wel zeggen' zegt Harry, en hij vertelt het verhaal van A tot Z.

'Echt laag van die Cowell!' Zegt ze.

We praten nog een beetje over vanalles, en na een tijdje gaat ze weg. Ze zegt ons gedag en verlaat ons huis dan via de achterdeur, de paparazzi hoeft hier nog niet van te weten.

'Ze was best vriendelijk' zegt Harry.

'Ja'

New chappie! Vote aub :)) x vinden jullie mijn hoofdstukken te kort, te lang of net goed? Laat het mij aub weten! Xx

Always wish we could be more-LS (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu