Louis P.O.V.
Het bericht van Harry dat ik gisteren ontving zette me aan het denken. Toen ik de melding eerst zag dacht ik dat ik aan het dromen was. Ik mis hem zo hard en ik heb eindeloos veel spijt van de keer met Briana. Ik wil gewoon mijn Hazza terug.
Ik heb het verpest voor mezelf en voor hem en dat besef ik maar al te goed, dus ik heb 1 kans om het nog goed te maken en dat is morgen.
Het enige probleem is Danielle, mijn vriendin. Nu ja, ik ben niet echt verliefd op haar, ik dacht gewoon dat het een goede manier was om afleiding te zoeken en om Harry te proberen vergeten, wat dus overduidelijk niet echt lukt.
Het ergste van dit alles is dat ik een kind heb. Freddie is natuurlijk het probleem niet, ik hou eindeloos veel van hem, maar het probleem is dat Briana ervoor gezorgd heeft dat ik hem amper mag zien.
Daarbovenop is mijn mama ook nog eens overleden.
Flashback
Ik was dronken en het was 3am. Liam zat naast mij op bed om mij proberen rustig te maken. Het enige wat ik deed was schreeuwen.
'Waarom jij?'
'Waarom ik?'
'Ik wil Harry.'
'Ik heb Harry nodig.'
'Harry Harry Harry Harry Harry Harry'
Liam streelde zachtjes mijn rug als poging om me te kalmeren, wat lukte. Hij verliet de kamer toen hij dacht dat ik in slaap was gevallen, maar dat was niet zo. Ik moest even alleen zijn.
Ik nam mijn telefoon en belde Harry zonder aarzelen.
'Louis?'
'Hazza, ik heb je nodig, please.'
Ik had hem gezegd om bij mij te komen en heb hem toen hij bij mij was het nieuw verteld. We hebben samen gehuild. Hij zei ook dat hij naar mijn performance op X-factor zou komen. Iedereen stemde in en iedereen was er, behalve Zayn.
einde flashback
Ik had Harry niet meer gesproken sinds X-factor. Hij negeerde ieder berichtje van mij, smekend om hem terug te krijgen. En nu opeens stuurde hij zelf...
--------------------------------------
Ik stapte het vliegtuig uit en stuurde dan een bericht naar Harry om het adres te vragen. Hij stuurde het adres door en ik nam een taxi naar daar.
De rit duurde 30 minuten, en geen minuut was ik kalm. Mijn been trilde de hele tijd en ik had sterke hoofdpijn van de stress. Wat had Harry mij te zeggen en waarom moest ik zo dringend komen naar Jamaica? Waarom was Harry hier zelfs?
De taxi stopte voor een groot huis en zei dat ik mijn bestemming had bereikt. Ik stap de taxi uit en neem mijn koffers uit de auto. Daanra betaal ik de chauffeur en hij rijdt weg. Daar stond ik dan, voor Harry's huis.
Iedere stap dat ik dichter bij zijn huis kwam werd ik nerveuzer. Ik dacht op een bepaald moment dat ik ging flauwvallen.
Toen ik an zijn voordeur aankwam belde ik aan. Binnen hoorde ik voetstappen steeds dichterbij komen wat me ook altijd maar zenuwachtiger maakte. Het slot werd opengedraaid en daar stond hij.
Harry.
Harry Edward Styles.
The love of my life.
Voordat ik het goed en wel besefte vloog hij me in de armen. Die knuffel was het laatste dat ik verwachtte van hem, dus bleef ik bevroren staan. Aan de vloer genageld stond ik daar dan, terwijl Harry me stevig aan het omhelzen was. En dan drong het allemaal tot me door. De jongen die ik al twee jaar moest missen, mijn ex man, knuffelde me. Hij knuffelde me. Toen ik me dat realiseerde sloeg ik zo snel ik kon ook mijn armen om hem heen. Ik drukte zijn lichaam zo dicht mogelijk tegen mij aan.
'Sorry.', is alles wat uit mijn mond kwam.
'Lou, het is oké, ik vergeef je.'
Ik kon het niet geloven. Zei hij nu net tegen mij dat hij me vergaf?
Hij liet me zachtjes los en hij trok me snel weer mee naar binnen. Hij nodigde me uit om naast hem te gaan zitten op de bank, dus dat is ook wat ik deed.
'Lou, ik heb je een sms gestuurd omdat ik hier mijn debuut album aan het schrijven en opnemen ben, en terwijl ik liedjes schreef ging het altijd over jou. Onbewust. Ik besefte me eergisteren dat ik je nooit alles heb laten uitleggen en dat ik niet zonder je kan leven, en nu, toen je voor mij stond besefte ik pas hoe dom ik was om jou te laten gaan.'
Doodstil staarde ik hem aan terwijl tranen zich vormden in mijn ogen. Ik fluisterde nog een sorry en hij zei dat het oké was.
'Harry, ik heb je ook gemist. Ik mis ons.'
'Ons kan terugkomen Lou, maar alleen als jij dat wilt.'
'Tuurlijk Haz. I love you en ik ben er nooit mee gestopt.'
Harry schoof dichter en dichter bij me tot onze voorhoofden elkaar zachtjes aanraakten. Ik
Voelde zijn warme adem op mijn gezicht en een rilling raasde over mijn ruggenwervel.'Kus me.'
Dat hoefde Harry me geen tweede keer te vertellen. Al gauw drukte ik mijn lippen op de zijde en de kus voelde net als de eerste. Vuurwerk en tintelingen ontstonden in mijn buik. Zijn lippen voelde nog steeds hetzelfde. Nog steeds even zacht en even roos.
Toen we allebei terugtrokken, buiten adem, knuffelde ik hem.
'Ik hou van je Harry, en ik zal altijd van je houden.'
'Ik hou ook van jou Louis, oneindig veel.'
'Wij voor altijd?'
'Forever, and always'
'Always in my heart, Harry.'
THE END
oké de laatste drie hoofdstukken waren super slecht maar ik had echt geen inspiratie meer en ik moest dit boek gewoon afmaken. Ik heb ook een Engels boek over larry namelijk always you, ik ben er aan bezig en als je wilt kan je het altijd is lezen, het staat op mijn profiel!!! Danku iedereen om dit verhaal te lezen (ookal leest wss niemand dit) het was mega slecht but I enjoyed writing it :)))) <333
JE LEEST
Always wish we could be more-LS (Dutch)
Fanfiction~Dutch Larry Stylinson book.~ ( de eerste 27 hoofdstukken zijn mega slecht en kort, maar geloof me, daarna wordt het beter) Louis en Harry worden stilaan verliefd op elkaar, ze vertellen het de rest en ze accepteren het, maar wat vindt het manageme...