Harry P.O.V.
Vandaag gaan Louis en ik trouwen! Ik heb vannacht bij mama, Robin en Gem geslapen, net zoals hij bij zijn mama en zusjes heeft gedaan. Het is nu 9u en ik heb al gedouched, ben al aangekleed en heb gegeten. Binnen 5 minuten komt de kapster om mijn haar te doen. Iedereen die aan deze bruiloft meewerkt, heeft van ons management zwijgplicht gekregen doormiddel van een contract. Iedereen heeft getekend. Ik hoop dat Louis en ik het snel mogen zeggen, want we gaan er allebei een beetje kapot aan, en na een paar jaar zal het genoeg zijn...
'Harry? De kapster is er!' roept mama.
'Ik kom eraan!'
Ik begroet de vrouw en ze begint mijn haar in model te brengen. Na een kwartier is ze al klaar. We bedanken haar en ze vertrekt weer. Alles moet langs de tuin gebeuren, want de paparazzi hoeft het echt niet te weten, ook al weet ik vrij zeker dat er toch op 1 of andere manier foto's zullen lekken.
Een halfuurtje later vertrekken we naar het gemeentehuis. Ik ga dood van de stress.
Gemma merkt het aan mij: 'Hazz, alles komt goed!'
Ze trekt me nog vlug in een knuffel voordat ze naar de zaal loopt en gaat zitten.
'Hey Harry! Ben je er klaar voor?'
Niall en Zayn staan achter mij, zij zijn mijn getuigen. Die van Louis zijn Liam en Eleanor.
'Ja, hij heeft ja gezegd tegen de verloving, dan zal hij nu ook wel akkoord gaan zeker?'
Ze schieten allebei in de lach, waardoor mijn stress een beetje mindert.
'Harry Styles? U mag met uw getuigen naar binnen gaan, Louis Tomlinson staat u daar op te wachten.' Komt een meneer zeggen.
Ik knik en geef Zayn en Niall nog een snelle knuffel. Dan vertrekken we naar binnen. Eens ik de deur open, stop ik even met ademen. Iedereen is er. En als ik naar voor kijk, staat hij daar. Mijn Louis. Mijn aanstaande man. Mijn soulmate.
Ik stap naar hem toe en geef hem een kus op de wang.
'Heb je stress, Hazz?' Vraagt hij.
'Nee, nu ik jou heb gezien is alles weer oké!'
Hij begint te glimlachen, en dan start de ceremonie.
'Harry Edward Styles. Neem jij Louis William Tomlinson tot je echtgenoot?'
'Ja'
'Louis William Tomlinson. Neem jij Harry Edward Styles tot je echtgenoot?'
'Ja'
'Dan verklaar ik jullie officieel als man en man, proficiat!'
Nog geen 5 seconden later voel ik zijn zachte warme lippen op de mijne. Iedereen applaudisseert. Dit moment kan niet meer stuk.
Na een tijdje laten we mekaar los en stappen we hand in hand naar 'buiten'. We moeten via een zijdeur weg, anders zou iedereen ons zien.
We zitten samen in de auto, onderweg naar ons trouwfeest...
Hoi! Trouwfeest is voor het volgende hoofdstuk :)) vote ff aub Xx
All the love- xx
JE LEEST
Always wish we could be more-LS (Dutch)
Fanfictie~Dutch Larry Stylinson book.~ ( de eerste 27 hoofdstukken zijn mega slecht en kort, maar geloof me, daarna wordt het beter) Louis en Harry worden stilaan verliefd op elkaar, ze vertellen het de rest en ze accepteren het, maar wat vindt het manageme...