{40} going out tonight...

139 8 0
                                    

Louis P.O.V.


12 april 2015


De bel gaat en Harry doet open. Een busje stopt voor ons huis en Harry en ik stappen al gauw in. We hebben een weekje vrij in LA en we gaan deze avond naar een fuif.  Harry heeft geregeld dat we niet moeten aanschuiven, ook al is dat meestal geen probleem aangezien we wereld beroemd zijn, want een goede vriend van hem woont al 4 jaar fulltime in LA en die kent de uitbater van de fuifzaal. We kunnen langs de achterdeur want we hebben een code gekregen.

Ik had zin om deze nacht nog eens fun te hebben met hem, aangezien het al best lang geleden is want op de tourbus is vrij moeilijk omdat Liam en Niall er zijn en het is er veel te klein. Helaas zal het voor morgen zijn dan. Harry blijft namelijk vannacht ook slapen bij zijn vriend, hij vroeg of ik mee wou, maar ik heb nee gezegd. Ik wil niet het jaloerse typetje zijn en ik weet ook wel dat Harry niks zal doen met hem.

Langs een kant is het ook nog eens leuk om alleen te slapen. Begrijp het niet verkeerd, Harry is geweldig om mee te knuffelen en te kussen en hij heeft de zachtste huid ooit en zijn knuffels en kussen zijn zo teder en lief, maar hij kan ook nog andere dingen in bed die ik wou dat hij niet kon.

Snurken.

Soms wil ik hem zo hard slaan midden in de nacht als hij me voor de zoveelste keer wakker maakt met zijn oorverdovend en vreselijk irritant gesnurk, maar dan kijk ik naar zijn gezicht en heeft hij zo een cute slaapgezicht en dan krijg ik het natuurlijk niet over mijn hart om hem nog maar wakker te maken. Oordopjes zijn dus mijn nieuwe beste vrienden.

De auto stopt aan de achterkant van de club en Harry en ik stappen uit. We tonen ons ID aan iemand die ons staat op te wachten voor de deur aan de achterkant en hij laat ons binnen. Niall en Liam zijn er blijkbaar al, want ik hoor hun lachen in de verte. Harry en ik lopen hand in hand door de lange, smalle en donkere gang. Na 30 meter wat een eeuwigheid leek te duren zijn we aan de deur die ons naar een kleedkamer brengt. We openen de deur en mijn vermoedens van iets eerder werden al gauw bevestigd. Liam en Niall zaten in de kamer allebei naast elkaar op de bank. Niall met 3 lege flesjes bier op de kleine bijzettafel naast hem en Liam met een glas cola denk ik.

Liam heeft al een paar keer achter elkaar echt teveel gedronken dus mocht hij van Paul nu geen alcohol drinken, om een verslaving te vermijden. Sowieso is dat al te laat, want Paul ziet niet hoeveel alcohol Liam per dag consumeert. Zijn hele kamer op de tourbus ligt vol met flessen sterke drank. Liam is meer dronken dan nuchter. Het gaat mentaal slecht met hem. Niemand zegt er wat van, want diep vanbinnen voelen we ons allemaal zwak. Het vertrek van Zayn blijft doorwegen bij ons allemaal.

Maar vanavond gaan we allemaal even alles vergeten, remmen los, dronken worden en dansen.

Harry en ik gaan recht tegenover Liam en Niall zitten in een rode lederen sofa en we kletsen gezellig wat bij, het was inmiddels al 3 dagen geleden dat we ze hadden gezien. Voor een doorsnee mens is 3 dagen totaal niet lang, maar aangezien ik iedere dag met hun doorbreng voelt 3 dagen aan als 3 jaar.

We nemen allemaal, behalve Liam dan, een shotje met tequila (denk ik) en drinken het allemaal in 1 keer op. Harry trekt een zuur gezicht alsof hij net een hele citroen heeft gegeten, maar Niall en ik lijken er minder last van te hebben. Niall met zijn Iers bloed natuurlijk. Ik heb zelf geen idee hoe ik hier tegen kan, misschien had ik het gewoon even nodig.

Mijn eerste was nog niet volledig doorgeslikt, of Niall duwt al een nieuw glaasje in mijn handen. Ik aarzel geen seconde en drink ook het tweede op. Niall en ik drinken er nog een paar, tot Liam ons opeens onderbreekt.

'Kunnen jullie dit ergens anders doen?' spreekt Liam dan, met duidelijke irritatie in zijn stem. Niet veel later stormt hij de kamer uit om naar de dansvloer te gaan.

Always wish we could be more-LS (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu