Louis P.O.V.
Harry heeft ondertussen al een week niet meer tegen mij gepraat. De dag na hij woedend ons huis is uitgestormd begon onze tour weer, dus moest hij me wel tegenkomen en tegen mij spreken.
Helaas sprak hij helemaal niet tegen mij. Ik denk dat hij het ook aan Niall en Liam heeft verteld, want ook zij kijken mij aan met een afkeurende blik iedere keer, maar ze praten tenminste nog tegen mij.
Ik sla de dekens van mij af als ik door heb dat ik toch niet meer in slaap ga vallen.
05:48
Een zucht verlaat mijn mond als ik zie dat ik weer amper heb geslapen. Briana en Harry spoken iedere nacht rond in mijn hoofd. Sinds Harry haar uit het huis had gezet heb ik niks meer van haar gehoord, wat misschien ook wel beter is. Ze was gewoon een domme fout die nooit had mogen gebeuren.
Maar het is toch gebeurd.
Mijn schuldgevoel vergroot iedere dag. Ik ben getrouwd me teen fucking man en ik heb geslapen met een vrouw! Harry moet zich vast vreselijk voelen... Ik heb geprobeerd met hem te praten, maar iedere keer als ik zijn aandacht nog maar probeer te trekken kijkt hij weg of doet hij alsof hij druk bezig is met iets anders.
Ik stap uit mijn bed en loop naar de badkamer van de hotelkamer. Ik draai de kraan open en gooi wat ijskoud water in mijn gezicht. Ik neem mijn tandenborstel en tandpasta en poets daarna mijn tanden. Ik borstel met een kam door mijn haar als poging om er een beetje fatsoenlijk uit te zien.
Ik loop de badkamer slenterend uit en ga daarna op bed zitten. Ik check mijn gsm even en zie dan een bericht.
Briana.
Hey Louis, we moeten dringend praten. Waar ben je?
Ik kijk vol verwarring naar het bericht. Waarom had ze me nodig? Ik stuur mijn locatie naar haar door en ze antwoordt binnen 2 minuten dat ze er zal zijn binnen een paar uurtjes, iets voor de middag.
Ik lig de hele voormiddag in bed te huilen en na te denken.
Ik mis Harry.
Ik mis al zijn kleine dingen. Zijn lach, zijn prachtige groene ogen waar ik in kan verdrinken, zijn armen die gemaakt zijn om mij te knuffelen, zijn zachte roze lippen die zoals een puzzelstukje op de mijne passen, zijn lange donkere krullen. Ik mis mijn soulmate.
We zijn getrouwd en we waren allebei zo gelukkig, ik moet dit fixen met hem. Ik neem mijn gsm opnieuw en stuur een bericht naar Harry:
Hey Hazz, kunnen we alsjeblieft even praten over wat er gebeurd is? I miss and love you...xxx
Ik druk op de verzendknop en nog geen minuut later heb ik al antwoord.
Ik ben aan je kamer binnen een half uur.
Mijn hart maakt een klein sprongetje bij de gedachtes dat hij me wilt spreken. Ik kleed me snel aan en ga dan ongeduldig op mijn bed zitten.
Opeens hoor ik iemand kloppen op mijn deur. Ik kijk naar mijn horloge en zie dat het nog te vroeg is om Harry te zijn, en dan weet ik weer wie het is.
Ik loop naar de deur en maak hem open. Briana staat voor de deur. Ik groet haar door hey te zeggen, maar ze loopt mij gewoon voorbij en gaat op een stoel zitten die in de kamer staat. Ze ziet er bleek uit.
'Waarom moest je me zo dringend spreken?' vraag ik dan maar.
'Ik ben zwanger, Louis. En jij bent de vader.'
Mijn mond valt open. Ik? Papa? Ik ben gay en ik ben getrouwd met de knapste en liefste man ter wereld en ik zit momenteel in de beste boyband aller tijden. Ik kan dit niet.
'Onmogelijk! Ik heb helemaal geen tijd voor kinderen! Ik zit in one direction en ik heb drukke schema's en ik ben getrouwd met Harry en-'
Briana snoert me de mond door me te kussen. Ik kus haar terug voor een seconde maar al snel heb ik door dat dit verkeerd is en ik mag deze fout absoluut geen tweede keer maken. Ik wil haar van me afduwen, maar op dat moment hoor ik de deur luid openvliegen.
'What the fuck Louis!'
Shit.
Harry.
Ik trek mezelf snel weg en duw Briana de deur uit.
'Hazz, het is niet wat het lijkt, ik kreeg een-'
'Nee Louis, het is nooit wat het lijkt! Eerst betrap ik jullie samen in bed en nu zoenend?'
'Ze is zwanger.'
De rode kleur van Harry zijn wangen trekt langzaam weg en hij kijkt me recht in de ogen. Zijn ogen stralen pijn uit. Ik wil dichter komen om hem te knuffelen, maar hij stapt snel achteruit.
'Het is gedaan.'
'Wat bedoel je?'
'Ons. Het is genoeg. Ik kan dit niet meer Louis. Ik bel wel iemand die de scheiding regelt.'
Hij draait zich om en stapt dan de deur uit en laat mij verbaasd achter. Al snel heb ik door wat er net gebeurd is en het duurt niet lang voor ik begin te huilen.
Ik ben hem echt kwijt deze keer.
Sorry voor weinig update, maar ik ben momenteel op vakantie aan de zee en heb dus niet veel tijd om te schrijven en ik heb ook niet veel inspiratie. Nog ongeveer zes hoofdstukken en dit boek is finished!
JE LEEST
Always wish we could be more-LS (Dutch)
Fanfic~Dutch Larry Stylinson book.~ ( de eerste 27 hoofdstukken zijn mega slecht en kort, maar geloof me, daarna wordt het beter) Louis en Harry worden stilaan verliefd op elkaar, ze vertellen het de rest en ze accepteren het, maar wat vindt het manageme...