Perselus
Nem kerülhetek közelebb Oliviához, bármennyire is szeretnék. Az ő érzései is össze vannak kavarodva, ebben egészen biztos vagyok. Most egyetlen célom a Malfoy család megbuktatása és Olivia kimentése ebből a családból. Nem engedhetem meg magamnak, hogy az érzéseim elgyengítsenek.
Egy héttel a toronyban történtek után ismét ellátogattam Roxmortsba, ahol szerencsétlenségemre ismét összefutottam a Malfoy családfővel. Megérkeztem a Három seprűbe, majd alig pár perccel utánam megérkezett Lucius, Mr. Alston társaságában.
-Perselus, milyen jó hogy így összefutottunk. Ne haragudj Richard, de egy fontos dolgot meg kell beszélnem régi cimborámmal. - Lucius letelepedett mellém és mintha mi sem történt volna korábban elkezdett vidáman cseverészni velem.
-Nos. Az idén a mi házunkban lesz megrendezve a karácsonyi bál, ahova szeretnénk téged is meghívni. Látod, most nem csak az utolsó pillanatban szóltunk. Mellesleg a múltkori miatt mélységesen szégyenlem magam, csak hát tudod a költözés miatt százfelé állt a fejem. A korábban történtek miatt sem kell aggódnod. Belátom, hogy nem kérhetek tőled ekkora szívességet, hiszen még csak most találkoztunk újra. Kérlek mindenképpen gyere el hozzánk, itt a meghívó. Vedd úgy, hogy ez kötelező, bár nem szeretek ilyesmit mondani.
-Értékelem a meghívást, majd még meggondolom.
-Tudtam én, hogy nem fogsz nemet mondani. Most pedig ha megbocsájtasz van egy kis dolgom még a faluban. Akkor két hét múlva találkozunk!
-Viszlát!
Kissé le voltam taglózva. kaptam egy második esély Lucius Malfoy-tól? Ezt mindenképpen jelentenem kell Dumbledorenak.
-Sajnálom Perselus, de ezt az ajánlatot nem utasíthatod vissza.- mondta az igazgató pár perc rácsodálkozás után.
-Tartottam tőle, hogy ezt fogja mondani.
-Érti, hogy miért kérem ezt magától, igaz?
-Természetesen.
-Hogy haladnak a dolgok a lánnyal? Beszélt vele azóta?
-Nem, még nem kerítettem rá sort.
-Tudom, hogy én javasoltam pár nap szünetet, de nem gondolja, hogy még a karácsonyi szünet előtt beszélnie kellene vele?
-Kérem bízza ezt rám. Ha nem akarja saját maga intézni a dolgokat, akkor kérem nem avatkozzon bele.
-Igazad van Perselus. Csak aggódom érte.
Bármennyire is fájt beismernem, Dumbledorenak igaza volt. Pont ezért hívattam Oliviát a szobámba szerda este nyolc órára. Féltem ettől a találkozótól, de nagyon vártam is, mivel a két héttel ezelőtti eset óta csak az óráimon találkoztam vele. Nyolc óra előtt pár peccel meg is érkezett hozzám.
-Foglaljon helyet. Azt hiszem itt az ideje beszélnünk a családjáról. - csendben várta a további mondanivalómat. - Kérem mesélje el nekem a legfontosabb dolgokat, amiket úgy vél, hogy tudnom kell a szülei tervéről.
-Rendben. Évek óta kutatják a Nagyurat, mivel úgy vélik, hogy most éppen bujkál valahol. Szerintük csak legyengült és nem halt meg. Egy elkapott beszélgetésben már annyira bizakodóak voltak, hogy szerintük hónapok múlva akár rá is találhatnak. Szerintem is közel járhatnak már hozzá, mivel a gyülekezetük tagjai egyre izgatottabbak. Japánban rengeteg embert sikerült maguk mellé állítaniuk. Az ott élő emberekkel még mindig szoros kapcsolatot ápolnak, köszönhetően az egyik közeli barátjuknak, aki továbbra is Japánban tartózkodik.
-Maga szerint hány tagja van ennek a gyülekezetnek?
-Japánban ötven családról tudok, akik feltétel nélkül támogatják őket. Az angliai helyzetet nem igazán ismerem, mivel csak a nyarat töltöttem itt, de apám minden nap távol volt otthonról, gondolom máshol intézte az ügyeit.
-Mit terveznek a Nagyúr megtalálása után?
-Ismét hatalomra akarják juttatni és folytatni a régi tervet. Kiírtani a sárvérűeket és a vérárulókat a Roxfortból, a saját híveikkel feltölteni a minisztérium posztjait. A végső terv pedig a muglik eltüntetése a föld színéről és szabad varázslás a világ minden országában.
-Milyen szerepet szánnak magának ebben az összeesküvésben?
-Ezt még nem tudom. Mivel nem vagyok fiú így nem sok beleszólásom van a család ügyeibe. Ezzel szemben James az édesapja teljes bizalmát élvezi és különböző feladatokkal látja el.
-Az ifjabb Mr. Alston előszeretettel kerül kapcsolatba az aranyvérű családok női tagjaival és tartja őket befolyása alatt, ezt már én is tapasztaltam.
-Ez így igaz. A szüleim egyetlen elvárása tőlem, hogy jól házasodjak. Már meg is találták nekem a tökéletes férjet, a korábban említett Mr. Alston személyében.
Már maga az elképzelés is undort váltott ki belőlem. Olivia egy törékeny, ártatlan szépség, aki a legjobbat érdemli maga mellé. Mr. Alston a legrosszabb választás, ezt bármelyik épeszű ember belátná. Teljesen felháborodtam.
-Maga mit gondol erről a döntésről? - csak ennyit bírtam kinyögni. Szinte remegve vártam a válaszát.
-Nem áll szándékomban összeházasodni vele. Még nem esett szó róla, de én szeretném magamhoz venni az öcsémet abban a pillanatban, hogy elvégzem az iskolát. Ennek a lehetőségeit kutattam az iskola első pár hónapjában. Ezért voltam olyan kimerült és ájultam el aznap este a professzor úr irodájában.
-Ha segítségre lenne szüksége ezzel kapcsolatban kérem keressen meg bátran. Ígérem, hogy erről nem szólok senkinek. Nem szeretném túlzottan leterhelni magát így a karácsonyi szünet előtt. Az újévben majd ismét hívatni fogom, ha ez így Önnek is megfelel.
-Jó lesz így. Köszönöm, hogy meghallgatott. Legközelebb azonban magának is elő kell állnia valamivel, mivel eddig még csak én beszéltem az üggyel kapcsolatban.
-Az újévben mindenre sort kerítünk, ígérem.
YOU ARE READING
Olivia Malfoy és Perselus Piton **Szünetel**
FanfictionLucius és Narcissa Malfoy valamint lányuk a 16 éves Olivia visszaköltöznek Japánból Angliába, mivel kiderült, hogy Narcissa ismét állapotos. Olivia hatodéves lesz a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolában, ahova nem igazán sikerül beille...