one☀️

3.6K 173 6
                                    

Yastığı bir kez daha çevirdim ve kolumun altına soktum. Gözlerimi kapatıp uykuya dalmaya çalışma çabalarım bir saattir sonuç vermiyordu.

Yarın okul olduğu için saat on ikiye gelirken uyumuştuk ama ben saat iki gibi yanlışlıkla uyanmıştım ve uyuyamıyordum. Koltuktan kalktım ve telefonumum flaşını açıp mutfağa doğru ilerledim.

Deniz saçının aldığı iğrenç rengi gördükten sonra Bilge ile beraber mavi saç boyası almaya gitmişlerdi. Geldiklerinde mavi, mor ve pembe boya vardı poşetlerde. Deniz'in saçını maviye, maviden yeşile dönmüş Bilge'nin saçını da pembeye boyamıştım. Bilge de benim sarıya yakın saçlarımı mora boyamıştı. Saçlarımızı yıkadıktan sonra film izlerken herkes bir yerde sızmıştı. Bilge küçüklükten gelen bir alışkanlıkla yatak hariç başka yerde uyuyamadığı için yatağıma yatmıştı. Deniz ile ben de oturma odasında yatmıştık.

Sürahideki meyve suyunu bardağa doldurdum ve sandalyeye oturdum. O sırada gözlerini ovalayarak Bilge geldi ve yanımdaki sandalyeyi çekip başını omzuma koydu.

"Kâbus gördüm ben." Hafif çatlamış sesiyle konuştuğunda bardağı masaya bırakıp kolumu omzuna sardım. "Anlatmak ister misin?"

"Anlatamam. Korkuyorum."

"Bugünkü durgunluğunla alâkası var mı?"
Kafasını iki yana salladı ve kollarını belime sardı. Meyve suyunun tamamını kafama diktim ve beline elimi koyarak onu da kendimle beraber kaldırdım. "Yarın okul var. Uyumalıyız. Kalk hadi."

"Gözümü kapattığım an kâbus devam ediyor. Sen uyu."

"Uyuyana kadar yanında durabilirim."

"Tamam," dedi ve gülerek hızla odama doğru ilerledi. Garip bir kızdı işte. Yatağa yattığında üzerini örttüm. Yatağımın hemen yanındaki berjere oturup bacaklarımı kendime çektim. Esnediğimde yaşaran gözlerimi ayıcıklı pijamamın koluna sildim. Bilge yüzünü bana dönerek yatmış gözlerini üzerime dikmişti.
Oflayarak berjerden kalktım. "Kay yana."

Sırıtarak yatakta bana yer açtı ve örtüyü kaldırdı. Örtünün altına girip kafamı yanına koydum. Kafasını göğsüme koyup bana sarıldığında elimi saçının üzerine koydum ve gözlerimi kapattım. Biriyle beraber uyumayı onun kadar bende seviyordum.

"İyi geceler."

''Tatlı rüyalar Bilge."

Ay Güneşten Daha Güzel [gxg]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin