fifteen☀️

2K 132 6
                                    

Aslında bugün bölüm gelmeyecekti ama kısa da olsa atmak istedim.
İyi okumalar ve şarkı yorumlarınızı unutmayın lütfen :)

Elimi, hocanın gelip kağıdımı alması için havaya kaldırdığımda Bilge kolunu kaldırıp elimi tuttu ve aşağı indirdi.

"Napıyorsun?"

"Kağıdın bomboş, aptal."

Elimi tekrar kaldırdım ve "Yani?" dedim. Tekrar elimi tuttu ve indirdi. Önündeki kağıtla kağıdımı yer değiştirdi ve geçebileceğim şekilde ayarlayarak yaptığım soruların devamını yaptı ve tamamı dolu olan kâğıdıyla tekrar yer değiştirdi.

Silgiyi parmaklarımın arasına sıkıştırıp yaptığı işlemleri sildim. "Senden yardım istemedim." Hızla ayağa kalktım ve öğretmenin arkasından yaklaşıp kâğıdı eline tutuşurdum. "Beliz, ayağa niye kalkıyorsun? Elini kaldırsana, ben geleyim."

"Üzgünüm. Unutmuşum, hocam." Yerime geçip kafamı sıraya koydum. Dün bütün gece açık duran gözlerim yavaşça kapandığında saçlarımın arasına dokunan parmakları ve enseme çarpan nefesinin varlığını umursamamaya çalıştım.

...

"Beliz? Uyan hadi." Kulağıma fısıldanan ismimle elimi savurdum ve kafamı kaldırıp yavaşça gözlerimi açtım.

"Noldu?"

"Nolacak? Matematik sınavından sonra yani ilk dersten sonra bütün gün uyudun."

Kafamı salladım ve yerdeki çantamı alıp sıraya koydum. "Tamam." Çantanın kenarındaki su şişesini alıp bir yudum içtim. Kuruyan boğazım yanarken yüzümü buruşturdum. Kendimi bok gibi hissediyordum. Her yönden. "Çıkalım hadi."

Boş sınıfta gözlerim Bilge'yi arasada umursamamaya çalıştım. Kaçmayı hayat felsefesi haline getiren birini gerçeklerle yüzleşmeye zorlayamazdınız. Askılıktan montumu alıp giydim. Ardından çantamı sırtıma takıp Deniz'e döndüm. "Hadi!"

"Bilge gelecek, birlikte çıkacağız."

"Benim acelem var. Ben gidiyorum. Görüşürüz sonra." Bir şeyler söylesede onu dinlemeden merdivenlerden indim ve okuldan çıktım.

Ay Güneşten Daha Güzel [gxg]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin