10. Jak jsi mohla!

282 20 10
                                    

Celý večer jsem na to myslel. Dokud jsem neusnul.

_time skip_

Vzbudil jsem se a překvapilo mě že mě nevzbudil budík. Kouknul jsem se kolik je. Překvapivě bylo za deset minut osm. Vylítnul jsem z postele, hodil na sebe nějaký random oblečení a tašku a letěl jsem do školy. Teda kéž by.

Do třídy jsem přišel o čtvrt hodiny později. Učitelka na mě začala řvát ale ignoroval jsem ji. Sednul jsem si do lavice a teprve teď jsem si všimnul že tu Rusko není. O přestávce mu napíšu proč není ve škole. A Filip pořád chyběl. Jediný kdo nechyběl byl Čína. A bylo to HROZNÝ! Pořád ale doslova pořád se na mě lepil.

Jednou o přestávce se na chvilku někam zdejchnul takže jsem vytáhnul mobil. Nejdřív jsem napsal Rusku.

Rusko Ame

Ahoj Rusko. Proč
nejsi ve škole?

Jak jsem byl u
toho zubaře tak mi
trhali čtyři stoličky takže
jsem radši zůstal doma.

Au to muselo bolet.
A zítra už přijdeš?

Nejspíš jo.

Ok. Tak zítra.

Ahoj.

Pak jsem otevřel jsem instagram a hned na mě vyjel příspěvek po kterým jsem svůj mobil málem rozbil. Byl od Jap. Byl jsem tam já v objetí Číny. Ale to nebylo všechno. Všimnul jsem si že je těch fotek víc. Byli jsme tam jak sedíme na tom running sushi a ještě na lavičce v parku jak byl Čína o mě opřený. Takže nás Jap sledovala. Já už jsem nebyl ani schopný nic dělat. Prostě jsem se chtěl zabít. Nebo spíš nejdřív Jap a pak sebe. Zbytek dne jsem byl z ticha.

_time skip_

Škola už nám skončila a já se zrovna přezouval u skříněk. Jakousi NÁHODOU tam Čína přišel ve stejnou chvíli jak já. Neměl jsem zrovna dobrou náladu. A Čína samozřejmě musel to ticho přerušit.

🇨🇳: ,,Emmm..... Nechceš zase někam zajít Ame?"

🇺🇸: ,,Hele soráč ale jestli se snažíš si mě nějak získat tím že mě budeš někam zvát tak se ti to nedaří. Nevim jestli tohle bereš jako randění nebo co ale já ti na to kašlu."

Zabouchl jsem skříňku a šel jsem domů. Byl jsem opravdu ve špatné náladě. I kdyby se mnou chtěl Čína co já vím třeba chodit tak není můj typ a je tak otravnej že bych se klidně zahrabal aby mě nechal bejt.

Přišel jsem domů a byl jsem otrávenej jako ve škole. A Kanada mi to přišel ještě zhoršit.

🇨🇦: ,,Tak co už tě zase někdo někam pozval~?"

Já jsem na něj hodil face který jasně říkal "really?".

Sotva jsem vyšel schody a mamka už na mě volala ať na chvilku pohlídám dvojčata. Já jsem si z tašky vyndal telefon a pak jsem ji odhodil ke mě do pokoje. Dvojčata byla u sebe a hrály si tam s nějakýma autíčkama. Posadil jsem se k nim na zem a zapnul jsem telefon. Znova jsem si prohlídnul ty fotky. Jak to mohla Jap udělat. Teď si všichni budou myslet že jsem na kluky. Vadí mi to i když je to pravda.

Po chvilce jsem si odskočil na záchod a stala se další věc která mi úplně zničila zbytek dne.

_to be continued_

Yo! Další kapitola iz hír xd konečně po těch triliardách letech bez WiFi (╥﹏╥)
(

Upřímně nevím jestli to má cenu dopisovat xd)


~Vaše Czechia 💖🇨🇿

"Trochu se to zvrtlo" countryhumans | DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat