Vrátil jsem se ke klukům do pokoje a první věc kterou vidím je že Austrálie s NZ (Nový Zéland) stojí u stolu na kterým jsou skleničky s džusem a do jedné z nich potápí MŮJ mobil. Přiběhl jsem k nim a vyrval jim to z ruky. Pak jsem běžel zase do koupelny pro ručník a pokusil jsem se můj mobil zachránit. Ale pozdě.
🇺🇸: ,,Vy malí parchanti já vás uškrtim," řekl jsem si když jsem poznal že nemá cenu můj mobil zachraňovat.
Kluci který se na mě dívali spoza dveří se zasmáli. Já jsem kolem nich jenom prošel a šel jsem to oznámit rodičům.
Táta z toho byl nadšenej asi tak jako kdyby měli vyprodanej všechen čaj. A mamka prostě řekla že pojedem koupit novej. S penězma na tom nejsme naštěstí vůbec špatně takže jsem si mohl vybrat skoro jakejkoliv. Ale prý ho koupíme až zítra.
_time skip_
Vzbudil jsem se a ani jsem nevěděl kolik je. Šel jsem na snídani a samozřejmě se mi povedlo vylít pití a hned na to rozbít i skleničku. Šel jsem pro hadr a na kalendáři bylo napsáno že je pátek třináctého. To je to jediný co jsem si mohl přát.
_time skip_
(Srr že to skipuju po tak velkých kusech ale nevím co bych mezi tím měla dát 😪)
Přes školou na mě jako vždycky čekal Rusko. Vypadal docela smutně.🇺🇸: ,,Co se stalo?" zeptal jsem se ho když jsem k němu došel.
🇷🇺: ,,Ségře se povedlo si nalomit ruku."
🇷🇺: ,,Estonsku," dodal když jsem na něj jenom nechápavě koukal.
🇺🇸: ,,To je mi líto. Ale dneska si musíme dát pozor je pátek 13."
🇷🇺: ,,Ty na to věříš?" řekl se smíchem.
🇺🇸: ,,No tak trochu. Dneska se mi podařilo rozbít skleničku a ještě k tomu ta tvoje ségra." Taky jsem se zasmál.
Šli jsme do třídy a Rusko už byl docela veselej. No a hádejte co. Chyběl nejenom Filip ale i Čína.
🇺🇸: ,,Možná se Čína tak bojí pátku 13. že radši ani nepřišel do školy," zasmál jsem se.
Rusko sice taky ale nebyl to úplně přirozený smích. Smál se trochu nervózně jako kdyby o tom radši nechtěl mluvit. Já jsem se smát přestal a zadíval jsem se na něj.
🇺🇸: ,,Ty víš proč tu není?"
🇷🇺: ,,......нет." (ne) (ani nevím proč to sem píšu když všichni na Wattpadu umí rusky xd)
🇺🇸: ,,Rusko. Ty víš co mu je?" řekl jsem s trochu větším důrazem.
🇷🇺: ,,Нет!"
Stejně jsem mu úplně nevěřil. Zazvonilo na hodinu. Rusko byl celou dobu zticha a měl trochu provinilí výraz. (Moje vysvětlování be like 🤦🏽♀️) Za to já jsem se skoro celou hodinu jenom smál. Mexiko každou minutu skočil učitelce do řeči a řekl něco čemu se celá třída smála. Včetně mě. A učitelka naštěstí taky takže z toho vyváznul bez poznámky. A kdykoliv jsem se na něj podíval on se díval na mě. Náhoda?
_to be continued_
....... já vím takhle by RusAme příběh vypadat neměl ale asi vás předem upozornim že tady se bude hlavně jednat o ten příběh mezi tím než se Rusko a Ame dají dohromady. Asi jsem vás tím hodně zklamala ale měla jsem to takhle naplánovaný celou dobu. I'm sorry 🥺
To jsem sviňa :D
~CHARLES хз
ČTEŠ
"Trochu se to zvrtlo" countryhumans | DOKONČENO
Fanfiction𝙉𝙚𝙗𝙤𝙟 𝙨𝙚, 𝘽𝙪𝙙𝙪 𝙩𝙪 𝙥𝙧𝙤 𝙩𝙚𝙗𝙚, 𝙫𝙯̌𝙙𝙮𝙠𝙘𝙮~ 𝚅𝚜̌𝚊𝚔 𝚓𝚊́ 𝚝𝚊𝚔𝚢 __________________________ Rusame knížka (ja...