26. ...I'm watching you.

155 13 18
                                    

Zastavil jsem se a přeběhl mi mráz po zádech.

🇺🇸: "cože..?" řekl jsem skoro neslyšně.

🇬🇧: "Skotsko mi psal že nejspíš viděl tebe jak lezeš někomu po baráku," řekl a podíval se na mě tím jeho super seriózním výrazem.

Já jsem ale neudělal nic. Jen jsem na něj zíral beze slov. Po chvilce se ale moje tělo stejně začalo hýbat samo. Dal jsem si ruce do kapes a usmál jsem se.

🇺🇸: "To si mě Skotsko musel s někým splést," řekl jsem s úsměvem a podíval se na něj.
Hned na to jsem ale úsměv shodil a podíval jsem se přímo jemu do očí.
🇺🇸: "Ty by jsi tomu nevěřil, že ne?" řekl jsem a furt jsem ho probodával pohledem.

Podle jeho výrazu mu to stačilo. Já jsem se zase usmál a šel jsem. Když jsem zavřel dveře tak jsem začal přemýšlet jak jsem to udělal. Vypadalo to jako kdyby se mě na chvilku bál. "To musim používat častěji."

_time skip_
(Už na pondělí (sorry :'D) xd)

Vzbudil jsem se a už ráno jsem byl nervózní. Doufám že Rusko nic nebude dodávat k tomu "incidentu" v uličce. I když... jak by mohl vědět že to jsem na 100% já. Bude to v pohodě.

Vzbudil jsem se o trochu dřív než obvykle takže jsem se mohl najíst v klidu. I když, kdybych neměl mamku která mě skoro nutí jist tak bych zase snídani vynechal. Všechno bylo jako vždycky. Cestou do školy jsem naštěstí nikoho nepotkal. Ty kruhy pod očima furt trochu vidět jsou. Na Ruska účtě na instagramu taky nic. A taky jsem si všimnul ještě jedné věci. Fotka Ruska s Německem zmizela. To mě docela zarazilo. Zajímal by mě nejvíc důvod.

V řadě kde mám skříňku nikdo nebyl. Přezul jsem se a už jsem chtěl jít do třídy když v tom tam přišel on. Schoval jsem se za roh a pozoroval jsem ho. Neměl jsem šajna co to dělám. Bylo to automaticky. Nedělal nic speciálního jenom se přezouval ale stejně mě bavilo ho pozorovat. Dokud se teda nerozešel mým směrem. Otočil jsem se a šel do třídy. Měl jsem docela dobrý pocit protože jsem dneska neviděl Německo. Sice je to ode mě hnusný ale... Rusko :).

Celý den jsem měl docela zábavu. Nikdy jsem se nenudil. Nikdo mě neotravoval a já mohl pozorovat Rusko. Teda o hodinách to moc nešlo aby si mě nevšimnul takže jsem se musel koukat pryč ale alespoň jsem byl vedle něj. Jeho přítomnost mi docela stačila.

Pozoroval jsem ho furt. Když šel k tabuli, při obědě, po obědě, dokonce i kousek cesty domů. Sice už mě párkrát málem viděl ale podle mě to nestihnul. Teda doufám. Až doma jsem si uvědomil jak moc jsem na něj zíral. Nic jiného si z celého dne nepamatuju. Ale přece jenom je důležitý. Všechno má před ním přednost ne?

Takhle se to opakovalo i v úterý a ve středu. Stejně mi doma přišlo že toho bylo málo. Že bych ho chtěl vidět ještě o něco dýl. Alespoň jsem měl fotku a dokázal jsem ho najít na všech sociálních sítích kde to šlo. Zjistil jsem že jich má docela málo. Ale přesně to na něj sedí.

Ve čtvrtek po obědě jsem se zase vracel do třídy s nějakým tím odstupem od Ruska. Dal bych všechno za to abych mohl jít vedle něj. Ale i tohle je přijatelný. Skončila odpolední výuka a já odešel mezi prvními. Zašel jsem za dveře naší třídy a pak ještě za jeden a čekal jsem než vyjde Rusko. Ten se ale neukazoval i když už všichni nejspíš odešli. Nelíbilo se mi to.

"Možná že tam je někdo s ním..." pomyslel jsem si a vyšel jsem zpoza dveří.

Vůbec by se mi nelíbilo kdyby se s ním někdo bavil... takže se musim ujistit že je v pohodě.
Došel jsem ke dveřím a pomalu jsem se nahnul za roh. Už jsem se naučil taktiku jak to udělat abych byl co nejmíň vidět. Neslyšel jsem žádný hlasy takže dobré znamení. Už jsem viděl jeho záda a když jsem se ještě trošku posunul zjistil jsem že spí. Vypadal docela neškodně když spal. Vytáhl jsem telefon a hned jsem věděl co udělat. Ujistil jsem se že mám vypnuté zvuky u focení a připravil jsem si telefon. Už jsem to měl zaostřený když v tom mě někdo chytil ze zadu za rameno.

_to be continued_

Heh... trochu delší kapitola.... Nu nevermind

Ještě bych chtěla dodat že 26. 07. 2021 se tenhle shi-

teda..

se tahle věc který se má říkat knížka umístila na #1 countryhumans

já... fakt netušim jak se to stalo ale mega moc vám za to děkuju :'3
ani nevíte jak jsem byla šťastná když jsem to tam viděla
luv ya sou mač :'3 ♡︎

~キン ♡︎

"Trochu se to zvrtlo" countryhumans | DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat