Už je druhý den ráno a až teď jsem si uvědomil že jsem celou dobu nespal. A samozřejmě děláním úkolů to nebylo.
🇮🇹:,,Ame? Kolik je?"
🇺🇸:,,Jaksi půl šesté ráno.."
A po tomhle nám oboum totálně zakručelo v břiše a oba jsme se rozesmáli.
🇮🇹:,,Nezajdem někam?"
🇺🇸:,,Eehhh....jak to myslíš?" řekl jsem nervózně a sklopil oči.
(Právě jsem zjistila že to co jsem považovala za Mexickou vlajku je nejspíš italská 🤣 ale nechte to prosím být já fakt toho emojiho nemám 😂)
🇮🇹:,,No na jídlo ne? Ať se tvoje mamka nemusí dělat alespoň pro nás se snídaní," řekl a usmál se.
Jeho úsměv mě přemohl a tak jsme šli. Dlouho jsme se na náměstí rozmýšleli kam půjdem. Mexiko navrhoval McDonald's, KFC, Starbucks, Burger king a ještě hodně dalších. Ale stejně jsme nebyli schopní si vybrat. Nakonec to vyhrálo Starbucks protože to bylo nejblíž v jednom obchodním centru. Byli jsme tam dost dlouho protože uvnitř bylo teplo a povídali jsme si. Taky jsme byli docela unavení tak jsme se chtěli tou kávou trochu nakopnout.
,,Tak a teď zase zmizíš jako Čína a Filip že?" řekl jsem si pro sebe a malinko se zamračil. Mexiko si toho ale všimnul.
🇮🇹:,,Děje se něco?" zeptal se mě a naklonil se aby mi alespoň trochu viděl do obličeje.
🇺🇲:,,Eeh ne! Ne. V pohodě. Jenom pořád přemýšlím o tom... Víš jak už celý týden nebyl ve škole Filip a Čína?"
Jenom kývnul a nadzvedl obočí. Očividně ho to začalo zajímat.
🇺🇲:,,No tak oba mě někam pozvali. Filip do McDonaldu a Čína na running sushi. No a od té doby je nikdo nikde neviděl."
🇮🇹:,,Neboj já ti nezmizím," řekl a usmál se.
🇺🇲:,,No to doufám," zasmál jsem se ale uvnitř jsem moc šťastný nebyl.
🇮🇹:,,A proč tě někam zvali?" zeptal se po chvíli.
Já jsem odvrátil pohled někam do podlahy a cítil jsem jak se malinko červenám. Já nevím proč chtěl bych se to odnaučit.
🇺🇲:,,Noo...... Já..ani nevím. Byl to jejich nápad," řekl jsem potichu a ještě víc se snažil nekoukat se na Mexiko.
🇮🇹:,,Počkej," řekl a slyšel jsem v tom náznak smíchu.
Začal jsem být hrozně nervózní. Přivřel jsem malink oči a jen čekal co dalšího z něho vypadne.
🇮🇹:,,Ty se červenáš!" bouchl trochu do stolu.
🇺🇲:,,Pšš! Neřvi tak." kouknul jsem na něj a moje tváře přidaly stupeň červené barvy.
Začal se potichu smát a já zase zaryl oči ještě hlouběj do podlahy. Nechápal jsem co na tom bylo tak vtipnýho. Když se přestal smát tam mě ale zaskočilo co řekl.
🇮🇹:,, Přede mnou se nemusíš stydět. Chceš to probrat u tebe?"
Já na něj vykulil oči a pokrčil nenápadně rameny. Rozebrání bych tomu úplně nechtěl říkat ale tak dobře.
_time skip_
Došli jsme ke mě domů. Celou cestu bylo ticho a byl jsem hrozně nervózní. Celou cestu jsem se sám sebe ptal proč se tak cítím. Ale na odpověď jsem nepřišel. Došli jsme ke mě do pokoje a já myslel že za chvíli vybouchnu.
🇮🇹:,,Takže.....," vypadlo z něj a bylo vidět že je taky nervózní, ,,Chceš mi něco říct?"
,,Co ti mám jako říct! Že jsem na kluky?!" řekl jsem si v hlavě ale nahlas jsem to neřekl.
🇺🇲:,,Noo..... nevim. Máš... něco proti....LGBT?" vykoktal jsem nejvíc potichu jak to šlo a zase zrudnul.
Nevím jaká bude jeho reakce a upřímně jsem z toho totálně vyklepanej.
🇮🇹:,,Ne. Jak bych mohl když do ní patřím," usmál se, zakoukal se někam pryč a jeho tváře nabyly červené barvy stejně jako ty moje.
Já jsem se nezmohl na odpověď jen jsem se na něj udiveně podíval.
_to be continued_
....hele....... nevím co si o tomhle tak trochu (víc) retardovaném příběhu myslíte ale.... Je to fakt RusAme ok?!! Jenom...to bude až trochu dýl...
Prosím neukamenujte mě já za to nemůžu!! 😂
No ale díky že jsi vydržel/a až sem. Cením si toho moc (。•̀ᴗ-)✧. Nu a moc moc se omlouvám že jsem tak dlouho nebyla aktivní můj mozek a telefon (hlavně telefon 4 roky starej :')) přestávají nějak fungovat.
Mivuju vás (◍•ᴗ•◍)
ČTEŠ
"Trochu se to zvrtlo" countryhumans | DOKONČENO
Fanfiction𝙉𝙚𝙗𝙤𝙟 𝙨𝙚, 𝘽𝙪𝙙𝙪 𝙩𝙪 𝙥𝙧𝙤 𝙩𝙚𝙗𝙚, 𝙫𝙯̌𝙙𝙮𝙠𝙘𝙮~ 𝚅𝚜̌𝚊𝚔 𝚓𝚊́ 𝚝𝚊𝚔𝚢 __________________________ Rusame knížka (ja...