5.0

12.9K 1.5K 1.1K
                                    

ARKSLR KITAO 20K OKMAK UZRRE AMK GLTUNUZ YERIM SIZN FMSMXMSMSSMDMMSMCMCMD

__________________

"Az önce adam söylerken duydum da 10 Numara yağ ne?" diye sordu Jisung. Kaşları olayı anlamadığını belirticesine havalanmıștı ve kolları bağlıydı

Ümitsizlikle sandalyesine otururken iç çekti Minho "Kullanımı kesinlikle yasak olan bir yağ. Eskiden daha ucuz olduğu için mazot yerine kullanılıyordu ama patlayıcı sıvı olduğu için yasak şu anda"

Gözlerini ovalarken "Yani şu anda o yağı senin arabaya eklediğini düşünüyorlar. Bu yüzden suçsuz olduğunu göstermen lazım" dedi Changbin

Minho başını sallarken Felix araya girdi "İyi de onu araca biz doldurmadık. Ekipten birisinin yaptığını da düşünmüyorum. Teknisyenler o kadar manyak değiller"

Arkasına yaslandı Minho "Daha pite ulaşmamıștım. Yarıştan önce takviye de almadım, yani dünkü yarıştan kalanlardı"

Görevli polislerden birisi araya girdi. Sözleri şüphe dolu ve tehditkardı "Ama o zaman patlamanın dün yaşanması gerekirdi"

"Biz de bundan bahsediyoruz zaten! Yarıştan önce birisi bu yağı aracımıza doldurmuș olmalı!"

Iki polis bakışıp ardından iç çektiler. Bunlar klasik suçlu davranışlarıydı, bu yüzden Minho ve Felix'e inanmıyorlardı

Polislerden birisi cinayetten olduğunu bildiği Jisung ve Changbin'e döndü "Sizin burada ne işiniz vardı efendim?"

"Bir dava üzerinde çalışıyoruz, görevli ve sivil olarak geldik. Konu bizi de ilgilendiriyor. Ayrıca eğer gerçekten birisi bu yağı araçlarına doldurduysa bu cinayete teşebbüs demektir"

Changbin'in açıklamasına baş sallamakla yetindiler. Dörtlüyü odada bırakıp diğer ekip üyelerinin ifadelerini almak için odadan çıktılar

Minho'nun omzuna elini koyarken "Merak etme" dedi Jisung "Bir şekilde kanıtlayacağız"

Kuru bir gülümseme sunup önüne döndü Minho. Bu sırada Changbin Felix'e sordu "Garajları çeken bir kamera var mı?"

Cevap olumsuzdu

Garajlar gibi önemli bir yeri izleyen bir kamera ne diye yoktu bilmiyordu ama bunun hesabının sorulması lazımdı. Changbin sinirle iç çekerken içeriye Hyunjin daldı. Minho'yla göz göze gelip hemen Changbin'e döndü

"Bir şey çıktı mı?"

Changbin kafasını iki yana salladı "Garajı çeken kamera yok"

"Evet, var!"

Changbin'in omuzlarından tuttu Hyunjin "Benim kurduğum kamera hala duruyor!"

Gözleri büyürken birden gitmek için yeltendi Changbin ama durdu sonra

"İyi de... O kameradan bahsedersen neden orada kamera kurulu olduğunu sorgulayacaklar. Başın derde girmez mi?"

"Girmez" konuşan kişi Jisung'tu "Buraya Minho'nun davası için geldik. Olayı çözmemizi sağlayacak ekipmanları kullanma iznimiz var. Kamerayı bizim kurduğumuzu söylersek sıkıntı çıkmaz"

"Ama bunun için komisyonla konuşup izin almamız gerekiyor"

"Komisyon Minho'nun ortadan kalkmasını istiyor. Izin vermezlerdi. Onlardan da şüphelendiğimizi söyleriz"

Kaşları çatıldı Minho'nun "Ne?" Onu devam ettirdi Felix "Minho'dan kurtulmak mı istiyorlar?"

"Geçen seneki olay olmasaydı Minho'nun tarafında olurlardı ama şu anda Minho en çok kazanan ralli pilotu olmasının yanında kötü bir üne de sahip. Onu istemiyorlar" aşırı derecede sessizleşen ortamda bakışlarını yere indirdi "Bu yüzden gazetecilerin hepsi Minho'yu karalamaya çalışıyor. Onu emekli yapmaya veya yarışmayı bırakmasını sağlamaya çalışıyorlar"

Go Live [Minsung]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin