Проснувся я біля першої, прийняв душ, поїв і мене якраз набрав "Безсмертний☠️"
„-Хелоу, Хідан якраз мав тебе набрати.
-Нару, давно тебе не чув. Я навіть догадаюся навіщо ти до мене збирався дзвонити.
-Хах, і нащо?
-Поповоду гонок.
-Ой, так не цікаво. То давай десь п'ята в моїй любимій раменій?
-Та без проблем.
-До зустрічі„
В мене було досить багато часу тому я вирішив щось подивитися. Коли я подивився то вже був час виходити. Завтра треба сходити в Універ, бо по-перше треба появитися в Іруки на парі а по-друге наша група збирає гроші на подарок Хатаке і треба відавати налічними. З такими думками я дойшов до раменої, Хідана ще не було тому я сів за дільній столик і почав його чекати, прийшло то на п'ять хвилин пізніше ніж мав.
-Ну нарешті.
-Ой, не завжди тобі запізнюватися. - я закрив очі і до нас підійшов офіціант. Ми зробили заказ і почали все обговорювати.
-Ставки того разу на тебе стартують від 3000$ приблизно до 9000$ тому яб не радив тобі програвати.
-Да нормальні ставки, надіюся я їх не підведу.
-Ти взагалі тринируєшся?
-Та, я постійно на «Кюбі»
-То добре.
-О, доречі я так і не поняв яка буде моя сума виграшу?
-Десь 6000$.
-Нормально. Надіюся ти будеш?
-Заісно, я не пропущо такий мач. Ти тільки тринеруйся все-таки тої суботи вже.
-Обов'язково. - ми ще посиділи і розійшлись так як в кожного завтра справи. Завтра треба ще з Дейдрою зустрітися і поговорити про дещо.
Проснувся я тільки від шостого будильника і пішов збиратися. Коли я приїхав то якраз починалась перша пара. Її вів Ірука і мене це радувало. Коли я зайшов в аудиторію то Кіба і Хіната вже сиділи тай майже вся група була в зборі. Я привітався, поговорив з Кібою і пішов в самий зад. Пара пройшла досить скоро і коли вона закінчилася мене покликав до себе Ірука.
-Наруто не очікув тебе нарешті в себе побачити.
-Ну, вибачайте. Тембільше тільки другий тиждень йде, встигнете налюбуватися мною.
-Ой, вот імено тільки другий тиждень, а в тебе пропущено бог зна скільки годин.
-Подумаєте пару днів не ходив нічого страшного. - в аудиторію постукали і зайшов Хатаке! В нього сьогодні немає пари! Що він тут робить?!
-Ірука я тобі документи приніс. - Какаши був вдітий в чорний костюм, біла сорочка волося було розтрьопане тай і чорна маска це марафон прикрашала. Видно, що він або їде в офіс або приїхав зі своєї роботи.
-Дуже дякую.
-То доборе, мені треба їхати ще договір з однією компанією треба підписати. Щасливого дня вам. - Хатаке на мене тільки раз подивився і то в його очах крім холодна і безразліча нічого не було. Хотя чому я парюся, що йому на мене пох? Мені тоже на нього серівно.
-Ірука-сенсей, мені тоже треба іти щоб не пропустити ще години.
-Добре іди, нервуєш мене.
Наступну пару ми обговорювали, що дарити Какаши але я навіть не слухав бо переписувався з Дейдрою, щоб домовитися де і коли зустрінемося. На кінці пари оголосили, що ми подаримо йому набір для читання, взагалі нешарю, що це і нащо але нехай буде. Ми зібрали гроші і якраз пара закінчилася. Я і Кіба пішли в столову, а потім направилися на останю пару.
Звільнився я вже коли була третя, а з Дейдрою ми домовилися зустрітися в сьомій і в нього дома. Взагалі це квартира Сасорі але живуть вони там разом. Так як в мене було досить багато часу я ще поїхав до дому, постраждав фігньою і поїхав до того блондина. Заїхав я досит скоро, в квартирі Дейдра зразу послав Сасорі дивитися фільм, а мене забрав на кухню пити чай.
-Ну розказуй, своїм повідомленнями ти мене дуже зацікавив.
-Короче слухай...- я розказав про історію з Какаши і що зараз маю на душі.
-Ого, оце ситуація. Що можу сказати. Для початку тобі треба розібратися, що ти до нього відчуваєш, а по-друге вияснити що він до тебе має.
-Ясно, але як зробити хотяби перший пункт?
-Ну я наприклад, коли розбирався зі своїми почуттями до Сасорі то майже нічого не робив і на два дня випав з реальності. Я хіба трентрувався.
-Да я пам'ятаю той періуд, до мене в істериках приїжав після тренеровок.
-Вот бачеш, можеш тоже так попробувати.
-Так і зроблю. А як розібиратися з другим пунктом якщо все-таки я зрозумію що мені не серівно на того?
-То треба поцілувати так щоб передати всі свої почуття до людини до якої щось відчуваєш, якщо відповість з такимиж і скринями почутими то має щось до тебе теж. Але головне це зробити коли людина цього не очікує томущо в іншому випадку це можуть бути не почуття а по хоть. - в кухню зайшов Сасорі.
-Ну пасібки. - ми ще досить довго сиділи. Ну як довго до четвертої ранку тому коли я приїхав то впав без сили але все-таки погрузився в спогади як познайомився з Дейдрою.
Мені було десь шіснадцять я їхав на виликій швидкості і нечайно підрізав якогось хлопця. Зупинився допоміг так і познайомився з Дейдрою. Потім ми щераз зустрілися на гонках і там вже нормально поспілкувалося. А потім просто почали часто бачитися, ділитися тимщо в нас на душі так і дійшли до того, що зраза ми ліпші друзі.
З спогадами в голові я і заснув, щей улибався як придурок бо згадував ще дуже багато смішних моментів. Все-таки я його дуже люблю і радий, що він є в мому житі хотя черства душа вперше допустила так бильзько якусь людину. Надіюся я розберуся з почуттями до Какаши і зможу дальше спокійно житти інакше буде дуже погано. Доречі Дейдрі треба настроїтися щоб слухати мої істерики.
—————————————
Вибачте, що в п'ятницю не було розділ а не могла зайти на сторінку)
📌Інста: __after______📌
📌Другий Wattpad: Story_drems📌
ВИ ЧИТАЄТЕ
{ Недосяжний }
Romance~Перінг: Какаши/Наруто ~Рейтенг: NC-17 ~Статус: завершено ~Почато: 27.06.2020 ~Закінчено: 29.10.2020 • • ~Наруто хлопець з гнилою душею, за проблеми які він зустрів в житті. Що ж буде з хлопцем? Він все-таки стане не самою кращою людиною з черствою...