{Пролог}

905 33 4
                                    

Світла добра на вигляд дитина з великими голубими очима і світлим жовтим волосям йшла по темній вулиці в не саме краще місце. А точніше верталося додому з пакетом алкоголю для тата.
Цей маленький хлопчик ще нічого поганого не зробив в тому світі так як йому було тільки п'ять, але життя його потріпало. І дуже сильно.
Мама померла в нього на очах , а після цього тато почав пити, бити його і знущатися над ним. Цілий рік він жив і боявся зробити не тещо лишній крок він боявся дихатати. Бо знав якщо татові щось не сподобається то йому буде взагалі не добре.
Хлопчик не пішов в школу в шість так як тато його не впускав, а заставляв заробляти на випивку. В літі тато хлопця мав передозування і вмер. Інші діти від того б страждали але голобуокому  було всеодно.
В свої сім він вже був зламаний і прогнилий. Хоча був зазор для світла, але він був дуже маленький...
Коли тато помер то його забрали в дитячий будинок де він жив і вчився до дев'яти але потім його всиновили. А точніше всиновив не сама приємна людина. Орачімару зламав Наруто повністю. Він теж над ним знущався, пробував різні припарати, наркотики і так дальше. Заставляв дивитися як він знущається над іншими дітьми. Це все продовжувалося до чотирнадцяти але потім змія посадили на пожиттєвий строк, а Наруто знов забрали в дитячий будинок. Він там вже жив і вчився до вісімнадцяти але тепер він живе на зйомній квартирі і вчиться на економіста хоча не планує працювати по цій спеціальності. Він професійний гонщик і на нього роблять не малі ставки та й сам на тому живе.  Дуже дивно, що хлопець не є прихильний до випивки і наркотиків та й насилля не любить. Хоча дуже часто зависає в барах, клубах і там п'є.
Що ж буде з хлопцем? Він все-таки стане не самою кращою людиною з черствою душою чи його хтось витягне з того дна в світле майбутнє? Зможе він полюбити коли його не любить сама доля? Буде він щасливий чи ціле життя він має тільки страждати?
Наруто Удзумаке - дев'ятнадцять років, невисокий блондин з голубими очима і з загорілою шкірою. З прекрасним тілом і прекрасною зовнішністю але з черствою душею.
————————————
Розділи будуть більші, це так для ознайомлення⚜️. Надіюся вас зачіпить ця історія💦. Буду надіятися на вашу підтримку💯
📌Інста: __after______📌
📌Інший Wattpad: Story_drems📌

{ Недосяжний }Where stories live. Discover now