Тих пару днів пролетіли не замітно. Тому зараз я стою біля автобуса і віддаю Дейдрі мотоцикл.
-Тільки попробуй по дорозі його розбити.
-Тільки взірву.
-Я тебе зараз взірву.
-Все давай приїду в неділю в дев'ятій. Удачі. - ми попрощалися і я пішов до Кіби. З викладачів їхав Ірука, Какаши і Ямато.
-Все, заходьте в автобус. - ми з Кібою сіли в самому заді збоку нас сіли Чоджі і Шикамару, а перед нами сіли Темарі і ТенТен.
Їхати нам дві з половиною години тому я вирішив поспати. Бо до того ми з Дейдрою вже з п'ятої ранку гонили по місту, а зараз вже третя дня. А знаєте як так вийшло?! Бо в того придурка в будинку прорвало трубу а Сасорі поїхав на два дня до баби. Поспав я півтора години але потім мене збудив Кіба.
-Ти безсмертний?! Я знаю тільки одного, такого! А ти не похожий на нього!
-Та тихо ти.
-Що треба?
-Ми будемо зараз заселятися в готель вот і ти будеш сам в номері.
-Класно, а чого так?
-Ну бо я буду з Хінатою.
-Що?!
-Так ми ж почали зустрічатися.
-Вот так поворот. Та ок мені і ліпше. - хто міг подумати, що Кіба і Хіната будуть разом?! Коли ми доїхали то ми пішли до своїх номерів. Мій був нормальних розмірів: одне ліжко, стіл, дві полички з двох сторін ліжка ну і шафа. Я поставили чемодани і пішли гуляти по місту. Можна було йти з Яматою, самим або залишитися в номері. Як ви поняти я вибрав варіант піти самим. Вдягнув навушники і пішов в кафе бо був дуже голодний, коли поїв то вже пішов гуляти по місту.
Осаку дуже гарне місто, але по-моєму Токіо зручніше хоть там більше людей. Я зайшов в центральний парк і став на міст. Було дуже гарно особливо рожево-жовтий закат який відбивається в воді. Доречі треба почати брати закази бо скоро закінчується заїзди, а жити треба на щось. Хотя якщо зимні будуть нормально спонсорувати то можна про закази навіть не думати. Я ще трохи побув на мості і направився в номер.
Коли я зайшов то я побачив, що в номері світить світло і на ліжку валяється чийсь одяг, а через хвилину з ванни вийшов Какаши! Волосся було розтрьопане і з нього стікала вода, тіло підкачане по якому теж стікали краплі води і стукались об рушник який був в нього на бедрах, на плечі в нього була якась тату. І цілкому він виглядав дуже навіть гаряче. Так стоп де мої думки знов полетіли! А взагалі він тут, що робить?!
-Ем, а ви тут, що робите? - сам прікол в тому, що він був в масці! Серйозно вийти з душу і бути в масці але з одну мати тільки рушник на бедрах?!
-Вийшов з ванни. - через маску я побачив як він ухмильнувся.
-Я взагальому питаю, що ви робите в мому номері?!
-Живу. І це наш номер.
-Кіба сказав, що я буду сам!
-Ну взагалі-то тебе поселили зі мною.
-Ясно, але тут одне ліжко.
-Воно велике, з одної сторони ти з іншої я.
-Ок, добре. Я в душ. - я скоро помився, вдягнувся і вийшов в кімнату. Какаши вже лежав і читав книжку.
-Ви будете спати в масці?
-Ні, потім скину коли дочитаю і виключу світло.
-Ви, що в шрамах, чи такі страшні, що не знмаєте ту маску. Вона мене вже нервує.-на це він улибнувся і продовжив читати. Блін і як я маю лягти?! Я обійшов ліжко і ліг майже скраю. Так як я був змучений я зразу обернувся спати.
-Надобраніч.
-Вам тоже. - після цих слів я зразу вирубився.
Я проснувся по серед ночі бо на мене щось приземлилася. Стоп, це рука. Рука Какаши!Треба її забрати бо мені не дуже подобається, що його рука в мене на талії. Я її забрав і вже дрімав але мене знов обняла його рука. Окей, нехай буде. Так як я дуже хотів спати я просто на це забив і вирубився.
Я проснувся перший але його рука дальше мене обнімала, доречі він був в масці. Мене ця скритність починає нервувати. Я тихо вибрався і пішов в ванну. Коли я вернувся то він вже не спав.
-Добрий ранок. - він був дуже смішний і приваблюючи одночасно, волосся стирчало в різні сторони тіло пом'яте.
-І вам Какаши. - він зліз з ліжка і пішов у вану. Я за той час передівся і вже взувався бо хотів сходити поїсти але з ванни вийшов Хатаке.
-Ти куди?
-Іду в раменну поїм.
-Почекаєш п'ять хвилин я тоже піду.
-Окей. - я сперся об стінку і закрив очі. Бісить! Не хочу іти з ним! Таке тупе відчуття, біля нього капец як не конфортно! Чи наоборот з ним дуже легко і файно.
Через п'ять хвилин він реально був готовий і ми пішли в ресторан у який вчора я ходив.
-Ти постійно їш рамен?
-Ну, та. А з чого питання?
-Вчора тебе бачив тут коли гуляв.
-Ясно.
В лапшичній ми зразу пішли заказали і сіли за стіл. Потім забрали заказ і їли в тишині бо Какаши щось робив в телефоні, а я переписувався з Дейдрою.
Коли ми поїли і пішли до готелю то нас там вже чекали. Ми їхали на екскурсію. Сіроволосий пішов до Ямати і Іруки а я пішов шукати Кібу бо мені треба його ще прибити, за таку підставу!
————————————-
Вибачайте, що розділ вийшов пізніше ніж мав, просто тільки зараз з'явився доступ до мережі🕷⛓
📌Інста: __after_____📌
📌Дрйгий Wattpad: Story_drems📌
ВИ ЧИТАЄТЕ
{ Недосяжний }
عاطفية~Перінг: Какаши/Наруто ~Рейтенг: NC-17 ~Статус: завершено ~Почато: 27.06.2020 ~Закінчено: 29.10.2020 • • ~Наруто хлопець з гнилою душею, за проблеми які він зустрів в житті. Що ж буде з хлопцем? Він все-таки стане не самою кращою людиною з черствою...