Проснуся я вже і була субота. Все-таки немало я поспав. Я привів себе в порядок і пішов їсти. Коли з'їв свій любимий рамен то набрав сіроволосого і ми домовилися, що я зара приїду.
Я повів себе повністю в порядок. Вдів білі штани, чорну кофту з надписю «Play» орандживими буквами, чорні кроси а на верх біла джинсовка. Добре, що в Токіо тепла осінь. З такими думками я доїхав до Хатке і зразу піднявся на його поверх. Він зразу мені відкрив і потягнув обнімати.
-Ти знаєш як я переживав, коли ти вчора трубки не брав?!
-Ну я заснув, а проснувся тільки зранку.
-Ех, що я з тобою маю?
-Щасятя?!
-Імено. - ми пішли в гостину і сіли на диван. Коли ми вмостилися то вирішили подивитися фільм і наш вибір впав на якись улюблений фільм сіроволосого. Я максимально близько придався до нього і положив голову йому на груди а він мене міцно обійняв.
На середині фільму мені прийшло повідомлення від "Безсмертний☠️"
„-Лис, в неділю будуть гонки. Ти приймаєш участь бо треба записуватися.
-Та, записуй.
-Окей, але не думаю що на тебе поставлять великі ставки бо люди такі собі.
-Та мені серівно.
-Окей, тоді завтра наберу розкажу: де, як і нащо.
-Ага.„ - я відлодив телефон і знов прижався до Хатке.
-З ким переписувався?
-Та з Хіданом. За гонки домовлялися.
-А хто тобі казав, що я тобі позволю?
-Я! - я поцьомав його. Все-таки мені дуже подобається коли він при мені без маски. Ми вирішили, що підемо гуляти бо файна погода а ми сидимо вдома. Какаши пішов збиратися і вийшрв до мее вже готовий. Він вдяшув, чорний гольф на верх білу фудболку, чорні штани і білі кроси. Волося було в творчому безпорядку. Мені дуже подобалося як він виглядав.
Через пару хвилин ми вже йшли до парку. Всетки він живе набагато ліпшому районі ніж я.
-Доречі хотів запитати як ти давно гонками займаєшся?
-Ну з класу дев'ятого. Це була весна ми з моїм другом з дід дому перший раз проїхалися на мотоциклах а через тиждень я вже дуже добре їздив. І мене замітив перший спонсор і запросив на гонки. Так він спонсорував мене два роки, і я приросив йому непогані гроші але коли я став повнолітній я розірвав з ним контракт і почав жити самостійно. Доречі з Дейдрою ми познайомилися в той де рік коли я сів на мотоцикл. Смішна ситуація. - я розказав йому історію нашого знайомства - вот доречі коли я розірвав з спонсором всі зв'язки то я сам шукав гонки і людей які на мене поставлять. І десь зимою а мому житі з'явився Хідан і всюди почав мене пропихував і тепер я один з найпопулярніших гонщиків.
-Оце звісно історія. - Какаши прижав мене блище до себе і я аж засмущався. - получається в тебе четвертий рік буде весною як ти гонщик?
-Ну получається та.
Дальше ми просто гуляли, зайшли в кафе і пішли до Хатаке. Постраждали фігньою і лягли спати.
Ранок почався з того ю, що мене лоскотав Хатаке і я його скинув з ліжка.
-Ей! - ми почали сміятися. Дальше їсти і до мене написав Хідан все розказав і я почав готуватися так як гонки були в п'ятій.
-Я після гонок до себе поїду.
-Добре. Доречі не забувай, що в понеділок є моя пара тому ти маєш прийти! І незабудь набрати після гонок!
-Добре. - ми поцілувалися і я поїхав зразу на місце. Мене зустрів безсмертний щераз все сказав підтримав, ну як підтримав так як завжди.
-Непереживай, не здохнеш бо ставки не великі тому вбивати тебе не будуть!
-Ага. Обов'язково, інакшеб яб тебе заложив сказавши, що це ти все робив а я просто їздою.
-Ну..так і є!
-Вот бачиш я навіть не буду брихати.
Гонки взагілі були порожняк. Тому я без проблем виграв, забрав гроші і пішов до Хідана.
-Ну все. Якось зустрінемося а я спати. Завтра в Універ.
-Що? Ти в Універ?!
-Ну це все Какаши по іншому яб не пішов.
-А, да стосунки дуже тяжка ноша. Доборе і ви важайте бо якщо Карін зробить якусь підставу то все...
-Плюнь. Доречі, а щось про неї чути?
-Зараз взагалі ні тому нічого сказати не можу. Дізнаюся зразу напишу, набер або приїду.
-Окей. Дуже радий, що ти є в тому світі. - ми трохи постояли і я поїхав до дому. Тільки я переступив поріг зразу набрав "Сіроволосий🤤"
„-Ало, я вже дома.
-То дуже добре. Як там гонки?
-Та нормально але ставки були такі собі тому заробив мало.
-То нічого. Добре йди спати бо завтра ставати. Цьом.
-Цьом.„ - я положив телефон в ліг.
Доречі в суботу в мене день народжене треба щось підготувати всетки мені двадцять і я хочу відсвяткувати. Правда тільки з найблищими але Всетки відсвяткувати.
В мою голову лізли різні варіньи тому я виріши спочатку скласти список гостей. Я зліз з ліжка взяв блокнот і ручку і почав записувати хто буде.
1.Дейдра; 2.Какаши; 3.Сасорі; 4.Хідан; 5.Конохамару. Вроді все хотя можна ще Нагато, Яхіко і Конан але я з ними не дуже спілкуюся тому ще подумаю. Так де я хочу? Напевно в бісетці. Так точно! Треба десь на природі заказати.
А зараз спати! Спати! Бо завтра рано всатвати.
Коли я лежав я згадав як справляв свої п'ятнадцять. Це було подвір'я дитячого будинку. Ми з моїми друзями на той момент , сиділи на криші дит будинку і жостко тусили. Було дуже весело але десь година третя нас вигнали але ми дальше пили але в мене в кімнаті. Тоді я вперше так напився просто так а нр для описів Орачімару і я був цьому радий. Хотя на наступний ранок ми получали підзатильники від директора і вихователів і буди наказані. Хотя це все коштувало тих емоцій тому ми навіть не розтроїлися. Доречі яб хотів побачитися з тими людьми але один в іншій країні, другий порвав з нами всі зв'язки і зараз в вищому світі а мій ліпший друг на той момент розбився на смерть. Це для мере була найбільша травма. В цей момент мене дуже підтримував Дей. За, зо я йому дуже дякую.
Його було звати Гаара, йому було тільки вісімнадцять ми якраз випустилися з жид будинку і в нас були огромна плани але...раз коли він вертався до найшої зйомної квартири його підрізали і він розбився. Мені тобі було дуже погано в Цейлон день я з'їхав сюди і нізким не спілкувався тільки після похоронів Гаари мене дуже почав підтримувати Взрив.
Все-таки якби Гаара був зараз живий яб зараз зовсім по іншому жив. Інколи я сутками думати про те яке б в мене було житя. Інколи так би хотілося побувати в парелейні вселенні де він живий і дізнатися як насправді складалося наше житя з Гаарою.
Всетки так не сталося. Думаю він радий, що в мене зараз все наладжується. Доречі треба до нього з'їдати бо давно там не був.
—————————-
Нарешті в нас більше інформації про життя Наруто🧸🍃
ВИ ЧИТАЄТЕ
{ Недосяжний }
Romance~Перінг: Какаши/Наруто ~Рейтенг: NC-17 ~Статус: завершено ~Почато: 27.06.2020 ~Закінчено: 29.10.2020 • • ~Наруто хлопець з гнилою душею, за проблеми які він зустрів в житті. Що ж буде з хлопцем? Він все-таки стане не самою кращою людиною з черствою...