Встав я тільки в обід і поїхав на тренеровочну площадку. Забронював я доречі її сьогодні на два дня.
Займався я десь до години восьмої і весь це час думав тільки про одну людину.
Питання перше: чому мене до нього тягне?
Питання друге: що я до нього відчуваю?
Питання третє: як так сталося, що біля нього я не можу носити маску?! Це друга людина біля якої я не хочу носити свою маску!
Але ні наодне питання я не зміг дати відповіді то набрав Дейдру і попросив його приїхати до мене. В дома я зразу налив нам випити і я почав ізливати йому душу.
-Я цілий день, мать його цілий день потратив на три питання і ні не одне я не зміг дати відповіді!
-Це нормально, в тебе ще цілий день завтра.
-То ясно. Але як мені розібратися в питаннях?
-Просто зніми свою маску хотяби коли ти займаєшся і подумай про все своєю істиною душею!
-Хах, смішно говориш мені тільки біля тебе не страшно знімати маску. А біля себе я взагалі не можу зняти її бо я занадто влився в роль.
-То попробуй з неї вийти. Хотяби на день, а потім побачеш.
-Добре так і зроблю. - дальше ми говорили на похожі теми. І під час того пили навіть не закусуючи. Випили короче десь три бутилки коняка і два пива кожен.
-О, На..Наруто вже третя!
-Тре..треба набрати Са...Сасорі, щоб тебе за...брав.
-Ага. - Дейдра взяв телефон але він в нього випав тому я його підняв і набрав "Любимка♥️" але говорив все-таки Дейдра правда на гучномовці.
„-Альо, Са..Сасочка я ску...чаю. Пииїдь за м..мною.
-Ти бухий?
-Ну..чуток ви...випив.
-Скільки ви випили.
-Ну Сас..Сасорічка чучуть пе...перепили. Тут бу...ла вісьмома при..чина.
-Я зараз за тобою приїду!„
Після того як Сасорі ще заносив мене в спальню бо я не міг ходити, то з корідора я вже чув караоке від Дейдри, все-таки йому не треба так пити.
Зранку я випив таблетку бо голова розколювалася, я ще полежав і поїхав займатися.
Через дві години я зміг дати відповідь на третє питання. Я не хочу носити біля нього маску томущо він занадто тепло до мене ставиться але в останю зустріч він був дуже холодний до мене тому я навіть не думав, про тещоб зняти маску.
Ще черз три голини після того я зміг дати відповідь на перше питання. Тягне мене до нього потім причині причині чому я не хочу біля нього носити маску. Але, мене тягнуло до нього і того разу коли він був до мене холодний.
Пройшло ще бог зна скільки годин але на друге питання я не зміг дати відповіді тому вирішив вияснити це коли зроблю тещо порадив мені Сасорі.
Незнаю як але Сасорі впустив мене до Дейдри і я пішов пити з ним Чай! Імено чай.
-Такщо?
-На два питання я зміг дати відповіді.
-То які імено?
-На чому я біля нього не хочу носити маску, а друге чому мене до нього тягне. - я йому дав відповіді на питання.
-А ще на які питання не зміг дати відповіді?
-На, що я до нього відчуваю.
-Впринципі, це і було головне питання. -Поживемо побачимо. - Ми ще посиділи поговорили і я поїхав до дому бо завтра нам треба бути висипаними так як гонки.
Приїхав я на місце де будуть проходити гонки я зразу під'їхав до Хідана.
-Хелоу.
-О, ти вже тут? То добре.
-Давай розказуй хто тут, як тут.
-Ну дивися головним твоїм противником буде Утаката він під псевдонимом "Сона пантера" на нього теж не маленькі ставки тому.
-Ясно, я вже чув про цю "Сону пантеру" розберемося.
-Ну все удачі тобі, вде треба їхати на старт.
Коли я під'їхав то став біля Дейдри.
-Ну, що ти маєш виграти.
-Взрив щось ти здав позиції де воплі про тещо ти в мене виграєш?
-Хоть я і сильний в такому форматі гонок вже все-таки це твій бій з "Соною пантеро".
-Да після того, що він зробив на тих го наказ я йому ніколи не забуду і зараз вставлю. - тамтого року на похожих гонках Утакато мене підставив і я троє суток сидів в відліку подіції. Дякую Дейдрі і Сасорі який має зв'язки в поіліції і мене випустили.
-УЧАСНИКИ, ГЛЯДАЧІ ЗАРЗ ПОЧИНАЄТЬСЯ ТЕЩО РАДИ ЧОГО ВИ ТУТ! - з динаміків почувся голосний голос Хідана.
-ТРИ! ДВА! ОДИН! НАСТРАТ! - всі рванули з місця. Я йшов на рівні з Утакато. Але всетки перше коло я прийшов першим. Так тепер друге і треба підключати трюки. Я зробив трамплін, а той пішов на ногах. І всерівно я приїхав перший. Тепер останнє коло. Коли я робив змію той мене підрізав і я трохи злитів. Але добре, що там буда доступ далі скачків і я зміг зробити переворот в повітрі і вийти на трасу інакшеб розбився. Я прийшов перший. І як ви поняли я виграв.
-Викусив?!
-А ти ліпше почав ганяти и ніж колись.
-А ти тільки і спускатися на дно і можеш. - він хотів щось сказати але його перервав голос Хідана з динаміків.
-І переможцем цих гонок стає "Лис"! Оплески! - всі почали хлопати а Дейдра підійшов і обняв мене.
-Я завжди вірив в тебе!
-Я тоже тебе люблю але відпусти ти мене задушеш, а по друге тут забагато очей.
Я пішов за виграшем і поговорити з Хіданом. Мені відали приз і я забрав того олуха поговорити.
-Я тебе вітаю!
-Величне дякую.
-Що їдемо празнувати твою перемогу?!
-Та, ще беремо Сасорі, Дейдру і їдемо.
-То добре шукай їх а я пока іду все зазначу і підійду до вас.
-Ага. - я вмовив тих і ми почали чекати Хідана. Подорозі ми поставили біля мене наші мотоцикли я пішов поставив гроші і ми вже на таксі поїхали а клуб.
———————————-
Як думаєте, що буде дальше?🤭
📌Інста: __after______📌
📌Другий Wattpad: Story_drems📌
ВИ ЧИТАЄТЕ
{ Недосяжний }
Romance~Перінг: Какаши/Наруто ~Рейтенг: NC-17 ~Статус: завершено ~Почато: 27.06.2020 ~Закінчено: 29.10.2020 • • ~Наруто хлопець з гнилою душею, за проблеми які він зустрів в житті. Що ж буде з хлопцем? Він все-таки стане не самою кращою людиною з черствою...