Пара пройшла спокійно, Какаши, щось розказував і перевіряв доклади які ми йому здали а я в той час пробував заснути, але виходило тільки подрімати тому більшість часу я просто лежав. Пара вже закінчилася, я і Кіба вже виходили але мене покликав до себе сіроволосий, Кіба пішов дальше а я підійшов до Хатаке.
-Що, ви хотіли?
-Спитати тебе про доклад.
-А, що з ним?
-Ти хоча би знаєш як він називається?
-Ну...я там знаю.
-Вот іменно ти не знаєш! Мені пофіг я оцінку поставлю але на майбутнє скажу так справи не робляться.
-Я сам буду вирішувати як робляться мої справи. Допобачення! - я розвернувся і пішов до Кіби який мене чекав біля дверей.
-Що, хотів?
-Та так якусь фігню. - ми направилися до іншої аудиторії. Доречі зараз пара з Ірукою, надіюся я виживу. Все проходило спокійно але посередині в клас війшов ректор Цунаде і Хатаке.
-Ірука я тебе переб'ю. - вона стала біля Іруки а Какаши блище до виходу.
-Учні, наш Універ організовує поїздку в Осака на три дні п'ятницю, суботу і неділю. Хто хотів би поїхати прошу після цієї пари підійти до Хатаке в кабінет і записатися. Вони вийшла і Ірука продовжив пару.
-Наруто ти поїдеш?
-Та, так би нічим не займався. - якби я знав тоді нащо я підписався.
-А, ти?
-Та тоже.
Після пари ми направилися до Хатаке але простояли десь хвилин п'ять бо з других курсів багато хто записувався доречі їдуть тільки другі курси. Коли ми вже мали заходити то до Кіби хтось подзвонив і він відійшов, а я зайшов сам.
-Ти записатися?
-Ага. - він підняв на мене погляд і в очах я побачив ухмилку.
-Підписуй тут і будеш вільний. - я почитав, що там було написано і підписав. Цікаво коли він займається фірмою? Тимбільше я замітив, що біля нього завжди є книжка яку він читає і це нервує.
Так як мені було лінь залишатися на останню пару я просто поїхав додому.
Тільки я поїв свію любиму раменну до мене подзвонив "Взрив💥"
„-Хелоу!
-Ало.
-Ти зараз вільний?
-Ну та.
-То через пів години біля "ChidoriKX".
-Ок.„ - і що треба тому створінню природи від мене? Я переодягнувся взяв ключі і поїхав. Коли я доїхав то біля офісу вже стояв Дейдра.
-І, що тобі треба? І чому бля тут?
-Та ми будемо не тут, вот бачиш там через дорогу кафе ми зараз ідемо туда а там вже дізнаєшся, що мені треба від тебе. - ми направилися в кафе я заказав собі тільки чай а Дейдра ще капкейк.
-Так, що тобі треба?
-Ну, для початку зустрітися з другом а подруга мені треба допомога.
-Яка і в чому?
-В нас з Сасорі скоро річниця, і я хотів щоб ти намалював нас.
-Впринципі можу але мені треба хотяби якась фотка для зразку.
-Та, вот. - він дістав мені фотку зі своєї сумки і дав мені. Вони там стояли обнімалися і цілувалися так мило аж тошнить.
-Добре, у вас річниця двадцятого?
-Так, доречі скільки буде коштувати робота?
-Купиш мені зараз коробку рамену вот і буде твоя плата. - ми ще трохи посиділи в кафе і вже вийшли на вулицю. Коли ми вийшли то напроти кафе я побачив Какаши і ще якусь дівчину і вони обнімалися вроді і пофіг а вроді і ні. Він напевно дуже м'ягко обнімає і дуже ніжно так як Сасорі Дейдру. Так, стоп! Про, що це я?! Я вигнав ту думку куди подальше і підбіг до Дейдри який йшов і щось розказував сам собі.
Ми зайшли в магазин купили мені коробку рамену попрощалися і я поїхав додому. Там почав думати з чого почати картину, але не було надхнення тому я взяв замість холста поростий папер і почав щось малювати. І через дві години я зрозумів, що я намалював Какаши який сидів в аудиторії де читав книжку! Я запхав той малюнок де подальше і ліг спати.
Все-таки я проснувся посеред ночі і більше не міг заснути. В голові крутилося різне але чогось найбільше мене інтересувало з ким обнімався Какаши. Це його дівчина, знайома чи співробітниця? Надіюся не перше. О, чорт про, що я думаю?! Я обернувся на інший бік і попробував заснути але все-таки думав дільше про Хатаке.
——————————————-
Дальше буде тільки 🤭🔥
Чекаю на ваш актив)
📌Інста: __after______📌
📌Другий Wattpad: Story_drems📌
ВИ ЧИТАЄТЕ
{ Недосяжний }
Romance~Перінг: Какаши/Наруто ~Рейтенг: NC-17 ~Статус: завершено ~Почато: 27.06.2020 ~Закінчено: 29.10.2020 • • ~Наруто хлопець з гнилою душею, за проблеми які він зустрів в житті. Що ж буде з хлопцем? Він все-таки стане не самою кращою людиною з черствою...