Dear Magnus...

80 6 3
                                    

I'm so sorry....
————————————————————————
𝘋𝘦𝘢𝘳 𝘔𝘢𝘨𝘯𝘶𝘴,

𝘐𝘧 𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘪𝘴, 𝘐'𝘮 𝘨𝘰𝘯𝘦. 𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦, 𝘸𝘦𝘭𝘭 𝘩𝘢𝘥, 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘮𝘱𝘰𝘳𝘵𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘢𝘴𝘬 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘶𝘵 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵. 𝘛𝘦𝘭𝘭 𝘑𝘢𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦'𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘰𝘬𝘢𝘺, 𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘺 𝘣𝘦 𝘩𝘶𝘳𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘶𝘵 𝘐'𝘭𝘭 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩 𝘴𝘦𝘭𝘧. 𝘛𝘦𝘭𝘭 𝘐𝘻𝘻𝘺 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘐 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘮𝘢𝘳𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘚𝘪𝘮𝘰𝘯. 𝘏𝘦'𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘣𝘰𝘺𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘳𝘶𝘭𝘺 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺. 𝘚𝘱𝘦𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘧 𝘚𝘪𝘮𝘰𝘯, 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘩𝘪𝘮 𝘐'𝘭𝘭 𝘩𝘢𝘶𝘯𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘪𝘧 𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘳𝘦 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘬𝘴 𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘐'𝘭𝘭 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘪𝘮𝘮𝘦𝘥𝘪𝘢𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘪𝘧 𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘦𝘴. 𝘛𝘦𝘭𝘭 𝘊𝘭𝘢𝘳𝘺 𝘵𝘩𝘢𝘵, 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘸𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘰𝘶𝘳 𝘥𝘪𝘧𝘧𝘪𝘤𝘶𝘭𝘵𝘪𝘦𝘴 𝘪𝘯 𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘢𝘴𝘵, 𝘐'𝘮 𝘭𝘶𝘤𝘬𝘺 𝘵𝘰 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘢 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘩𝘦𝘳. 𝘐 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘮𝘦𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘪𝘧 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘦𝘳. 𝘈𝘯𝘥 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘮𝘺 𝘮𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘨𝘰 𝘢𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘓𝘶𝘬𝘦, 𝘐 𝘤𝘢𝘯 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘩𝘦'𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘦. 𝘈𝘯𝘥 𝘔𝘢𝘨𝘯𝘶𝘴, 𝘐 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘐'𝘮 𝘴𝘰 𝘴𝘰𝘳𝘳𝘺 𝘵𝘰 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘭𝘦𝘧𝘵 𝘺𝘰𝘶. 𝘐 𝘸𝘪𝘴𝘩 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦, 𝘩𝘰𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘢𝘳𝘮𝘴, 𝘬𝘪𝘴𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘶𝘯𝘨𝘳𝘪𝘭𝘺 𝘰𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘯𝘦𝘤𝘬 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘸𝘦 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘰𝘳𝘵𝘶𝘳𝘦 𝘢𝘯𝘺𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘰 𝘪𝘵 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦. 𝘐 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦, 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩, 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯𝘢𝘭𝘪𝘵𝘺, 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘣𝘰𝘥𝘺, 𝘢𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘥𝘪𝘤𝘬 (𝘺𝘦𝘴, 𝘐 𝘢𝘤𝘵𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘸𝘳𝘰𝘵𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴) 𝘴𝘰 𝘴𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩. 𝘐 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘩𝘰𝘸 𝘤𝘶𝘵𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱𝘪𝘯𝘨, 𝘐 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨, 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘮𝘦𝘢𝘯 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨, 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶. 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯, 𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰 𝘴𝘵𝘢𝘺 𝘴𝘢𝘥. 𝘛𝘢𝘬𝘦 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘰𝘧 𝘮𝘺 𝘧𝘢𝘮𝘪𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘩𝘦𝘤𝘬 𝘰𝘯 𝘮𝘺 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘴 𝘰𝘯𝘤𝘦 𝘪𝘯 𝘢 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦.

𝘕𝘰𝘸 𝘵𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘵𝘢𝘬𝘦𝘯 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘰𝘧, 𝘪𝘵'𝘴 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘢𝘴𝘬 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘺 𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵𝘪𝘰𝘯. 𝘔𝘢𝘨𝘯𝘶𝘴, 𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘮𝘺 𝘸𝘩𝘰𝘭𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘭𝘥. 𝘞𝘩𝘦𝘯 𝘸𝘦 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘮𝘦𝘵, 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘮𝘺 𝘴𝘦𝘹𝘶𝘢𝘭𝘪𝘵𝘺 𝘣𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘸𝘩𝘰 𝘯𝘰𝘵𝘪𝘤𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘯𝘰𝘵 𝘑𝘢𝘤𝘦 𝘯𝘰𝘳 𝘐𝘻𝘻𝘺. 𝘠𝘰𝘶 𝘩𝘦𝘭𝘱𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘶𝘯𝘥𝘦𝘳𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘵'𝘴 𝘰𝘬𝘢𝘺 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘥𝘪𝘧𝘧𝘦𝘳𝘦𝘯𝘵. 𝘞𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘰𝘶𝘳 𝘶𝘱𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯𝘴, 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘳𝘦𝘭𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴𝘩𝘪𝘱, 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘯𝘴𝘵𝘦𝘢𝘥 𝘰𝘧 𝘴𝘤𝘳𝘦𝘢𝘮𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘢𝘪𝘯𝘪𝘯𝘨, 𝘸𝘦 𝘵𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘪𝘵 𝘤𝘢𝘭𝘮𝘭𝘺 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘰𝘧 𝘶𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘤𝘢𝘭𝘮𝘦𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯. 𝘠𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘮𝘺 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨, 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘮𝘦 𝘴𝘰 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺. 𝘐 𝘸𝘪𝘴𝘩 𝘐 𝘸𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘢𝘴𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳, 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘩𝘢𝘥 𝘵𝘰. 𝘔𝘢𝘨𝘯𝘶𝘴 𝘉𝘢𝘯𝘦, 𝘮𝘺 𝘩𝘦𝘳𝘰, 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘪𝘦𝘴𝘵 𝘮𝘢𝘯 𝘰𝘯 𝘦𝘢𝘳𝘵𝘩 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘢𝘳𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘮𝘦? 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘴𝘢𝘺 𝘺𝘦𝘴, 𝘣𝘶𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘐 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘢𝘴𝘬 𝘺𝘰𝘶, 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘤𝘢𝘵𝘢𝘴𝘵𝘳𝘰𝘱𝘩𝘪𝘤 𝘦𝘷𝘦𝘯𝘵 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘳𝘶𝘱𝘵𝘦𝘥 𝘶𝘴. 𝘈𝘯𝘥 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳...𝘸𝘦𝘭𝘭 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘴𝘵. 𝘐 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘴𝘱𝘦𝘯𝘵 𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘪𝘵𝘺 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶, 𝘺𝘰𝘶 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘢𝘯𝘥 𝘯𝘰𝘸...𝘐 𝘤𝘢𝘯'𝘵. 𝘐 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘨𝘪𝘷𝘦𝘯 𝘶𝘱 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨, 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘥𝘪𝘥, 𝘧𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶. 𝘐 𝘸𝘪𝘴𝘩 𝘪𝘵 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘢𝘺, 𝘣𝘶𝘵 𝘐'𝘮 𝘴𝘰 𝘴𝘰𝘳𝘳𝘺. 𝘐'𝘭𝘭 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘧𝘰𝘳𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘐'𝘭𝘭 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘺𝘰𝘶.

𝘗𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘨𝘪𝘷𝘦 𝘶𝘱 𝘰𝘯 𝘭𝘰𝘷𝘦. 𝘐𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘥𝘰 𝘪𝘵 𝘧𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦𝘭𝘧, 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘥𝘰 𝘪𝘵 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘦. 𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘦𝘹𝘱𝘭𝘢𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘴𝘰𝘯 𝘸𝘩𝘺 𝘐'𝘮 𝘨𝘰𝘯𝘦, 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘩𝘢𝘥 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘢 𝘥𝘦𝘢𝘭. 𝘋𝘰𝘯'𝘵 𝘵𝘳𝘺 𝘵𝘰 𝘣𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬, 𝘪𝘵'𝘴 𝘪𝘮𝘱𝘰𝘴𝘴𝘪𝘣𝘭𝘦. 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘩𝘶𝘳𝘵, 𝘢𝘯𝘥 𝘯𝘰𝘸 𝘱𝘳𝘰𝘣𝘢𝘣𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘨𝘳𝘺, 𝘣𝘶𝘵 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘭𝘦𝘵 𝘮𝘦 𝘨𝘰. 𝘐𝘵'𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘥𝘪𝘧𝘧𝘪𝘤𝘶𝘭𝘵 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘢𝘯 𝘥𝘰 𝘪𝘵, 𝘐 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘦𝘷𝘦 𝘪𝘯 𝘺𝘰𝘶. 𝘔𝘢𝘬𝘦 𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘵𝘰 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘵𝘰 𝘮𝘺 𝘧𝘢𝘮𝘪𝘭𝘺 𝘵𝘰𝘰, 𝘦𝘴𝘱𝘦𝘤𝘪𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘑𝘢𝘤𝘦, 𝘐𝘻𝘻𝘺, 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘺 𝘮𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳. 𝘐𝘧 𝘺𝘰𝘶'𝘷𝘦 𝘨𝘰𝘵𝘵𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘳, 𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘴𝘵𝘳𝘰𝘯𝘨 𝘦𝘴𝘱𝘦𝘤𝘪𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘪𝘵'𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶. 𝘐 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘦𝘢𝘳𝘭𝘺.

𝘠𝘰𝘶𝘳𝘴 𝘧𝘰𝘳𝘦𝘷𝘦𝘳,

𝘈𝘭𝘦𝘹𝘢𝘯𝘥𝘦𝘳 𝘎𝘪𝘥𝘦𝘰𝘯 𝘓𝘪𝘨𝘩𝘵𝘸𝘰𝘰𝘥

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 22, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Malec one-shots sometimes chapters 3Where stories live. Discover now