Keyifli okumalar...
ASYA"Asya burada buluşacağınızı söyleyince sizlerle tanışmak istedim.Ben Karan Karakurt,Asya'nın nişanlısı…" sözleriyle nefesim boğazımda tıkanırken,her an bayılma potansiyeline sahiptim.
Benim aksime Karan'a gülümseyerek bakan Mehmet amcanın ve Ali Bey'in selamlaşmasını kaskatı bir halde izledim.Nişanlı….Karan ve ben… Ne zaman… Yedim seni Karan!Sen bittin Karan Karakurt!SEN BİTTİN!
Belime sarılan sahiplenici kollarıyla bakışlarım Karan'a dönerken yanaklarıma bıraktığı ani öpücüğüne kısılmış gözlerle baktım. Allah'ım ben bu adamla ne yapacağım?
"Nişanlı olduğunu bilmiyordum Asya kızım."
Mehmet amca gözlüklerinin altından üzerimize diktiği bakışlarıyla meraklı görünüyordu.Sanırım amca olma olayına girmeye başlamıştı.Sinirden kızaran yanaklarımla,Karan'ın yakınlığı yüzünden hissettiğim utanç ve heyecan birbirine girerken yerimde rahatsızca kıpırdadım. Gel de cevap ver şimdi. Ah Karan ah!Hep sen açıyorsun bu işleri başıma ama ben sana yapacağım bilirim.
"Mehmet amca aslında biz nişanlı değ…" belimde hissettiğim uyarı niteliğindeki dokunuşla devam edemeyerek ne oldu dercesine Karan'a döndüm.
"Utanma bu kadar sevgilim.Ben senin yerine anlatırım.Kusura bakmayın Mehmet Bey.
Asya bu konularda utangaç olduğu için bir an ne cevap vereceğini bilemedi.Daha çok yeni nişanımız. Kendi aramızda yaptığımız bir şeydi.O yüzden pek kimse bilmiyor ama en yakın zamanda Asya'nın hak ettiği şekilde bir nişan töreni yapacağız.Değil mi güzelim?"Karan sonunu getiremediğim lafımı ağzıma tıkmış konuşurken gözlerim fal taşı olmuş şaşkınlıkla onu dinlemekten kendimi alamıyordum. Ayak üstü iki dakikada nelerde dedi öyle? Üstelik şimdi de gözlerimin en derinine doğru attığı aşık bakışlar kalp sağlığımı giderek zora sokuyordu.Böyle bakma!! Aşıkmış gibi...
Bana bu kadar güzel bakma be adam!
Gözbebeklerinin içinde altın rengindeki minik noktacıklar dikkatimi çekerken kendimi ondan geri çekemedim.Mavi koyuluklar birer girdap olup ona dalmama neden oluyordu.
Neden bu kadar güzeldi?Nefesimi kesmeye niyetli gibi… Derin,buğulu,tutku dolu ve fırtına misali…
Bu gözler benim sonum olacaktı. Artık emindim ve kendi sonumu belirleyip yüreğimi yangın yerine çeviren gözlerin sahibinden uzaklaşacaktım. Zamanı geldiğinde…Düşüncelerim içinde Karan'ın dudaklarını bürüyen içten tebessümüyle ortaya çıkan gamzesi yeni bir heyecan dalgasını bedenime yollayınca kendime gelmeye çalıştım. Bu haksızlıktı. Çok büyük bir haksızlık …
"Cevap vermeyecek misin sevgilim?"başını eğip kulağıma doğru mırıldanmasıyla fırsattan istifade kokusunu ciğerlerime çektim.Derin derin soluklandım.
Kalbim dört nala bir heyecanla yerinden oynarken…"Hı!Neye?"diye soruşum masada gülüşmelere neden oldu.Neye güldüler ki?
"Karan Bey bu kıza ne yaptınız bilmiyorum ama gördüğüm şu halinize bayıldım.Hep mutlu olun evladım."Mehmet amcanın takdir dolu sesini işitir işitmez kendime geldim.Bir bakışıyla yörüngemi şaşırtan adamdan kaçırdığım bakışlarım masadaki adamlara yöneldi.Topla kendini Asya!Toparlan!
Pembe bulutlar zihnimden defolun!Siz bana yasaksınız!"Mehmet amca çok haklı..Gerçekten ikiniz adına çok sevindim.Allah tamamına erdirsin.Çok mutlu olun."diyen Ali Bey samimiyetle konuştu. İfadelerindeki onay midemde nedenini çözemediğim bir karıncalanmaya neden olurken yanaklarımdaki sıcaklık daha da arttı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA ÇELİŞKİ # YANILGI SERİSİ 2
Teen Fiction"Götür onu Serdar.Asya'yı hemen buradan götür."diye bağıran Karan'a gitmiyorum diyemeden belime sarılan el ile dünyam tersine dönerken tekrar yakalanmıştım. Serdar beni omzuna attığı gibi hızlı adımlarla yeniden arabaya yönelince ellerimle sırtına v...