Keyifli okumalar...
"Ellerindekiler ağır mı hayatım?Taşıyabiliyorsun,yorulmadın değil mi sevgilim?Yorulduysan eğer…"
Saçlarına doğru uzanan büyüklü küçüklü paket paket onlarca kutunun arkasından yana doğru başını eğip bana bakınca keyifle gülümsedim.Eli kolu tamamıyla doluydu.Kutuları arasında sabitlemek için büyük uğraş veriyordu.Oh olsun!
"Tabi ki hayır Asyam.Bu kasları ben zaten seni sarayım,seveyim,öpeyim diye yapmadım.Seninki de soru...Onca ağırlık,
onca antrenman sabahtan beri o mağaza senin bu mağaza benim gezeceğimizi bildiğim bu hamallık içindi.Hem ne yorulması,o da neymiş hevesle geliyorum peşinden.Hiç yorulur muyum?Bekleme beni,sen devam et alışverişine,belki başkalarına alacak bir şeyler bırakmışızdır.
Gözümüzden kaçmasın.
Aman!Aman!"derken bile ifadesindeki beni kurtarın diyen bakışlara gülmemek için dudaklarımı ısırıp önüme döndüm.Sitemkar ve imalı sözlerini sabahtan beri yaptığım gibi anlamamazlıktan geldim.Karan'ın arkasından etrafı gözleye gözleye gelen Serdar ve birkaç korumanın Karan'ın haline acıdıklarını görebiliyordum.Birçok kez Serdar Karan'ın elinden paketleri almak için ileri atılsa da güçlü kuvvetli Karan'ım tabi ki müsaade etmemişti.Hepsini hala kendi taşıyordu.Kudretli öküzüm benim...
Peşimden geleceğini bilerek hevesli adımlarla başka bir mağazaya girdim.
Günlerdir her istediğimi Karan'a yaptırmış,
her istediğim yere tek laf etmeden gelişini muzipçe izlemiştim.Gönlümü almak için böyle yaptığını biliyordum ve tabi ki sonuna kadar kullanacaktım. Yoksa başka hiçbir zaman bunca paketi bırak ona taşıtmayı,
mağaza mağaza benimle gezmezdi bile..Bana kahvaltı hazırladığı gün aramızda her şeyi tatlıya bağlamış olsam da trip atacağımı kendi kendime söz verdiğim için,geri adım atmamıştım. Pilavdan dönenin kaşığı kırılsın hesabı….
Kaç gündür onu salon koltuğa postalıyordum.
Benim yanımda uyuyamıyor bana sarılamıyor,beni öpmesine katiyen izin vermiyordum.Her ne kadar onu öpemediğim için içim gitse de kazandığım dirayeti kaybetmeyecektim.Yarına kadar…Yarın nişanımız vardı.Nişandan önce isteme olacaktı.
Sonra ise arka bahçede hazırlanmasını istediğim ki her şey bugünden başlanmıştı ayarlanmaya.Yarın sabah telaşa gireceğim için canımın sıkılacağı bir şey olmasını istemiyordum.Bu yüzden biz mağaza mağaza gezerken,
Akay başta olmak üzere,yüzünü buruştura buruştura bu incik boncuk işlerinden nefret ettiğini çekinmeden gösteren Umut hazırlıklarla ilgileniyordu. Saatler önceki yüzünün hali tekrar aklıma gelirken kıkırdadım .
Arkamdan gelen Karan neye güldüğümü merakla sorsa da omuz silkip kıyafetlere bakmaya devam ederken aklımdan geçen tek şey daha da çok eğleneceğimdi.Merhaba canlarım....
Ben geldim. Bölümden minik bir alıntı.
Nişan bölümü geliyor 🥰😄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA ÇELİŞKİ # YANILGI SERİSİ 2
Teen Fiction"Götür onu Serdar.Asya'yı hemen buradan götür."diye bağıran Karan'a gitmiyorum diyemeden belime sarılan el ile dünyam tersine dönerken tekrar yakalanmıştım. Serdar beni omzuna attığı gibi hızlı adımlarla yeniden arabaya yönelince ellerimle sırtına v...