(YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM..)
Bu gün ayrılacakları geldi Meral'in aklına. Yüzü asıldı birden, bu günü iyi değerlendirmeleri gerekiyordu. Bir hafta hergün olduğu gibi. Akşama kadar çok güzel vakit geçirip, havaalanının yolunu tuttular. İkisinin de kalkış zamanı aynı idi. Mehmet Türkiye'ye, Meral de Çin'e gidecekti. Anons yapıldığında bir birlerine sarılıp:
- Seni her gün arayacağım Mehmet, gittiğim yerlerin resimlerini göndereceğim sana, bir ay sonra yanındayım.
- Tamam Meral, ama seni çok özleyeceğim... deyip sarıldılar birbirlerine.
İkiside ayrı ayrı uçaklara binip geleceği düşünmeye başladılar.
İkisi de mutlu idi, ikiside birbirlerinin dertlerine derman oluyorlardı. İkiside geleceğe umutlu bakmaya başlamışlar dı. Fakat geleceğin ne getireceğini bilmiyorlardı......
Meral uçaktan inip Yantgze Nehri ne doğru yola çıktı. Hayli bir zaman geçmişti. Bir otel bulup geceyi orda geçirecekti.
Mehmet te uçaktan inip, eve gelmişti. Sıcak bir duş alıp, Meral'in aramasını beklemeye başladı. Uzun süre de bekledi. Kaç saat geçti, bilmiyordu. Bir kaç defa aradı, ama telefonu kapalı idi. Aklına Meral'in rüyası geldi. Kendine dikkat et derken ne demek istediğini düşündü. Aklına gelen kötü düşünceleri hemen kovaladı.
Meral otel odasına geldiğinde, Mehmet'i aramadığını hatırlayınca telaşa kapıldı. Kim bilir ne kadar merak etmiştir diye düşündü. Haklı idi de Mehmet meraktan çıldırmak üzere idi nerdeyse. Telefonu çıkartıp, açtı. Hemen Mehmet'i aradı.
- Alo Mehmet, kusura bakma otele yeni geldim. Nasılsın? Yolculuk nasıl geçti?.. diye sordu
Mehmet ise sonunda aldığın telefonla, rahtalamış, derin bir nefes almıştı.
- Ben de seni merak ettim Meral, ama sesini duyunca rahatladım. Şu anda iyiyim. Sen nasılsın? Yolculuk nasıldı?
- Güzel geçti, ama çok yoruldum. Bende otele gelip dinlenmeye karar verdim. Yarın hemen işe başlıyorum. Yoksa bir aya bitiremeyeceğim. demişti gülerek.
- Tamam Meral bende çok yorgunum, dikkat et kendine. Şimdiden özledim seni.
- Bende özledim. Sana da iyi uykular.
Telefonu kapatınca gülümseme yayılmıştı Meral'in yüzüne, bu duyguları yaşamayalı uzun zaman olmuştu. Kendini ergen, genç kızlık zamanlarında ki gibi hissetmişti, bir an... Bu düşüncelerle uykuya daldı, Meral...
Mehmet'te Meral den farklı değildi.. Onunda yüzünde uzun zaman sonra gülükcükler açıyordu. O da Meral'i düşünerek daldı uykuya.
Sabah mutlulukla uyandı, Meral. Hemen hazırlanıp işe koyuldu. Yntgze Nehri ve doğasının resimlerini çekmeye başladı. Kahvaltı yapmak gelmemişti içinden. Çok mutlu idi bu gün. Mutluluğunu bozacak herhangi bir olumsuzluk yoktu hayatında. Kızının anıları ve Mehmet olcaktı. Kızını rüyasında gördükten sonra, daha yakın olmuştu Mehmet'e, kızının onayını almıştı, ama dikkat et derken ne demek istediğini anlamamıştı, ama bunları düşünerek canını sıkmak istemedi. Aklından uzaklaştırdı hemen. Bu güzel doğanın tadını çıkartmalı idi, önce..
Onlar mutluluğu yakaladıklarına inanıyorlardı. Ama onların mutluluğunu gören biri vardı ki. Bu duruma oldukça sinirleniyordu. Hele de Mehmet in yaptıklarını hazmedemiyor. Kendisine ihaneti kabul etmiyordu. Bu durumu sonlandıracaktı, ikisinin de canını yakarak tabi. Artık ortaya yavaş, bir şekilde çıkmanın vakti geldiğini düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ikinci Bahar....
RomanceMeral in hayatı idi, her şeyi.Sevmeyi,yaşamayı,mutluluğu öğrendiği hayatı. Öyle bir an geldi.Hayatı, yaşamayı, mutluluğu unuttu. Hayata yeniden başlayabilecek mi? Sevmeyi tekrar denemeye cesaret edebilecek mi? Peki ya mutluluk! Mutluluğu tekrar göre...