bölüm 5

660 36 0
                                    

(Ayn-ı zeliha ve balıklı gol)

Zorla yediği kahvaltını ardından resim çekmek çin ayaklanmıştı ki aklına bir fikir geldi. velİ amca yı alıp gölün kenarına yaklaştı genç kadın. Resmini çekecekti Veli amca nın çok güzel olacaktı.Ayn zeliha gölü ve balıklı gölün ortasında 2 gölü de içine alacak şekilde çekti resmi genç kadın. bu resim ona eski bir anısını  hatırlatmıştı. 

Kız hastaneden ayrıldıktan bir hafta sonra tekrar karşılaşmıştı genç adamla .Yolda giderken çarpışmışlardı tekrar, ikisi de başını kaldırınca şaşkınca baktılar birbirlerine. Meral başını eğerek yere baktığında iki kat artmıştı şaşkınlığı, kendı fotoğrafı idi yerdeki, eğilip aldı eline. Yine vapurda rüzgardan saçları karışmış bir halde karşıya dogru baktığı bir  fotoğraftı elindeki.Çok şaşkındı genç kadın, adam ne diyecegini şaşırmış bir halde bakıyordu genç kadının tepkisine. Bir cafeye gidip oturup konuşmuşlardı.İlişkilerine ilk adım bu şekil atılmış olmuştu ikisi içinde.

Veli amcanın 'bitti mi kızım?' diye seslenmesi ile kendine geldi genç kadın. Hem güzl bir anı hem de Veli amcanın  sesi ile daha mutlu  olmuştu Meral.Veli amcanın yanına gidip 2 orta şekerli kahve söyleyip muhabbete koyuldu yaşı adam ile.Baktı  Veli amca genç kadının yüzüne, uzun uzun inceledi iyice, birine benzettiğini düşünüyordu süreklli, dün akşamdan beri aklında idi bu düşünce ama soramıyordu kadına, bir derdi olduğu belli idi bir süre  daha sessizce oturduktan sonra dayanamadı yaşlı adam;

-Kızım seni daha once görmüş gibiyim buralarda geldin mi daha önce buralara. diye sordu. 

veli amcaya baktı Meral, oda tanıyor gibi idi, ama  burada görmediğine emindi, halbuki yoksa bu kadar yakın davranamazdı adama. Adam konuştu bu sefer 

-ben buraya yerleşeli bir yıl oldu kızım, daha önce Harran  ın yakınında küçük bir lokantam vardı, geldi isen orda görmüştürüm seni. dedi.

Adama bakti genç kadın hatırlamıştı adamı, o zamanlar bu kadar yaşlı değildi tabiki, feridun ile gelmişlerdi buralara, aralarındaki ilişki ilerleyince ailesi ile tanıştırmaya getirmişti Feridun. gelmiş ikende bir güzel gezmişlerdi Urfa yı. Harran a yakın bir yerde yemek yemişler di. Birde yaşlı bir teyze vardı anılarında. Ona ne olmuştu ki acaba. 

Ikinci Bahar....Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin