- Hadi gel aklındaki soru işaretlerini yok edelim. Feridun'un akıl hastanesinden ayrılıp, ayrılmadığına bakalım, ama öncelikle eve gidip leptobu al. Ordan da polise geçer suç duyurusunda bulunuruz.
- Tamam. Nasıl daha önce aklıma gelmedi ki.
-Hadi şimdi düşünme bunları. Gidelim.
Beraber yola çıkmışlardı Murat'la, ama içinde bir huzursuzluk vardı. Ya gerçekten de Mehmet le ilgisi varsa. O zaman ne yaparlardı. Bunları düşünmek bile istemiyorlardı. Meral'in evine geçip, leptobu aldılar. Öncelikleri polis merkezi oldu, mailleri gösterdiler. Kısa bir araştırmanın ardından Feridunu'un akıl hastanesinden kaçtığını öğrendiler. Doktoru ile konuştuklarında ise, Feridun'un Meral'i takıntı haline getirdiğini söylemişti. Meral sadece şaşırmıştı. Murat'ta ise şok etkisi yaratmıştı, bu olay. Meral'in leptobuna el koymuşlardı. İki gün sonra almaya geleceklerdi.
Polis merkezinden çıktılarında, Meral'in telefonu çalmıştı. Arayan Mehmet'ti. Ne yapacağını şaşırdı Meral. Murat'a baktı. Murat anlamıştı arayanın kim olduğunu.
- Ona her şeyi anlat.... dedi. Telefonu açtı daha fazla bekletmeden.
- Efendim Mehmet?
- Nasılsın Meral? Bitti mi seansın?
-Bitti Mehmet. Seninle konuşmam gerekli, müsaitmisin?
- Müsaitim tabi. Randevular bitti. Nerde buluşalım?
- Dünki yerde bekliyorum seni.
- Tamam o zaman.
Telefonu kapattıktan sonra Murat'a döndü, Meral.
-Murat ben hazır değilim, duyacaklarımdan korkuyorum.
- Sana numaramı veriyorum, ara tamam mı?
- Tamam, desteğin için sağol.
Meral buluşacakları yere geldiğinde, bir cafe ye girip oturdu. Nasıl konuşacağını, ne diyeceğini düşünüyordu. Konuya nasıl girmesi gerektiğini bile bilmiyordu. Mehmet ise Meral'in ne konuşmak istediğini merak ediyordu, ama içinde de çok büyük bir huzursuzluk vardı. Sahile yaklaştığında Meral'i aradı. Nerde olduğunu sordu. Arbayı park edip hemen yanına gitti Meral'in.
-Canım iyimisin? Ne oldu?
- İyiyim Mehmet. Seninle bir şey konuşacağım.
- Tabi dinliyorum canım.
Meral halen daha alacağı cevaptan korkuyordu. Alacağı cevap düşündüğüm gibi olursa, diye endişeleri daha çok artıyordu, saniyeler geçtikçe. Konuyu değiştirmeye çalıştı. Kendisini alıştırmalı idi önce.
- Ne içersin?
Meral'in heyecanını ve korktuğunu anladı Mehmet. Biraz zaman tanımalı idi Meral'e. Ama dakikalar ilerledikçe de içindeki huzursuzluğu daha çok artıyordu Mehmet'in.
- Ne anlatacaktın bana canım. Telefonda sesin endişeli geliyordu?
-Şey....Mehmet... ben... ben Feridun hakkında konuşacaktım seninle.... dedi bir anda
Derin bir nefes aldı Meral. Söylemişti sonunda, korktuğu gibi de olmamıştı. Söyleyip rahatlamıştı. Bundan sonrası kendiliğinden gelirdi zaten, önemli olan konuya girebilmekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ikinci Bahar....
RomanceMeral in hayatı idi, her şeyi.Sevmeyi,yaşamayı,mutluluğu öğrendiği hayatı. Öyle bir an geldi.Hayatı, yaşamayı, mutluluğu unuttu. Hayata yeniden başlayabilecek mi? Sevmeyi tekrar denemeye cesaret edebilecek mi? Peki ya mutluluk! Mutluluğu tekrar göre...