Kapitola 20. - Zacheartov list

43 5 0
                                    

Drahá Adphine,

Rád by som sa ti prv predstavil. moje meno je Zacheart. Som brat tvojho bohužiaľ už zosnulého otca a súčasný kráľ Modrého kráľovstva. Ešte len nedávno sa ku mne dostala radostná správa o tom, že si ešte stále nažive, a že žiješ v Bielom kráľovstve. Ani nevieš, ako veľmi som bol prekvapený, no zároveň aj potešený. Celé Modré kráľovstvo žilo dlhé roky v myšlienke, že sme v ten osudný deň stratili celú kráľovskú rodinu, vrátane aj malej Modrej princeznej Adphine.
Neviem, či si to pamätáš, a naozaj ti to nerád pripomínam ak náhodou nie, ale v časoch, keď si mala skoro tri roky, tvoji rodičia uzatvorili veľkú obchodnú ponuku s červeným kráľovstvom, ktorú však museli vlastnoručne podpísať práve na stole vtedajšieho červeného kráľa. Vybrali sa teda na dlhú zimnú cestu, na ktorú zobrali aj teba, keďže si ako malá veľmi milovala sneh a cestou do Červeného kráľovstva ho boli vskutku hory. Chceli ti urobiť radosť a dokázať ti, ako veľmi ťa milujú, aj keď na teba pri všetkých svojich kráľovských povinnostiach nemali veľmi veľa času. Ale to ešte netušili, že za krátko sa im práve sneh stane osudným. Keď sa dlho neukazovali v Červenom kráľovstve, poslali po nich posla. Ten sa už o pár dní vrátil s oznamom, že našiel len prevrátený koč no nikoho v ňom. Na to tam ako odpoveď okamžite poslali ďalších ľudí, ktorý neskôr našli telá kráľa a kráľovnej len nehybne ležať v snehu. Teba však nikdy nenašli, ale keď si sa po dlhom čase neobjavila, prehlásili sme ťa za mŕtvu. Doposiaľ nikto nevie, čo sa ten deň stalo a čo bolo príčinou tejto hroznej katastrofy. Preto sa len predpokladá, že to bola snehová búrka, no to nemusí byť tak úplne pravdou.
A ty, malá Modrá princezná Adphine, si mala byť následníčkou trónu po svojich rodičoch. Teda, ešte stále si následníčkou, ale to len pokiaľ by som sa ja rozhodol odstúpiť v tvoj prospech. Toto rozhodnutie už však závisí len a len od teba. Preto by som ťa rád videl. Príď do Modrého kráľovstva a porozprávaj mi svoju časť príbehu.

 Príď do Modrého kráľovstva a porozprávaj mi svoju časť príbehu

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.




Biele kráľovstvo [SK]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora