Všetci jazdci sme už oblečený v jazdeckom, naše kone sú pripravené a o pár minút sa začína prehliadka. Čierna cisárovná ešte nahnevane kričí na pár komorníkov, ktorý mali posadiť ľudí na ich miesta, pretože dvoch omylom vymenili. V tom sa v dave ľudí zjaví aj modrý chlapec.
"A ty čo si zablúdil ?" V nervoch naňho kričí cisárovná."Vraj som pozvaný"
"To sa mi nechce veriť" odfrkne cisárovná.
"Neklame, je pozvaný..." ozve sa princezná.
"A kam ho mám podľa teba posadiť ?! Ty dobre vieš, že som sa nad týmto trápila 3 dni a aj tak si sem niekoho pozveš navyše...a vieš čo ?! Tu sa pekne posaď na trávu, môj zlatý..."
cisárovná nahnevane ukáže prstom na zem, otočí sa a odíde.
Princezná nič nepovie, len pretočí očami a ide za ňou.[ ] O chvíľku sa začína prehliadka, všetky kone sú perfektne nachystané a všetci už na nich aj sedíme. Teda okrem dvornej dámy. Dvorná dáma dnes mala šťastie práve na toho koňa, ktorý odmieta spolupracovať, kmitá sa, dupe a ani s obrovskou snahou sa na neho nedá vysadnúť. Myslím že na jeho nálade mu veľmi nepridala ani obrovská červená mašľa, ktorú mu dvorná dáma nejakým spôsobom pricapila na čelo, pretože jej to prišlo vtipné. Koník jej to ale veľmi statočne vracia. Keby som bola na jej mieste, tak by som mala väčší stres z čiernej cisárovnej, ktorá je od hnevu už celá červená, ako z toho koňa. Tieto akcie jej zjavne veľmi neprospievajú....ale aspoň sa snaží. Už meškáme asi 2 minúty, ľudia sú nepokojní a dvaja komorní sa snažia držať koňa dvornej dámy, aby naňho konečne vysadla. Nejakým zázrakom sa im to aj podarilo, takže sme sa všetci dali do radu a princezná mávla rukou na znak toho, že sme pripravení. Spustila sa hudba z trumpiet, ľudia stíchli a my sme postupne začali vychádzať von. Prvá vyšla princezná, za ňou cisárovná, za cisárovnou radca, za ním ja a ako posledná vyšla dvorná dáma. Vyzerá to tak, že ak sa jej aj podarilo vysadnúť, nepodarí sa jej jazdiť. Ani neviem, či som na strane toho koňa alebo dvornej dámy. Nikomu by sa asi nechodilo dobre po svete, ak by nič nevidel, pretože okraje obrovskej mašle by mu zakrývali oči. Zrazu sa jej kôň začal vspierať ešte viac. Všetky ostatné kone zastavili. kôň dvornej dámy začal skákať, dvorná dáma sa neudržala a o chvíľu- padá z koňa. Pád z tak vysokého koňa by mohol spôsobiť aj smrť - teda, ak by dopadla na zlé miesto. Naopak - zdá sa, že dvorná dáma má aj dobrý deň - ocitla sa na rukách modrého chlapca a to len vďaka tomu, že sedel na tráve - v dostatočnej blízkosti na to, aby ju dokázal chytiť. Prehliadka sa teda končí, cisárovná už nemôže byť od hnevu červenšia a dvorná dáma ani nedýcha, pretože to vyzerá tak, že si práve našla svoju ďalšiu obeť. Tentoraz to však zjavne nebude komorník...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biele kráľovstvo [SK]
Fantastik„Aj mágia má svoje medze, no želania obyčajného tvora túžiaceho iba po moci ako je človek sú zväčša len sebecké a hlúpe želania, ktoré s ľahkosťou naplniť dokáže." „Chcete tým povedať, že k vám ľudia chodia iba preto, lebo si myslia, že vaša mágia i...