Rozdział 22

52 2 0
                                    

Dzisiaj są wywiady trybutów. My z Peetą też mamy wywiad, który odbędzie się po wszystkich wywiadach. Od rana styliści szykują Willow i Petera na wywiad. Po kilku godzinach, styliści zaczęli szykować również mnie i Peete. Po około dwóch godzinach byliśmy gotowi. Za kilka minut rozpoczynają się wywiady, więc poszliśmy zaprowadzić trybutów pod scenę. Po tym poszliśmy na widownię i czekaliśmy na rozpoczęcie wywiadów.
Po około 2 godzinach jest teraz czas na dystrykt 10. Za kilka minut powinny się rozpocząć wywiady naszych trybutów. Po 30 minutach wreszcie nadszedł czas na wywiady naszych trybutów. Pierwsza była Willow.
- A teraz przed wami Willow Mellark! - Powiedział Caesar.
Willow weszła na scenę i usiadła obok Caesara.
- Witaj Willow, jak myślisz, jesteś dobrze przygotowana? - Spytał Caesar.
- Myślę, że tak. - Powiedziała Willow.
Wywiad Willow trwał jeszcze kilka minut, a po tym był wywiad Petera. Bardzo dobrze poszedł mu jego wywiad.
Po tym nadszedł czas na nasz wywiad. Poszliśmy z Peetą pod scenę i czekaliśmy na rozpoczęcie.
- A teraz przed wami Katniss i Peeta Mellark! - Powiedział Caesar.
Weszliśmy na scenę i usiedliśmy obok niego.
- Uważacie, że Willow jest dobrze przygotowana?
- Tak, uważam, że lepiej nie może być przygotowana.
- Kilka miesięcy temu, słyszeliśmy, że Katniss jest w ciąży i że to chłopczyk. Co u niego? - Spytał Caesar.
Gdy usłyszałam, że Caesar spytał o Rye'a to od razu zaczęły napływać mi łzy do oczu.
- Coś się stało? - spytał zaniepokojony Caesar.
- Rye, bo tak miał mieć na imię, zmarł zaraz po porodzie. Miał problem z oddychaniem. Reanimowali go, ale się nie udało go uratować. - Powiedziałam z płaczem.
Peeta od razu mnie przytulił.
- Bardzo wam współczuję. - Powiedział Caesar.
- Przed wami było małżeństwo Mellark. - Powiedział Caesar.
Zeszliśmy ze sceny i wróciliśmy do apartamentu. Czułam się okropnie. Nagle wszystkie te złe wspomnienia, chwile powróciły. Jutro, rozpoczynają się Igrzyska. Strasznie się boję o Willow. Nie możemy jej stracić.

"Always" - Katniss & PeetaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz