🦇4🦇

16.6K 1.5K 955
                                    

TWİTTER

corona: Lan sizi iki linçledik diye etmediğiniz beddua kalmamış. Şuradan şuraya bir adım atsam başıma bir şey geliyor lan. Bana beddua okuyanın selasını okurum, adam olun.

678 retweets 235 Likes

----

corona: Nasılsın arkadaşını bir erkek için satan yüzsüz ?

corona: Dışardan baktığında sanırsın karakteri pürüzsüz...

begüm: Canım sen çok eski zamanda kalmışsın ya...

corona: Senin şerefsizliklerini takip etmek ne mümkün? Affet ağam benim suçum.

begüm: Ya sen ne saçmalıyorsun ? Konuşma tarzına bakılırsa ezik bir köylüsün :)

corona: Sen o köylüye kurban ol. Bakalım ilerleyen zamanlarda da böyle konuşabilecek misin.

begüm: Boş yapmayı kes.

corona: Ay hala kim olduğumu anlamadı skwmwkekeks

corona: Konum at da sana beyin yollayayım, kullanırsın.

begüm: Bak benim babam polis tamam mı ? Seni, bana verdiğin rahatsızlıktan dolayı şikayet edebilirim.

corona: Hmm bir düşünelim bakalım umurumda mı ?

corona: Değilmiş.

corona: Hem ilkokul kaçıncı sınıfsın aq

corona: Benim babam polis taam mı woejslishjdjsj

corona: Neyse seni linçlemek eğlenceli değil. Allah belanı vermiş zaten.

corona: Sana da arkadaş satıcılığın,yüsüzlüğün ve içinden sürekli başka biri çıktığı için matruşka ödülü veriyoruz.

corona: Dur seni çizdiğim resmimi atmayı unuttum.

corona: Seni çizmek zor olmadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


corona: Seni çizmek zor olmadı. Yüzsüzsün ya...

corona: Çok güzel resim çizdiğimi biliyorum bu arada.. İltifata gerek yok. Bir ara resim dersi almak istersen gel seve seve sana ders vermem.

°°°°°

O yazı benim, biliyorum çok güzel bir yazım var iltifata gerek yok sejwmsmnsene.

Hemen diğer bölümleri ateşliyorum 💜

ÖPTÜM muahh 🌼

Corona | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin