🦇10🦇

14.7K 1.4K 1.1K
                                    

İyi okumalarrr 💜

---
Sıkıntıyla yatağımda yuvarlandım. Bu linçleme olayı biraz canımı sıkmıştı çünkü linçlediğimin yüz bin katı kadar linçleniyordum. Sülalemde namuslu kişi kalmadı. Ama bu durum tabi ki beni fazla etkilemiyordu. Yine insanların canını okumaya devam edecektim. Sadece bugünlerde kendimi çok yalnız hissediyordum. 'Ya kanka şöyle oldu biliyor musun ?' diyeceğim bir kankam yok. Ya da davranışlarına gülüp 'salak' diyebileceğim bir sevgilim...

Yalnızlığın tadına bakarken galiba yutmuştum. Neyse mutsuzluğa alışmıştım. En son mutlu olduğumda dalin kokuyordum.

Bir sürü hatalar yapmıştım. Alnımın ortasına 'İtina ile herkese güvenilir, saflık yapılır. Çıkarcı insanlara inanılır. Gerekli bilgi için dm...' yazma vakti çoktan gelmişti bile...

Hayatımda hep bir şeyler eksik olmuştu. Eski televizyonlarda olduğu gibi ses vardı ama renk yoktu veya sallama çay gibiydi renk vardı ama tat yoktu. Ne saçmalıyorum ben de bilmiyorum.

Niye birden edebiyata bağladım ?

Kendine gel Lina !!

Adımlarımı sürükleyerek odamdaki boy aynasının önüne geçtim ve kendime tokat attım. "Zirve tek kişilik, başkalarına ihtiyacın yok."

Ya o değilde benim boyum niye bu kadar kısa ? O kadar ayı gibi yiyorum. Allah'ım lütfen artık yediklerim boy olsun. Şu hayatta önce kendimi sonra yemeği seviyordum. Çünkü insanlar sizi üzerdi ama yemek asla...

Büyük bir iç çekerek twittera girdim. Buraları çok boşlamıştık.

Tamam. Linçsquad hazır. Yargı dağıtmaya başlayabiliriz.

TWİTTER

corona: Bakıyorum da retweetler havada uçuşuyor. Beni kıskananlara o kadar hak veriyorum ki...Kıskanmaya da devam edin.İki koltuk var,birine ben birine de asaletim oturuyor ve sizin yaptığınız saçmalıkları izlemek bizim için gerçekten çok eğlenceli...

1.262 Retweets 156 Likes

ahmet: Şey, cevap verir misin bilmem ama kim olduğunu çok merak ediyorum.

corona: Tm

ahmet: Aslında seni tanımak istediğimi söylemek istemiştim

corona: Pki

ahmet: Anlatsana kendini.

corona: İnsanım. Nefes alıp veriyorum. Hareket ediyorum. Ellerim kollarım falan var. Bir de sizde olmayan şey,yani beyin var. Öyle...

ahmet: Ya dalga geçme. Kendini anlat biraz.

corona: Kendime olan aşkımı anlatan bir dil yok henüz.

ahmet: Ya bebeğim böyle yapma. Beni daha da azdırıyorsun.

corona: Lan sizi bana seçip seçip mi gönderiyorlar ?

corona: Kafana kurşun isabet etse kurşun yarım saat beyin arar yemin ediyorum.

corona: Allah'ım sınanacaksam zeki insanlarla sına, yalvarıyorum.

corona: Corona olsam bulaşmayacağım insan tipisin yemin ediyorum.

'ahmet' kişisini engellediniz.

Engelledikten sonra konuşmayı ss alıp tweetimde paylaştım. Bunu asla yanına bırakmazdım.

corona: Bu arkadaşımızın da gerçek yüzünü görelim. Devirde beyin kıtlığı var, coronadan daha çok bu konunun üstünde durmalıyız. Asıl virüs, bu insanlar...

Fotoğraf*

°°°°°

Artık yavaş yavaş olaylara geçeceğiz. Hemen bölümleri atıp kaldığımız yerden devam etmek istiyorum.

Şu aralar izlediğiniz dizi ne ? Abi lucifer izlemeye başladım 3. Sezonu 26 bölüm aq. İzlemeye üşendim.

Neyse almanca dersim var şimdi, öptümsss ❤️

Corona | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin