Selaaamm ben geldimmm.
Bölüm biraz gecikmiş olabilir çünkü bugün full dışarıdaydım. O yüzden küçük bir gecikme oldu. Elimde taslak da kalmamıştı qıswoskwmdm.
ŞİMDİ ÖNEMLİ BİR ŞEY SÖYLEYECEĞİM. LÜTFEN HERKES BAKSIN.
-Biliyorsunuz ki diğer hesabım muzlu_passta ya giremiyorum ve orada da corona Texting kitabı vardı. Dolayısıyla o kitap giremediğim için yarım kaldı ben de buradan yazmaya devam ediyorum. Ama bazıları burayı okumak yerine gidip orayı okuyor. Bu da benim moralimi bozuyor.
=O yüzden birazcık hatırım varsa gidelim ve o hesabımdaki corona textingimi spamlayalım ki o kitap kalksın. Yoksa burada büyüme şansım düşüyor.=
❤️Lütfen herkes muzlu_passta hesabındaki corona Texting kitabını spamlasın 🥺🥺🥺❤️
Spamda destek olmak için arkadaşlarınıza söylerseniz çok mutlu olurum.
Hepinize İyi Okumalar 💜
°°°°
Akşın'ın attığı iftiraların ardından bir gün geçmişti. Dilara ile uzun bir konuşmadan sonra planımızı kurmuştuk. Biraz acımasız bir plan olmuştu ama yaptıklarından sonra gözümde her şeyi hak ediyordu. İlk defa birisine bu kadar çok sinirlenmiştim.
Telefonuma son kez baktım. Hala daha Bora'dan mesaj gelmediğini gördüğümde içimde bir burukluk oluştu. Kırılan umutlarım ile birlikte telefonumu yatağa fırlattım. Artık onu düşünme zamanı değildi. Az sonra Dilara ile buluşacaktık, şu an ona odaklanmam ve hazırlanmam gerekiyordu.
Dolabımın kapaklarını açıp baştan sona göz gezdirdim. Siyah eşofman ve siyah beli açık t-shirtümü giymeye karar verdiğimde çok mu dikkat çekerim diye düşünmeden de edemedim. Rahat olmak istiyordum ve ajanlar siyah giyinirdi. Tamam, bence uygun...
Üstümü değiştirme işini tamamladığımda bileğimdeki siyah tokayı dalgalı saçlarımla buluşturup at kuyruğu da yaptığımda hazır hale gelmiştim.
Telefonumu tekrar elime aldığımda Dilara'ya mesaj atmak için WhatsApp'a girdim. Ama o sırada Bora'dan gelen bildirim bunu yapmama engel olmuştu. Açıkçası onunla konuşmak bile istemiyordum. Sadece ne yazdığını görmek için konuşmaya girdim.
bora: Lina seni tanıdığım kadarıyla deli bir şey yaparsın.
bora: Ne yapacaksan ondan vazgeç.
bora: Bana güven, bu sorunu ben halledeceğim.
bora: Senin öyle bir şey yapacağına inanmıyorum.
bora: Lütfen dediklerimi dinle ve bir şey yapayım deme.
bora: Her şeyi mahvedersin, lütfen beni dinle.
Yazmayı tercih etmeyip görüldü atmıştım. Şu saatten sonra dedikleri benim için önemli değildi. Bir günden beri neredeydi ? Şimdi mi aklına gelmiştim ? Şimdilik bana engel olmaması için onu engellemiştim. Daha sonra onunla ilgilenecektim.
Siyah ceketimi giydim ve ardından Dilara'ya mesaj attım.
lina: Kanka ben hazırım, geliyor musun ?
dilara: Ben aşağıdayım aosmskemdjd
lina: Tamam geliyorum o zaman wıemfıwmsk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Corona | Texting
Humorcorona: Beyninin olması gereken yerde marul olan şahsiyet, sana sesleniyorum. corona: Naber lan karakter kanseri ? akif: Ne diyorsun lan ? corona: Niye herkes bu tepkiyi veriyor ? corona: Ah pardon...Algılamakta zorluk çektiğinizi unutmuşum. corona:...