🦇14🦇

13.6K 1.3K 1.9K
                                    


TWİTTER

corona:

corona:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

3.627 Retweets 2.718 Likes

Elimdeki patlamış mısırı mideme indirirken dünkü Selim olayına ne olduğuna bakıyordum. Nihayet beklediğim mesaj gelmişti. Rahatsız ettiği kız bana yazdı.

aycan: Sonunda cezasını aldı.

aycan: Sana gerçekten çok teşekkür ederim.

aycan: Kim olduğunu bilmiyorum ama çok iyi birisin.

corona: Genelde ana avrat söverler ve kötü derler. Bunu duymak beni mutlu etti.

corona: Önemli değil bu arada, kendine bundan sonra daha iyi bak.

aycan: O görüntü olmasaydı, asla böyle bir şeye cesaret edemezdim. Çok çok teşekkür ederim tekrar..

corona: Niye cesaret edemeyecekmişsin ? Salak mısın?

corona: Azıcık kafanı kullan, hiçbir bok yapamaz. Korkmak yerine kendini koru biraz..

aycan: Doğru söylüyorsun. Babam şu ana kadar ona söylemediğim için aşırı kızdı. Evde savaş çıktı diyebilirim. Beni dövüş kursuna yazdırdılar.

corona: İyi bari, bundan sonra mal mal durmazsın.

corona: Dövüş kursu da iyi olmuş. Bende karateye gidiyorum, siyah kuşağım.

Başka bir konuşmadan bildirim gelmişti. Bora'dan olduğunu görmemle kaşlarımı çattım. Bu en son beni kovmamış mıydı ya ? Aslında doğru... Hiç kimse benden ayrı kalamaz.

bora: Selim işi senin mi ?

corona: Oo Bora Bey mesaj atmış. En son 'Sono çok bolo zomon horcodom' demişti.

bora: Şimdi ben sana ne sordum bana ne cevap veriyorsun.

corona: Sana ne lan. İstediğim şekilde cevap veririm. Sorunu yanıtlamak mı zorundayım ?

bora: Sensin dimi ?

corona: Ay başka hangi mükemmel insan o hayvanı kafesine attırabilir ?

corona: Canım beni övmeyeveksen hiç boşuna yazma.

corona: Açık ara farkla herkesten mükemmelim.

bora: İnan iltifatlar edicektim ama şu egonu arttırmamak için demekten vazgeçtim.

corona: İyi o zaman yıkıl karşımdan, sevimsiz..

bora: Bana en son sevimsiz diyecek kişisin. Bu kadar ateşli bir tipim olmasına rağmen senin egonun çeyreği bende yok.

corona: Ateşli ? AIJWUSHSJWJEUEJE

Corona | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin