Hellooooo ben geldimmm.
Linç bölümleri ile devam ediyoruuuzzz. Önceki bölümü (51) okumayı unutmayınnn.
Bu arada arkadaşlar bu ÖNEMLİ. Hani soru kısmında saygına Lina'nın eski sewi dedik ya, karıştırmışız. Lina'nın eski sewi Pars'tı. Anlamak için ilk bölümleri okuyabilirsiniz. Saygın ilk başta normal linçlenip giden birisi, Pars Lina'yı arkadaşı Begüm ile aldatan kişi...
1-2 linç bölümü kaldı, sonra 2 olaylı normal bölüm atacağım. Ardından finish...
Neyse size İyi Okumalar...💜
°°°°°
begüm: Selam varoşlar kraliçesi :)
corona: Selam verecek kadar bile gereksiz olduğun için direk konuya girmeni bekliyorum.
corona: Kısa geç. İşlerim var, sana vakit ayıramayacağım.
begüm: Kuyruk acın geçti mi tatlım ?
corona: Aşkm benim hiç öyle bir acım olmadı ama senin şu beyinsizliğini ne yapacağız ? Bir türlü geçmiyor :(
corona: Canım ben o devirleri çoktan geçtim.
corona: Allah kurtardı çok şükür.
corona: Ama sen şu salaklığından bir türlü kurtulamıyorsun, üzülüyorum.
corona: Kafanın içinin boş olması hayatını zorlaştırmıyor mu ?
begüm: Senin salak dediğin kişi, sonun olacak.
corona: Çok komik knk, bir milyon kahkaha...
corona: Bu sözleriniz sıkmadı mı ?
begüm: SUS LAN EGOSPU
corona: nEeEeE
corona: egospu ne lan OKQOANSIWKĞSLXNCLWUSJ
corona: Daha ne kadar mantıksız davranışlar sergileyebilir diye düşünürken kendini kanıtladın slsmslsödldödlmd
corona: Tamam valla en mal kişi sensin, bunu daha da göstermene gerek yok.
begüm: Neyse nasıl olsa icabına bakacağız, kendimi yormama gerek yok.
begüm: Seviyemi düşüremeyeceğim.
corona: Hangi seviyeden bahsediyoruz şu an ?
corona: Senin seviyene inmem için paraşüt açmam lazım cnm.
begüm: Pars beni seçti diye çatlıyorsun dimi ahahahhahaha
corona: Aynen caaaart diye ortadan ikiye ayrıldım.
corona: Senin vay vay dediklerine ben çoktan bay bay dedim tatlım.
begüm: Ahahahaha inandım tamam.
corona: Olm sen nasıl bir ruh hastasısın? Anlama gıtlığı mı çekiyorsun?
corona: Eskiden mutsuz olduğun zaman kafanı boşalt diyordum da beyninden bahsetmemiştim.
corona: Hem o beni seçti diye düşündüğün sevgilin barışalım diye bana yalvardı.
corona: Ama sen yüzsüzlüğün vücut bulmuş hali olduğun için hala onunla olmaya devam ettin.
corona: Yazık, gerçekten acıyorum.
corona: Biz arkadaşken hoşlandığın erkekler hep beni sevdiği için intikam diye mi sevgilimle yattın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Corona | Texting
Humorcorona: Beyninin olması gereken yerde marul olan şahsiyet, sana sesleniyorum. corona: Naber lan karakter kanseri ? akif: Ne diyorsun lan ? corona: Niye herkes bu tepkiyi veriyor ? corona: Ah pardon...Algılamakta zorluk çektiğinizi unutmuşum. corona:...