🦇40🦇

10.1K 1K 1.1K
                                    

Selaaaam...Ben geldim.

Nasılsınız aşkmsularr ?

Bakın size kaoslu, eğlenceli bir bölüm yazdım,yazarken şahsen ben eğlendim. Umarım sizde okurken eğlenirsiniz.

Bu arada bölüme geçmeden önce yeni bir kitap çıkardım, sizi oraya da beklerim.

İyi Okumalarrrr 💜

°°°°°

Annem ve babam arkadaşları ile birlikte dışarıya gezmeye çıktıkları için evde adını bilmediğim kız, kızın söylediğine göre Furkan adlı maymun ve güzeller güzeli ben yalnız kalmıştık.

Mutfağa inip çikolata stoğunu ceplerime doldurdum ve tekrar odama çıkıp kapıyı kilitledim. Diğerleri ile görüşecek ve konuşacak halim yoktu. Daha ilk günden kavga çıkartma taraftarı değildim.

Twittera girdim ve ne zamandır tweet atmadığımı fark ettim. Çok değerli internetimi gözüm yaşlı bir şekilde harcamaya karar verdiğimde aklıma Bora gelmişti. Daha sonra ona da dönecektim.

TWİTTER

corona: Sağımdaki ve solumdaki meleklerden özür diliyorum. Bu hayatı onlara izlettirdiğim için...

10.018 Retweets 297.818 Likes

Öyle boş boş neler olmuş diye gezinmeye devam ederken mesaj kısmına girdim. Yine mesajların anası ağlamıştı. İlgimi çekenlere tıklarken gözüme bir şey takıldı.

Az önceki kız değil mi bu ? Adına baktığımda Melek olduğunu görmemle dayanamayıp kahkaha attım.

Herhalde ona konulacak en son isim...

Ben de az şeytan değildim ama olsun.

Ne yazdığını merak edip mesajına bastığımda kaşlarımı çattım.

melek: Senin kim olduğunu biliyorum.

melek: Elime bir kanıt geçtiği an gününü göreceksin.

melek: Diğerleri salak olabilir ama ben yemem.

corona: Bıktım şu içi boş olan laflarınızdan.

corona: He aynen knk, aynen buldun beni şu an...

melek: Corona mı desem, yoksa Lina mı ?

Gözlerimi şaşkınlıkla açıp şaşırdığım anlaşılmasın diye cevabımı hemen verdim.

corona: Lina mı ıansıdkesonsfndns

corona: Konuşmalarına göre senden daha mantıklı bir tahmin beklerdim.

melek: Boşuna kıvırmaya çalışma, Lina olduğunu biliyorum.

corona: Aynen knk, yalana ihtiyacım olduğunda mutlaka ararım seni...

melek: Aynı evdeyiz bebeğim, illa bir açık vereceksin :)

melek: O günü sabırsızlıkla bekliyorum.

corona: Bende beynini kullanacağın günü sabırsızlıkla bekliyorum.

corona: Ama sanırım öyle bir gün olmayacak.

corona: Çünkü sende yok.

melek: amaa bana var dendiğğğhhh

corona: nE aossondekndkcnskdnfjfnfjdjskhbsdıd

corona: Nasıl bir geri zekalısın

Corona | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin