🦇20🦇

12.5K 1.2K 1.2K
                                    

Helllöööö ben geldimmm.

Şu aralar moralim aşırı bozuk, ailevi sorunlar falan gına geldi artık. Ama bu yb atmama engel değil.

Kaosss başlasınnn o zamann :)

İyi Okumalar, bol bol yorum istiyorum yorumlarınız beni mutlu ediyor 🥺❤️

°°°°°
TWİTTER

corona: Her şeyi anlamak çok
yoruyor. Bazen beyinsiz olmak istiyorum.

29.928 likes 4.292 Retweets

akif: Ne oldu lan, yazmadın?

akif: Aa doğru, sen kendini yükseklerde gördüğün için başkalarına yazmazsın sen aksjkskefk

corona: Ben kendimi yükseklerde gördüğümden değil,sen fazla yerin dibindesin canım.

corona: Ayrıca sizin gibi laf kalabalığı yapmak yerine icraatımı gösteririm.

akif: Ortalıkta ben adaleti sağlarım diye dolaşıyorsun ama yaptığın bir şeyi söyle.

corona: Bak oğlum boyunun ölçüsünüşu an almayı düşünmüyorum. Çünkü senden önce sırada bekleyen bir sürü şero var. Şimdi sana yazık olmasın.

akif: Ne yapacaksın lan?

akif: Hadi yapsana.

corona: Çok sevdiğim bir söz vardır.

corona: Önce kibrit çakmayı öğrenin,
sonra ortalığı yakarsınız.

corona: Kibrit çakmayı bilmeden beni yakmaya uğraşma. Ama beni hafife almayacaktın koçum.

corona:Çok pis gaza geldim şu an, kaçışın yok.

corona: Peçete stoğu yapmaya başla. Az sonra çok ağlayacaksın da...

Onunla olan konuşmamızdan hızla çıkarak masaüstü bilgisayarımın başına geçtim. Gizli klasörümdeki indirdiğim güvenli 10 tane hack uygulamalarından doğduğu günden itibaren neler yaptığını, bütün fotoğraflarını stalklamaya başladım. Telefon sistemini ele geçirebilirdim ama benim istediğim onu aşağı çekecek bir kozdu. Yüzümdeki sinsi şeytan sırıtmamla birlikte Akif'in instagramını çaldım ve şifreyi değiştirip numarayı kendi üzerime yaptım. Bunlar benim için basit işlerdi. Başına geçsem okuldaki tüm pislikleri ortaya dökerdim ama her şeyin bir zamanı vardı.

Bakalım şimdi ne bok yiyecekti Akif efendi...

Heyecanla dm kutusuna girdiğimde gözlerim şok ile açıldı. Bir sürü kızdan nude isteyen mesajları gördüğümde sertçe yutkundum. Bu karaktersizliğin kaçıncı boyutuydu ? Arkadaş vip bölümünde...

Ben de bunu saf salak bir şey sanardım. Ayrıca kızlar da mal gibi atmışlardı. Kimlerin attığına baktığımda ikinci kez çok geçirdim.

Lan bu bizim inek Ayşe değil mi? Yuh
lan, sen de mi?

Stalklamaya devam ettiğimde ortaya o kadar iğrenç görüntüler çıkmıştı ki...

corona: Akif kendine mezar hazırla, az sonra gömüleceksin.

corona: Mezar taşını ben hazırlıyorum ne yazmamı istersin? Nudeci uygun mudur?

akif: Neyden bahsediyorsun?

corona: Neyse Allah bazı tipleri,biz
onlara bakıp halimize şükredelim diye yaratmış. Sende onlardan birisin işte. Çok da şey etmemek lazım.

Corona | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin