Gününn üçüncü bölümüne hoş geldiniz asklarr 😽💗
Bu bölüm fazla sövmeli olabilir, kafanız karışabilir lğxwğöxwlğşğ
Daha çok olayları açıklama bölümü oldu, artık her şeyi anlayacaksınız.
Sizii hemen okumaya alalımm 🤪
~~~~~
Ellerim titriyordu, bir şey yapamıyordum. Yere yavaşça oturarak Bora'nın üzerine eğildim. Yanağına tokat atarak uyandırmaya çalışıyordum.
"Bora kalk, ne oldu sana böyle ? Onlar mı yaptı, Bora ne olur kalk."
Annem sesimi duymuş olacak ki hemen kapıya koştu. Bora'yı böyle görmesi ile çığlık attı.
"Anammm ne olmuş damadıma, bir kere de bela başımızdan eksik olsun."
"Anne çabuk içeriden kolonya falan getir, ambulansı ara."
Gözlerimden yaşlar akıyordu, kim bilir ona ne yapmışlardı ? Hepsi benim suçumdu, ben hep ona zarar veriyordum.
Aklıma Zeynep'in gelmesiyle hemen onu aradım. Açar açmaz heyecanla konuşmaya başladım.
"Zeynep Bora yanımızda, çok kötü durumda. Darp edilmiş galiba, hemen gelin."
"Tamam geliyoruz."
Telefonu kapatıp Bora'nın elini tuttum. Nefes alıyordu ama durumu ağırdı. Her yeri mahvolmuştu.
Ağlayarak ona bakarken gözlerini zorla açmıştı. Kalbim daha da hızlı atmaya başladı.
Bana bakıp gülümsemişti.
"Özür dilerim Bora, çok özür dilerim."
Elini yavaşça yüzüme doğrultup yanağımı okşadı. "Asıl ben senden özür dilerim, hiçbir zaman seni hak etmedim."
Bu da ne demek şimdi ?
Hayır şu an olmazdı, duymak istemiyordum.
"Neyden bahsediyorsun, anlamıyorum."
Tam o sırada Zeynepgil ve arkasından ambulans gelmişti.
Bora'ya korku dolu gözlerle bakıyordum. Ellerini üzerinden çekmiş ve uzaklaşmıştım. Ambulanstan inen görevliler onu sedyeyle alıp götürmüşlerdi. Zeynep ve annesi onun yanında hastaneye doğru yola koyulmuşlardı.
Ben ise yine düşüncelerimle yalnız kalmıştım. Evin içine girerek odama çıktım, yine bir şeyler oluyordu. Artık dayanacak gücüm kalmamıştı.
Olayı merak etmiştim ve artık öğrenmek istiyordum. Pars'ın bana yazdığı numaraya mesaj attım.
lina= Neler oluyor ?
lina= Yine ne karıştırıyorsunuz ?
lina= Sizin şu gereksiz saçma olaylarınızdan bıktım artık.
lina= Neden Bora'yı dövdünüz ?
lina= Neden benden özür dileyip ihanet ettim diyor ?
lina= Kafayı yiyeceğim, artık yeter.
pars= Hahahahhahahaha
pars= Hala daha anlamadın mı ?
pars= Senin o çok sevdiğin Bora zamanında sana ihanet etti Lina.
pars= Şimdi de bazı şeylerin cezasını çekiyor :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Corona | Texting
Humorcorona: Beyninin olması gereken yerde marul olan şahsiyet, sana sesleniyorum. corona: Naber lan karakter kanseri ? akif: Ne diyorsun lan ? corona: Niye herkes bu tepkiyi veriyor ? corona: Ah pardon...Algılamakta zorluk çektiğinizi unutmuşum. corona:...