🦇58🦇

2.9K 312 449
                                    

Helloooo ben geldimm.

Artık bu bölümden sonra final var. Corona gibi başka bir kitap daha çıkaracağım ama bu sefer farklı olacak. Daha güzel bile olabilir.

Of daha Gold Sapık var, 2k4e de isteyen de çok, hangisini yazacağımı şaşırdım.

Neyse bu bölüm aşırı duygusallık içerir.

Ağlamak isterseniz şarkıyı açın, belki ağlarsınız. Ben ağlamak için bahane arıyordum, tam da üstüne geldi wpwöepdödpd

Of çok konuştum, iyi okumalarrr 💕

~~~~

Pars'ın dediklerinden sonra kafam çok karışmıştı. Demek ilk zamanlar beni kandırıp bana oyun kuruyordun Bora. Bekler miydin siye sorarsanız, hayır beklemezdim. Çünkü ona gerçekten güveniyordum.

Gülümsedim, komikti. Zaten hemen ona güvenip konuşmam başta hataydı. Ama bir yandan düşünüyordum, dediklerinin hepsi de mi yalandı ? Gerçekten bana karşı duygular beslemedi mi ? Benim için bir sürü şey yaptı, hepsi de göz boyamak mıydı ?

Sinirden ne yapacağımı şaşırmıştım, demek o gece benden ayrılacaktın. Bana söyleseydin ikimiz halledebilirdik ama sen kendin başa çıkmaya karar verdin.

Düşündükçe daha da sinirleniyordum. Ama eninde sonunda yüzleşecektim ve şu an olmasını istiyordum. Bir an önce olsun ve bitsin.

Affeder misiniz diye sorsanız, hayır affetmem. Belki ilk başından onların dediklerini yapmayı bırakıp bana olayları anlatsaydı affederdim. Bunca zaman geçtikten sonra hala anlamamış ve saklamaya devam etmişti. Ama düşündükçe de bir tarafım affetmek istiyordu, ne yapacağımı bilmiyordum.

Dolabımın kapaklarını açıp hastaneye gitmek için hazırlanmaya başladım.

Hazırlanırken bir yandan da olayları gözden geçiriyordum. Şu dünyada tek güvendiğim insan da pislik çıktığına göre arkadaşlar, ne yapalım sizce ?

Hala olayın şokunu atlatamamış, sinirden gülüyordum. Psikolojim cidden bozulmuştu.

Hazırlandıktan sonra telefonumu da alıp hızla evden çıktım. Yapacağı açıklamayı o kadar merak ediyordum ki...Acaba ne saçmalayacaktı ?

Taksi çevirip hastaneye doğru ilerlemeye başlamıştım. Bora'nın durumunu öğrenmek için ilk önce Zeynep'i aramaya karar verdim. Telefonun başında olmalıydı ki hemen açmıştı.

"Alo Lina, geliyor musun Buraya ? Bora seni soruyor."

"Durumu nasıl onun ?"

"Gayet iyi, yaralarına pansuman yapıldı. Seni bekliyoruz,çabuk gel."

Zeynep'in galiba Bora'nın yaptıklarından haberi yoktu.

"Zeynep kimsenin olmadığı bir yere geçsene sana bir şey anlatacağım."

"Tamam bir dakika."

Birisi ile birkaç bir şey konuştuktan sonra ortam sessizleşmişti.

"Evet sor, kimse yok."

Olan biten her şeyi anlattıktan sonra onun tepkisini beklemiştim.

"Ohaaaa lan asla bilmiyordum. Kanka galiba neden yaptığını biliyorum ama ondan duyman daha iyi olur ve Bora'nın ikizi olarak onu çok iyi tanıyorum. Seni gerçekten seviyordu, yalan değildi."

"Yalan veya gerçek de olsa, bana anlatmalıydı. Bu zamana kadar beklemesi çok gereksiz. Her neyse kapatıyorum, az sonra oraya gelince kendisi ile bizzat konuşacağım."

Corona | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin