🦇19🦇

12.1K 1.2K 274
                                    

Selaaaammm. Bugün dışarıda arkadaşlarla olduğum için erken yb atamadım ama sonuçta yb geldi dimi akamsjsnsnskk

Evet yavaştan kaosa başlıyoruz. Artık ormantikliği bırakacağız birkaç bölümlük...

Çok fazla konuşmadan sizi bölüme alayım 💜

°°°°°

Bora'nın isteğini gördüğüm anda telefonu elimden fırlattım. Bu çocuk yüzünden bana bir şeyler olmuştu. İnsanları linçlemek için harcadığım zamanı boş boş onunla konuşmak için uğraşıyordum. Onu twitterdan, instagramdan her yerden engelleyip rahatladım. Başka bir fake hesap açıp bana yazacağını biliyordum ama oradan da engellerdim. Hayatımda bir kere birisine asılmamış ve ağzımdan güzel sözcükler dökülmemiş bana, bir şeyler olmuştu. Çocuğa asılıyorsun dedikten sonra konuşmamdaki sırf affetmesi için söylediğim tatlı sözler,onun tarafından yanlış anlaşılmış olabilirdi.

Hele yaşadığımız son olaylardan bahsetmek bile istemiyorum.

Ve bu durumu daha fazla uzatmamam gerekiyordu. Son zamanlardır,insanları linç etmek yerine çocukla fan fini fon fon yapıyordum. Artık doğru düzgün laf da sokamıyorum zaten, benim havalı olmam, herkese laf çakmam gerekiyordu.

Twitterda gezinirken ilk başlardaki yazdığım Sezen ve Akif çiftini gördüm. Unuttuysanız hemen hatırlatayım. Sezen bu Akif kerizini sayamayacağım kadar boynuzlamış ama Akif kerizi hala daha bu kızla çıkmaya devam ediyordu.

Onların iğrenç çift fotoğrafının altına yorum yazdım.

corona: Burası instagram değil Twitter... Bari şu çirkin yüzünüzü ve içi boş olan beyninizi burada göstermeyin.

Mesajı attığım anda Akif özelden geri dönüş yapmıştı.

akif: Sana acıyorum.

corona: Bana acıyacak kadar bir karakterin, o kızın arkandan neler yaptığını görecek kadar beynin yok.

corona: Ben Mevlana değilim bebeğim, insan ol da gel.

corona: Çok salaksın, Allah'tan beyin kanama riskin yok.

akif: Kızım müdüre bile yazmışsın.
Kim olduğunu bulmaya dair seferberlik başladı. Hadi bize yazdın da müdüre niye yazıyorsun? Asıl beyinsiz olan belli oluyor ahahahah.

corona: Kanka sna acil beyin nakli lazım, bak gerçekten diyorum. Git doktora falan görün.

corona: Ayrıca müdüre yazma
konusunda pişman mıyım, evet. Bir
daha yapar mıyım, yine evet.

corona: Biraz denetimi sıksaydı böyle
şeyler olmazdı. Okul değil,pavyon
işletiyor mübarek...

corona: Ayrıca en son seni bulacağım yazdıktan sonra bir ay geçti.

corona: Bana icraat ile gelin.

akif: Okulun müdürü bile peşine düştü, kaçışın yok.

corona: Ay korkumdan altıma sıçtım.

corona: Bir beyinsize göre fazla özgüvenlisin.

corona: Canım afedersin ama beni söylediklerini umursayan birisi ile karıştırdın herhalde...

corona: Aklınız varsa bana bulaşmayın,sonunuz kötü olur.

corona: İyi niyetim ve ben bittik.

Akif ile konuşmamızdan çıkıp müdürün konuşmasına girdim. Bulsa bile okuldan atardı, tabi okul diye bir şey kalmadı. Hiçbir şey umrumda değildi, ben dünyaya bu hayatı yaşamak için gelmiştim. Bu sene sınavıma çalışmamıştım ama seneye denerdim. Bundan önce herkese haddini bildirme zamanıydı.

corona: Lan keltoş, ne oldu hala beni
bulamadın?

corona: Kısacık ömrün var şurada, onu da beni bulmak için kullanma.

corona: Doğru dürüst okulu bile yönetemiyorsun. Geçen haberlerde çıkan, bizim okulda yaşanmış olayı gördün mü? Senin boktan yönetiminle oldu her şey... Ben olmasaydım kız hakkını bile savunamayacaktı.

müdür: Seni bir bulursam çocuk var ya...

corona: Hı aynen aynen,sen hayal dünyasında yaşamaya devam et moruk.

corona: Gideyim de senin okulda
sağlayamadığın adaleti ben yerine
koyayım.

°°°°°
Evettt diğer bölüm bombaaa sjsmsnsksmsns

Artık kaoslar başladı. Eski kitapta olmayan yeni kaoslar da ekleyeceğim.

Çok eğleneceğiz çoook...

Diğer bölümde görüşmek üzeree... 💕

Corona | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin