🦇42🦇

10K 1.1K 1K
                                    

Selaaaaam...Ben geldim.

Nasılsınız konuşmayalı canmsularr ?

Biliyorsunuzki artık bölüm günleri ÇRŞ VE CMT günü...O yüzden bu günlerde görüşebileceğiz 💜

1100 kelimelik bir bölüm bence textinge göre iyi aısnskdkdıe

Bu arada kitabın sonuna yazacağım şeyi okumayı unutmayın. ÖNEMLİ, sizinle küçük bir iddiaya gireceğim eğleneceğiz kwmsıwjsdokee

İyi Okumalar ❤️

°°°°°°

Yazlıktaki 3. günüm ve koca bir boşluktayım. İnternetim hala kapalı ve daha kimseyle konuşmadım. Bunu yaparak iyi veya kötü bir sonuç mu doğuruyordum bilmiyordum ama insanlara bir şey açıklamaya çok üşeniyordum. Bana sonsuz güvenen, bir açıklama bile istemeden yanımda duran, yanlışımda doğrumda arkamda olan insanlar olsa ne güzel olurdu değil mi ?

Ama bu imkansız çünkü öyle birisi kalmadı.

Oflayarak yatağa girip battaniyemi üstüme çektim. Twitter'a düşen görüntülerden sonra Bora'nın ne düşüneceği aklıma gelince kendimi kötü hissettim. Bir açıklama bekliyor olabilirdi. Tabi öğrendiyse...

Ben olsam biraz ani tepki veren bir insan olduğum için ne olduğunu sormadan direk kavga çıkartırdım. Umarım o böyle yapmazdı

Derin bir iç çekip telefonumu elime alıp internetimi açtım. Düşündüğümün aksine sadece Dilara ve Zeynep'ten mesajlar vardı. Bora mesaj atmamıştı. Kontrol amaçlı WhatsApp ve Twitter'a bir daha göz gezdirdim. Ama gerçekten ondan mesaj yoktu.

Zeynep ve Dilara'ya sonra dönerim düşüncesi ile Bora ile olan konuşmamıza girdim. Acaba bir şey mi olmuştu ? Ya da daha haberi olmamıştı.

çiçeğim: sa reis

çiçeğim: ne yapıyorsun

çiçeğim: orada havalar nasıl ?

Mesaj beklemeye başlarken anında mavi olduğunu görmemle şaşırdım. Pusuda mı bekliyorsun mübarek ?

marul: Yağmurlu

çiçeğim: Of yapamıyorum direk konuya gireceğim

çiçeğim: Özür dilerim

çiçeğim: Ama sandığın gibi bir durum yok. Çok karışık ama isteyerek olan bir şey değildi.

marul: Bir açıklama istememiştim.

marul: Sana güveniyorum, böyle bir şey yapmayacağını da biliyorum.

marul: Bir insana nefret dolu bakışlarını nereden görsem tanırım ve fotoğrafta bu açıkça belliydi.

Telefona boş bakışlarımla bakıyordum. Bora'yı hak etmek için ne yapmıştım ?

Yüzümde yırtılacak olan gülümsememle ona cevap verdim.

çiçeğim: Yia Boraaaaaa

çiçeğim: Seni çok seviyorum

çiçeğim: Çok tatlısın,

çiçeğim: Benden bile tatlı...

çiçeğim: Ağh kalbim şu an yumuş yumuş oldu.

çiçeğim: İçimde tariflendiremediğim bir mutluluk var.

marul: Herkese aslan kesilen kız benim yanımda kedi gibi...

Corona | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin